Kod towaru: 104189
Akcesoria
Opis produktu
- Obsługiwany przez smartfon – aplikacja w języku angielskim
- Nawigacja laserowa
- Funkcja mopa i odkurzacza
- Odkurzacz o głośności ok. 50–65 dB
- Samoopróżniająca stacja odpadowa
- Trzy niezależne czujniki dla efektywności odkurzania
- Ciśnienie ssania aż 2700 Pa
- Algorytm symultanicznej lokalizacji i mopowania (SLAM)
- Zbiornik na wodę z bardziej wydajną pompą
- Regulacj intensywności mopowania
- Automatycznie się doładowuje i kontynuuje sprzątanie do miejsca, w którym je przerwał
- Bateria Li-ion o wysokiej pojemności 5200 mAh
- Dokładna nawigacja laserowa jak w samochodzie Google
- Maksymalna powierzchnia odkurzania do 250 m²
- Możliwość ustawienia stef odkurzania i nadania nazw pomieszczeniom
Prezentacja odkurzacza automatycznego Xiaomi Viomi S9 - white
Wkręć się w inteligentne odkurzanie z odkurzaczem automatycznym Xiaomi Viomi S9 - white, który oprócz funkcji mopa oferuje także rewolucyjną samoopróżniającą stację odpadową. Dzięki zaawansowanej nawigacji laserowej i ciśnieniu ssania aż 2700 Pa poradzi sobie z odkurzaniem wszelkich możliwych powierzchni, z twardymi podłogami i dywanami włącznie. Wysokopojemna bateria Li-ion 5200 mAh wystarczy do posprzątania nawet 250 m². W razie gdy Xiaomi Viomi S9 - white nie da rady odkurzyć całej przestrzeni, sam podjedzie do stacji dokującej, by się naładować, a następnie będzie kontynuował od miejsca, w którym przerwał sprzątanie. Odkurzacz możesz obsługiwać tak samo jak inne modele Xiaomi za pomocą smartfona, w którym można nastawić np. harmonogram czasowy sprzątania, nadać nazwy pomieszczeniom albo wyznaczyć strefy odkurzania.
Automatyczne opróżnianie kosza na śmieci
Stacja dokująca Xiaomi Viomi S9 - white posłuży Ci nie tylko do ładowania robota, lecz także do automatycznego opróżniania kosza na śmieci do pojemnego trzylitrowego worka odpadowego wewnątrz stacji. Jednorazowy worek na śmieci w stacji pomieści zawartość dziesiątków koszy robota. Jego praktyczna forma uniemożliwia przenikanie kurzu i śmieci z powrotem do otoczenia. O zapełnieniu worka odpadowego ostrzeże Cię aplikacja mobilna.
Efektywna nawigacja laserowa
Czołowa nawigacja laserowa LDS Lidar mapuje przestrzeń, i to nawet w zupełnej ciemności. Generuje oraz zapisuje mapy Twojego domu i przy pomocy bardzo precyzyjnego algorytmu SLAM inteligentnie planuje zawsze najbardziej efekywną drogę odkurzania.
Funkcja mopowania
Xiaomi Viomi S9 - white potrafi odkurzać i wycierać na mokro jednocześnie. Odkurzacz dysponuje zbiornikiem na wodę o pojemności 250 ml i sterowaną elektronicznie pompą, w której można nastawić aż trzy poziomy przepływu wody.
System dawkowania zapewnia dokładne i równomierne dawkowanie wody na ścierkę mopującą. Nie musisz się obawiać, że na podłodze pozostaną plamy wody. Upewnij się jednak, czy przed pierwszym użyciem napełniłeś zbiornik wodą i zwilżyłeś ścierkę.
Inteligentne mapowanie pomieszczeń
Odkurzacz doskonale mapuje przestrzeń i pomieszczenia. Po zapisaniu mapy możesz nadać poszczególnym pomieszczeniom nazwy i dostosować plan sprzątania do swoich potrzeb.
Odkurza od miejsca, w którym przerwał pracę
Jako właściciel tego robota nie musisz się martwić o cały proces odkurzania. W razie gdyby odkurzacz nie posprzątał całej przestrzeni za jednym razem, podjedzie do stacji dokującej, by zaczerpnąć energii, a następnie zacznie sprzątać tam, gdzie przerwał.
Silnik o wysokiej mocy ssania
Xiaomi Viomi S9 - white jest wyposażony w cyfrowy bezszczotkowy jednokierunkowy silnik BLDC, który w porównaniu ze zwykłymi silnikami jest cichszy, bardziej niezawodny, bardziej energooszczędny i ma dłuższą żywotność. Moc ssania takiego silnika wynosi aż 2700 Pa, co wystarczy do sprzątnięcia kurzu, włosów i innych zanieczyszczeń.
Obsługa przez aplikację mobilną
Dzięki aplikacji Mi Home możesz zaplanować, kiedy i jak często Twój odkurzacz automatyczny będzie sprzątał, ewentualnie wydać mu jednorazową komendę, by odkurzył np. wtedy, gdy akurat będziesz siedział w pracy. Możesz również regulować wydajność ssania i prześledzić trasę, którą odkurzacz pokonał w czasie pracy, bądź też ustawić strefy zakazane i nazwać po swojemu pomieszczenia.
Specyfikacja techniczna
- Model: Xiaomi Viomi S9 - white
- Kolor: biały
- Bateria: Li-ion
- Maks. powierzchnia odkurzania: 250 m²
- Pojemność baterii: 5200 mAh
- Głośność: ok. 65 dB
- Wymiary: 35 x 35 x 9,8 cm
- Masa: robot 3,6 kg, stacja 2,7 kg
- Czas pracy: do 180 min
- Możliwość mopowania: tak
- Zbiornik na wodę: tak
- Pojemność zbiornika odpadowego: 300 ml
- Pojemność zbiornika na wodę: 250 ml
- Filtracja: filtr HEPA type
- Obsługiwane typy powierzchni: wszystkie
- Planowanie sprzątania: tak
- Odkurzanie strefowe: tak
- WiFi: tak
- Obsługa przez smartfon: ano
- Nazwa aplikacji: Mi Home - Android / iOS
Zawartość opakowania
- 1x Xiaomi Viomi S9 - white
- 1x Bateria Li-Ion 5200 mAh
- 1x Zasilacz
- 1x Samoopróżniająca stacja dokująca
- 1x Zbiornik 2w1 na kurz i wodę
- 1x Tekstylia mopująca
- 1x Ścierka mopująca
- 1x Urządzenie czyszczące
- 10x Ścierka do sprzątania na sucho
- 3x Worek na śmieci do stacji samoopróżniającej
- 1x Zapasowa szczotka boczna
- 1x Instrukcja obsługi
Wasze pytania
Zadaj pytanie
Wiesław 5. 11. 2024
Ładowanie baterii
Witam. Mój viomi s9 rozładował się chyba do zera, przeszedł w stan offline i nie ładuje się w stacji dokującej. Nadmieniam że przyciski nie działają w s9, kontrolki na stacji się świecą. S9 na nic nie reaguje. Czy to też może być bateria, jak ją sprawdzić ?
Odpowiedz
Monika Specjalista 5. 11. 2024
Dzień dobry,
proszę odesłać urządzenie do serwisu.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Jacek 7. 6. 2024
Xiaomi Viomi s 9
Odkurzacz ma trzy lata i od pewnego czasu podczas pracy szura tył.
Co można zrobić?
Odpowiedz
JAN 6. 5. 2024
viom ivacuum s9-automatic dirt disposal
robot zaczyna sprzątać i staje- miga na czerwono
Odpowiedz
Wiesław 2. 4. 2024
Problem z kołem głównym
Robot zaraz po wyjechaniu że stacji podaje komunikat " problem z kołem głównym" i kontrolka miga na czerwono. Na tę przypadłość był już w serwisie jakieś pół roku temu, czy na tę awarię obowiązuje gwarancja, bo gwarancja na robota się skończyła.
Odpowiedz
Monika Specjalista 2. 4. 2024
Dzień dobry,
jeżeli gwarancja na robota się skończyła to proszę skontaktować się bezpośrednio ze sprzedawcą lub serwisem.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Radosław 12. 2. 2024
Odkurzacz podłączony do stacji nie ładuje
Wczoraj puściłem do sprzątania robota po 1 min stanął. Wcześniej miał też problemy z siecią, nie chciał połączyć się, ale jakoś ruszył. Postawiłem go pod stację nie chciał nawet wrócić do niej, Ręcznie go dopchnąłem niby zaczął ładować ale bateria nie przyjmuje prądu. Jakieś sugestie co jest. Aplikacja wywala komunikat Offline - Podłącz urządzenie do źródła zasilania lub wyłącz je i włącz ponownie. Tyle że nie reaguje na żaden przycisk
Odpowiedz
Bart 14. 2. 2024
Widzę standardowy problem w przypadku viomi, bateria w s9 to jakaś porażka
Odpowiedz
Monika Specjalista 13. 2. 2024
Dzień dobry,
najprawdopodobniej czas na wymianę baterii na nową, proszę ją zakupić i wymienić.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Łukasz 27. 1. 2024
Viomi s9
Ile jest gwarancji na baterie w tym odkurzaczu
Odpowiedz
Monika Specjalista 30. 1. 2024
Dzień dobry,
gwarancja na pojemność baterii wynosi 6 mieięcy a na baterię (ogniwa itp - 24m)
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Paulina 26. 5. 2023
Dlaczego po puszczeniu robota wyłączył się i jak podłączyłam do ładowania to mruga niebieska dioda i jak naciskam na przycisk włączania to nie jedzie a ma pełną baterie żadnego powiadomienia nie dostałam i w aplikacji jest offline. Kiedy go od stacji ładującej wysune to żadna dioda się nie świeci.
Odpowiedz
Joachim 13. 1. 2024
Jak zdemontować pokrywę górna viomi s 9?
Odpowiedz
Ada 30. 5. 2023
U mnie ten sam problem od 2 dni
Odpowiedz
Marzena 12. 6. 2023
U mnie to samo. Czy udało się komuś rozwiązać problem. Odkurza i po 5 min staje i wyłącza się.
Odpowiedz
Gabriela 2. 2. 2024
U .mnie też Pochodzi 5 minut nagle staje i nie da się w żaden sposób uruchomić Pokazuje że bateria ma np.50 procent Wstawiam do ładowania i nie ładuje.Cały czas pomarańczowa miga.Mam odkurzacz 3 lata Co mam robić?
Odpowiedz
Monika Specjalista 2. 2. 2024
Dzień dobry,
proponuję zakupić nową baterię i wymienić.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Ada 18. 6. 2023
Niestety nie. Gdzieś czytałam, że to płyta główna padła i bez serwisu się nie obejdzie. Ile w tym prawdy, nie wiem. Gdybam jeszcze mogła znaleźć rachunek
Odpowiedz
Rafał 19. 6. 2023
U mnie dokładnie te same objawy od maja. Jeszcze mam 5 miesiące gwaracji. Ktoś próbował wysłać na gwarancje?
Odpowiedz
Tycjan Tycjan 30. 6. 2023
Podobno serwis jest u nich problematyczny, daj znać jak poszło tobie bo znajomi narzekali że zostali odesłani z kwitkiem
Odpowiedz
Rafał 11. 7. 2023
Problemem okazała się uszkodzona bateria. Ale nie wysyłałem na gwarancje bo mi się nie chciało. Kupiłem nową baterie za około 250 zł.
Odpowiedz
Tycjan TycjanTy 31. 7. 2023
Drogo... Dzięki za info, pewnie i tak by ci nie uznali gwarancji na baterie znając życie
Odpowiedz
Hhala 15. 11. 2023
u mnie ten sam problem i też chodziło o baterię. na allegro znalazłam nową i wymieniłam – zdecydowanie taniej niż serwis (a z serwisami viomi to u nas w ogóle ciężko)
Odpowiedz
Filip 12. 4. 2023
Pojemnik na kurz typu 2w1
Witam jakieś 2 miesiące temu kupiliśmy viomi S9. 2 razy go użyliśmy potem zacza mieć problemy ciągle powtarza komunikat " upewnij się że pojemnika na kurz typu 2w1 że zbiornikiem na wodę jest zamontowany" żadnej opcji nie idzie odpalić bo ciągle to powtarza po wyciagnieciu 2w1 komunikat " podkładka mopa została usunięta" po włożeniu "podkładka mopa została zainstalowana" i znów coś odpalić chce i nic nawet do stacji nie chce jechać. Dodam że na gwarancji już był i nie uznali bo u nich chodzi fak jak wrocil od nich to 1 raz zrobił swoje.
Odpowiedz
Matt 8. 5. 2024
Filip, czy udało się rozwiązać problem - mam to samo.
Odpowiedz
Monika Specjalista 13. 4. 2023
Dzień dobry,
zacznijmy od tgo, że robota tego typu należy używać często i musi stać 24h na stacji ładującej to ma wpływ na pojemność baterii. Jeżeli urządzenie będzie wyłączane od prądu bateria bardzo szybko utraci swoją pojemność i będzie trzeba wymieniać ją na nową. Jeżeli urządzenie powtarza komunikat a wszystko wydaje się być w porządku, należy je po prostu zresetować. Jeżeli reset nie pomoże to raz jeszcze wyciągnąć pojemnik zainstalować go i ponownie zresetować. Proponuję jeszcze jeżeli jest podłączony do aplikacji odinstalować ją i zainstalować ponownie, zresetować urządzenie i wykonać skanowanie.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Filip 16. 4. 2023
Nie mam problemu z baterią tylko zbiornikiem zrobiłem wedle zalecen i ruszyło na chwilę teraz w trakcie nawet potrafi się zatrzymać i powiedzieć że usunięto pojemnik po czym nie ruszany powie ze zainstalowano spowrotem i znów przez aplikację muszę go odpalac mogę nagrać wideo będzie łatwiej
Odpowiedz
Monika Specjalista 17. 4. 2023
Dzień dobry,
jeżeli ma Pan problem tego typu to prozę się skontaktować ze sprzedawcą i wysłać urządzenie na reklamację.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Filip 18. 4. 2023
Tak zrobię tylko tym razem wyślę też wideo bo poprzednio nie uznali bo u nich działa dziękuję za rady pozdrawiam
Odpowiedz
Łukasz 4. 3. 2023
odkurzacz nie opróżnia się
Odkurzacz XIAOMI VIOMI S9 po skończonej pracy jedzie do stacji dokującej aby się ładować w aplikacji poziom baterii pokazuję 80%, a na wyświetlaczu stacji pokazuje rozładowanie na jedną kreskę. po czym powinno rozpocząć się opróżnianie odkurzacza ale nic sie nie dzieje. W trakcie "niby opróżniania " kliknę aby nadal zaczął odkurzać pojawia się komunikat poczekaj aż skończy się opróżnianie odkurzacza....(a nic się nie dzieje)
Odpowiedz
Marek 29. 4. 2023
Mam to praktycznie to samo tylko nawet nie pokazuje nic o opróżnianiu
Odpowiedz
Monika Specjalista 5. 3. 2023
Dzień dobry,
proponuję odesłać urządzenie na reklamację w miejscu zakupu.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Grzegorz 23. 1. 2024
Witam,
Po odkurzaniu słyszę komunikat
"Awaria wentylatora, proszę sprawdzić czy komin utylizacji automatycznej jest nieszczelny"
Czy to jakaś większą awaria ?
Odpowiedz
Monika Specjalista 24. 1. 2024
Dzień dobry,
proszę się skontaktować ze sprzedawcą i odesłać urządzenie na reklamację.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Magdalena 19. 2. 2023
Zakłócenia radaru
Witam wyskakuje błąd zakłócenia radaru.
Nie poprawić dotrzeć do bazy viomi s9.
Odpowiedz
Monika Specjalista 19. 2. 2023
Dzień dobry,
proszę wysłać urządzenie na reklamację w miejscu zakupu.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Wyświetlić wszystkie pytania 84