Przejść do zawartości | Przejść do głównego menu | Przejść do wyszukiwania
22 211 67 00 Pon-Pt 8:00—17:00
Warunki dostawy
Służymy poradą
ROBOT WORLD
Jesteśmy specjalistami od sprzedaży zrobotyzowanych pomocników - odkurzacze automatyczne, roboty sprzątające, mopujące, kosiarki automatyczne, drony i wiele innych
Wasze pytania
Zadaj pytanie
Wiesław 5. 11. 2024
Ładowanie baterii
Witam. Mój viomi s9 rozładował się chyba do zera, przeszedł w stan offline i nie ładuje się w stacji dokującej. Nadmieniam że przyciski nie działają w s9, kontrolki na stacji się świecą. S9 na nic nie reaguje. Czy to też może być bateria, jak ją sprawdzić ?
Odpowiedz
Monika Specjalista 5. 11. 2024
Dzień dobry,
proszę odesłać urządzenie do serwisu.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Jacek 7. 6. 2024
Xiaomi Viomi s 9
Odkurzacz ma trzy lata i od pewnego czasu podczas pracy szura tył.
Co można zrobić?
Odpowiedz
JAN 6. 5. 2024
viom ivacuum s9-automatic dirt disposal
robot zaczyna sprzątać i staje- miga na czerwono
Odpowiedz
Wiesław 2. 4. 2024
Problem z kołem głównym
Robot zaraz po wyjechaniu że stacji podaje komunikat " problem z kołem głównym" i kontrolka miga na czerwono. Na tę przypadłość był już w serwisie jakieś pół roku temu, czy na tę awarię obowiązuje gwarancja, bo gwarancja na robota się skończyła.
Odpowiedz
Monika Specjalista 2. 4. 2024
Dzień dobry,
jeżeli gwarancja na robota się skończyła to proszę skontaktować się bezpośrednio ze sprzedawcą lub serwisem.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Radosław 12. 2. 2024
Odkurzacz podłączony do stacji nie ładuje
Wczoraj puściłem do sprzątania robota po 1 min stanął. Wcześniej miał też problemy z siecią, nie chciał połączyć się, ale jakoś ruszył. Postawiłem go pod stację nie chciał nawet wrócić do niej, Ręcznie go dopchnąłem niby zaczął ładować ale bateria nie przyjmuje prądu. Jakieś sugestie co jest. Aplikacja wywala komunikat Offline - Podłącz urządzenie do źródła zasilania lub wyłącz je i włącz ponownie. Tyle że nie reaguje na żaden przycisk
Odpowiedz
Bart 14. 2. 2024
Widzę standardowy problem w przypadku viomi, bateria w s9 to jakaś porażka
Odpowiedz
Monika Specjalista 13. 2. 2024
Dzień dobry,
najprawdopodobniej czas na wymianę baterii na nową, proszę ją zakupić i wymienić.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Łukasz 27. 1. 2024
Viomi s9
Ile jest gwarancji na baterie w tym odkurzaczu
Odpowiedz
Monika Specjalista 30. 1. 2024
Dzień dobry,
gwarancja na pojemność baterii wynosi 6 mieięcy a na baterię (ogniwa itp - 24m)
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Paulina 26. 5. 2023
Dlaczego po puszczeniu robota wyłączył się i jak podłączyłam do ładowania to mruga niebieska dioda i jak naciskam na przycisk włączania to nie jedzie a ma pełną baterie żadnego powiadomienia nie dostałam i w aplikacji jest offline. Kiedy go od stacji ładującej wysune to żadna dioda się nie świeci.
Odpowiedz
Joachim 13. 1. 2024
Jak zdemontować pokrywę górna viomi s 9?
Odpowiedz
Ada 30. 5. 2023
U mnie ten sam problem od 2 dni
Odpowiedz
Marzena 12. 6. 2023
U mnie to samo. Czy udało się komuś rozwiązać problem. Odkurza i po 5 min staje i wyłącza się.
Odpowiedz
Gabriela 2. 2. 2024
U .mnie też Pochodzi 5 minut nagle staje i nie da się w żaden sposób uruchomić Pokazuje że bateria ma np.50 procent Wstawiam do ładowania i nie ładuje.Cały czas pomarańczowa miga.Mam odkurzacz 3 lata Co mam robić?
Odpowiedz
Monika Specjalista 2. 2. 2024
Dzień dobry,
proponuję zakupić nową baterię i wymienić.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Ada 18. 6. 2023
Niestety nie. Gdzieś czytałam, że to płyta główna padła i bez serwisu się nie obejdzie. Ile w tym prawdy, nie wiem. Gdybam jeszcze mogła znaleźć rachunek
Odpowiedz
Rafał 19. 6. 2023
U mnie dokładnie te same objawy od maja. Jeszcze mam 5 miesiące gwaracji. Ktoś próbował wysłać na gwarancje?
Odpowiedz
Tycjan Tycjan 30. 6. 2023
Podobno serwis jest u nich problematyczny, daj znać jak poszło tobie bo znajomi narzekali że zostali odesłani z kwitkiem
Odpowiedz
Rafał 11. 7. 2023
Problemem okazała się uszkodzona bateria. Ale nie wysyłałem na gwarancje bo mi się nie chciało. Kupiłem nową baterie za około 250 zł.
Odpowiedz
Tycjan TycjanTy 31. 7. 2023
Drogo... Dzięki za info, pewnie i tak by ci nie uznali gwarancji na baterie znając życie
Odpowiedz
Hhala 15. 11. 2023
u mnie ten sam problem i też chodziło o baterię. na allegro znalazłam nową i wymieniłam – zdecydowanie taniej niż serwis (a z serwisami viomi to u nas w ogóle ciężko)
Odpowiedz
Filip 12. 4. 2023
Pojemnik na kurz typu 2w1
Witam jakieś 2 miesiące temu kupiliśmy viomi S9. 2 razy go użyliśmy potem zacza mieć problemy ciągle powtarza komunikat " upewnij się że pojemnika na kurz typu 2w1 że zbiornikiem na wodę jest zamontowany" żadnej opcji nie idzie odpalić bo ciągle to powtarza po wyciagnieciu 2w1 komunikat " podkładka mopa została usunięta" po włożeniu "podkładka mopa została zainstalowana" i znów coś odpalić chce i nic nawet do stacji nie chce jechać. Dodam że na gwarancji już był i nie uznali bo u nich chodzi fak jak wrocil od nich to 1 raz zrobił swoje.
Odpowiedz
Matt 8. 5. 2024
Filip, czy udało się rozwiązać problem - mam to samo.
Odpowiedz
Monika Specjalista 13. 4. 2023
Dzień dobry,
zacznijmy od tgo, że robota tego typu należy używać często i musi stać 24h na stacji ładującej to ma wpływ na pojemność baterii. Jeżeli urządzenie będzie wyłączane od prądu bateria bardzo szybko utraci swoją pojemność i będzie trzeba wymieniać ją na nową. Jeżeli urządzenie powtarza komunikat a wszystko wydaje się być w porządku, należy je po prostu zresetować. Jeżeli reset nie pomoże to raz jeszcze wyciągnąć pojemnik zainstalować go i ponownie zresetować. Proponuję jeszcze jeżeli jest podłączony do aplikacji odinstalować ją i zainstalować ponownie, zresetować urządzenie i wykonać skanowanie.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Filip 16. 4. 2023
Nie mam problemu z baterią tylko zbiornikiem zrobiłem wedle zalecen i ruszyło na chwilę teraz w trakcie nawet potrafi się zatrzymać i powiedzieć że usunięto pojemnik po czym nie ruszany powie ze zainstalowano spowrotem i znów przez aplikację muszę go odpalac mogę nagrać wideo będzie łatwiej
Odpowiedz
Monika Specjalista 17. 4. 2023
Dzień dobry,
jeżeli ma Pan problem tego typu to prozę się skontaktować ze sprzedawcą i wysłać urządzenie na reklamację.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Filip 18. 4. 2023
Tak zrobię tylko tym razem wyślę też wideo bo poprzednio nie uznali bo u nich działa dziękuję za rady pozdrawiam
Odpowiedz
Łukasz 4. 3. 2023
odkurzacz nie opróżnia się
Odkurzacz XIAOMI VIOMI S9 po skończonej pracy jedzie do stacji dokującej aby się ładować w aplikacji poziom baterii pokazuję 80%, a na wyświetlaczu stacji pokazuje rozładowanie na jedną kreskę. po czym powinno rozpocząć się opróżnianie odkurzacza ale nic sie nie dzieje. W trakcie "niby opróżniania " kliknę aby nadal zaczął odkurzać pojawia się komunikat poczekaj aż skończy się opróżnianie odkurzacza....(a nic się nie dzieje)
Odpowiedz
Marek 29. 4. 2023
Mam to praktycznie to samo tylko nawet nie pokazuje nic o opróżnianiu
Odpowiedz
Monika Specjalista 5. 3. 2023
Dzień dobry,
proponuję odesłać urządzenie na reklamację w miejscu zakupu.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Grzegorz 23. 1. 2024
Witam,
Po odkurzaniu słyszę komunikat
"Awaria wentylatora, proszę sprawdzić czy komin utylizacji automatycznej jest nieszczelny"
Czy to jakaś większą awaria ?
Odpowiedz
Monika Specjalista 24. 1. 2024
Dzień dobry,
proszę się skontaktować ze sprzedawcą i odesłać urządzenie na reklamację.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Magdalena 19. 2. 2023
Zakłócenia radaru
Witam wyskakuje błąd zakłócenia radaru.
Nie poprawić dotrzeć do bazy viomi s9.
Odpowiedz
Monika Specjalista 19. 2. 2023
Dzień dobry,
proszę wysłać urządzenie na reklamację w miejscu zakupu.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Ewa 16. 2. 2023
Problem z Viomi S9
Mam Viomi S9 po 1 minucie pracy robot staje i gaśnie czy to jest wina bateri? kontrolka przy ładowaniu miga pierw na niebiesko a potem na pomarańczowo.
Odpowiedz
Monika Specjalista 16. 2. 2023
Dzień dobry,
od jak dawna używa Pani urządzenie? Z opsiu jaki Pani zamieściła wnioskuję, że może to być bateria.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Paweł 16. 1. 2023
Viomi s9 bez przerwy gada słaba bateria
Witam, mój s9 bez przerwy gada slaba bateria, choć jest naładowana 100%. Działa odkurza i mopuje normalnie a po dokowaniu już podczas ładowania wrzeszczy słaba bateria. Nawet po wyłączeniu robi to samo....już jest to denerwujące
Odpowiedz
Ola 28. 12. 2022
Błąd radaru
Mam taki problem, że mój odkurzacz , Viomi Alpha 2 Pro, pokazuje komunikat zakłócenia radaru. Co może być przyczyna? Przetarłam radary ściereczka, a nadal problem się pojawia. Przy ponownym tworzeniu mapy, sam pokazuje przeszkody których nie ma. Czy ktoś z państwa miał taki problem? Pozdrawiam
Odpowiedz
Monika Specjalista 28. 12. 2022
Dzień dobry,
przykro mi, nie zajmujemy się sprzedażą tego modelu, proszę skontaktować się ze sprzedawcą.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Joanna 8. 12. 2022
Viomi s9 wchodzi w tryb offline
Odkurzacz w takcie sprzątania wchodzi w tryb offline , nie można go włączyć, uruchamia się dopiero po przeniesieniu do stacji dokującej, bateria nie jest rozładowana - czasami dzieje się to po minucie sprzątania, czasami pod sam koniec, a czasami sprząta całe mieszkanie bez problemu. Co może być przyczyną wchodzenia w tryb offline? Resetowałam połączenie z siecią wi fi, nie rozwiązało to problemu.
Odpowiedz
Bogdan 25. 2. 2023
Witam mam ten sam problem odkurzacz wchodzi w tryb off i się wyłącza.
Odpowiedz
Bogusława 8. 12. 2022
Zakłócenia radaru Viomi s9
Zakłócenia radaru taka info.ukazuje się w aplikacji viomi s9 w tel.
Odpowiedz
szymon 17. 12. 2022
Czesc mialem ten sam problem, na gornej czesci robot posiada dwie kamerki przeczysc je i powinno pomoc :)
Odpowiedz
Kasia 16. 11. 2022
robot i stacja ładowania
Mam problem z robotem, po wykonanej pracy nie potrafi dojechać do stacji ładowania tzn. podjeżdża do niej kilka razy, ale nie potrafi się "nabić" naładować. Resetowałam go parę razy, ale nic nie pomaga. Co jeszcze mogę zrobić?
Odpowiedz
Monika Specjalista 16. 11. 2022
Dzień dobry,
proszę go ustawić jakieś 30cm przed stacją i ręcznie wcisnąć guzik aby pojechał do stacji.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Kasia 16. 11. 2022
Dodam jeszcze, że wyskakuje "błąd wyposażenia".
Odpowiedz
Slawek 10. 11. 2022
Dlaczego s9 podczas odkurzania przy baterii naładowanej do 70% wraca do bazy żeby się doładować?
Witam Robot s9 odkurzy ze 25 m2 po czym gdy stan naładowania baterii to wciąż 70 % robót wraca do bazy żeby się naładować
Czyli za jednym odkurzaniem nie mogę odkurzyć całego mieszkania
Czy to jest normalne
Co morze być przyczyną
Pozdrawiam
Odpowiedz
Weronika 2. 11. 2022
Błąd czujnika
Witam. Podczas sprzątania robot zatrzymuje się przy ścianach, albo w narożnikach i próbuje jechać tak jakby w ogóle nie widział przeszkody. W końcu przestaje pracować a w aplikacji wyskakuje mi "błąd czujnika bocznego ściany". Czasami zatrzymuje się na środku pomieszczenia gdzie w ogóle nie ma przeszkód i po prostu przestaje pracować i wtedy znowu wyskakuje mi powiadomienie że sprzątanie zostało zakończone, chociaż w rzeczywistości tak wcale nie jest. Czy da się coś z tym zrobić?
Odpowiedz
Monika Specjalista 2. 11. 2022
Dzień dobry,
jeżeli informuje o błędzie a reset urządzenia nie pomaga to proponuję odesłać urządzenie na reklamację w miejscu zakupu.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Grzegorz 2. 11. 2022
Brak reakcji na resetowanie
Witam. Czy ktoś rozwiązał problem z resetowaniem urządzenia?? Przy stacji dokującej tylko mruga dioda a po wyciągnięciu nic i urządzenie jakby nie żyło. Pokazuje w aplikacji że urządzenie jest offline. Można coś z tym zrobić czy tylko pozostaje odesłać urządzenie na gwarancję?
Odpowiedz
Asia 17. 11. 2022
Mam ten sam problem. Z dnia na dzien stracił połaczenie z siecia i tylko mruga jakby sie ładował. NIe pomaga reset i ręczne łączenie za pomocą aplikacji z siecią. Jakby umarł :(
Odpowiedz
Monika Specjalista 2. 11. 2022
Dzień dobry,
proszę odesłać urządzenie na reklamację w miejscu zakupu.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Marcin 2. 10. 2022
Bateria nie doładowuje sie
Witam. Po zakończeniu odkurzacz wraca do stacji i ładuje się jednak trwa to non stop gdyż bateria nie osiąga 100% naładowania. Ładuje do 96% czasem 99% i koniec. Cały czas miga kontrolka ładowania.
Odpowiedz
Krzysztof 25. 5. 2023
Bateria nie doładowuje sie,jak zaczęła się praca robota to bardzo szybko bateria się rozładowuje.mam pytanie co może zrobić?
Odpowiedz
Monika Specjalista 25. 5. 2023
Dzień dobry,
proszę zakupić nową baterię i ją wymienić.
Pzdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Monika Specjalista 2. 10. 2022
Dzień dobry,
być może jest problem ze stacją ładującą, jeżedli odkurzacz pracuje prawidłowo to być może będzie konieczny zakup nowej stacji ładującej.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Anna 25. 9. 2022
Nie włącza się
Witam robot nie chce się włączyć. Nie pokazuje że ładuje ani nic. Jak jest w stacji ładowania to w robocie mruga włącznik. Jak zabieram go ze stacji to jest wyłączony i nie reaguje na włączenie ani na nic.
Odpowiedz
Tomek 30. 10. 2022
Cześć, dzisiaj spotkał mojego robota ten sam problem o którym pisze Anna, czy może ktoś coś poradzić. Reset nic nie pomógł. Jeśli nie ożyje to w poniedziałek idzie na reklamację:(
Odpowiedz
Jolanta 21. 9. 2022
Problem z opróżnianiem
Posiadam robota Viaomi S9. Od pewnego czasu urządzenie nie odprowadza kurzu do stacji. Próbowałam resetować oraz przywróciłam ustawienia fabryczne. Nic nie pomogło. Co mogę jeszcze zrobić. Nadmieniam, że robot ma 6 miesięcy. Jola
Odpowiedz
Monika Specjalista 21. 9. 2022
Dzień dobry,
proszę zajrzeć czy gdzieś nie jest przytkane wejście do stacji samoopróżniającej. Jeżeli wszystko jest dobrze to pozostaje tylko reklamacja w miejscu zakupu.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Przemysław 1. 8. 2022
Reklamacja
Mój S9 wrócił po 3 tygodniach z serwisu gdzie nie uznano reklamacji.Urzadzenie nie mopowało od samego początku a serwis zarzuca mi że to moja wina bo użyłem detergentu do wody.W instrukcji nie ma ani jednego słowa o zakazie używania detergentów.Nadmienię,iż nie działało mopowanie na samej wodzie a dopiero potem dolalismy odrobinę płynu.Teraz mam bardzo drogą zamiataczkę za 2300 ....
Odpowiedz
Monika Specjalista 2. 8. 2022
Dzień dobry,
oczywistym jest, że nie wolno dolewać żadnych detergentów do pojemnika na wodę. I niestety w tym wypadku serwis miał w 100% rację. Na przyszłość warto dokładnie poznać urządzenie i jego funkcjonalność zanim dokona się zakupu.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Martyna 2. 6. 2022
Odkurzacz nie uruchamia ske
Odkurzacz w trakcie pracy zatrzymał się i już nie chce się uruchomić , jest ciągle w trybie offline . Nie można go zresetować , wyłączyc nie reaguje . Po podłączeniu do bazy również nie można go zresetować miga na niebiesko tylko przycisk wlaczenia . Co w tej sytuacji mogę zrobić ?
Odpowiedz
Paweł 23. 11. 2022
Jak po gwarancji to ....
Rozkręcić obudowę aby dostać się do baterii
Odłącz ją,kup nową i wszystko
Miałem to samo bateria napięcia ma 14.4v,
moja miała 8v
Odpowiedz
Paweł 23. 11. 2022
Dodam po wypięciu baterii i umieszczeniu
robota w stacji działa prawidłowo
Odpowiedz
Tomasz Baran 14. 7. 2022
Cześć i jak wiecie co jest przyczyną ?
Odpowiedz
Magdalena 28. 6. 2022
pomogło? bo u mnie dziś taka sama sytuacja :(
Odpowiedz
Tomasz Baran 14. 7. 2022
Cześć i wiesz może co się stało ?
Odpowiedz
Monika Specjalista 2. 6. 2022
Dzień dobry,
proszę spróbować go rozładować do 0% baterii i ponownie naładować do 100%, następnie jeżeli będzie taka możliwość zresetować urządzenie.
Jeżeli to nie pomoże to proponuję odesłanie urządzenia na reklamację w miejscu zakupu.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Michal 20. 7. 2022
Mam podobny problem w dniu dzisiejszym odkurzacz się zatrzymał i nie da się go zrestartować, a jak jest podłączony do bazy to mruga na niebiesko.
Pytanie czy zaproponowane kroki Wam zadziałały (mam na myśli całkowite rozładowanie i później naładowanie)?
Pozdawiam
Odpowiedz
Pawel 23. 7. 2022
Mam dokladnie to samo. Cos dziwnego dzieje sie z odkurzaczem
Odpowiedz
Magdalena 21. 8. 2022
U mnie to samo. Wygląda jakby w ogóle nie działała bateria.
Odpowiedz
Cezary 2. 3. 2022
Awaria wentylatora
Urządzenie mam od listopada 2021. Od kilku dni po sprzątaniu i oczyszczaniu zbiornika pojawia się komunikat awaria wentylatora.
Odpowiedz
Monika Specjalista 2. 3. 2022
Dzień dobry,
proszę odesłać urządzenie na reklamację w miejscu zakupu.
Albo wcześniej jeszcze wymienić filtry na nowe.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Aga 3. 2. 2022
Awaria szczelności wentylatora
W jaki sposób rozwiązać awarie nieszczelności wentylacji podczas wyciągania śmieci z pojemnika do stacji zbierającej? Udało mi się to wyciszyć na kilka tygodni , ale wróciło i nie wiem co jest jego przyczyną.
Odpowiedz
Monika Specjalista 4. 2. 2022
Dzień dobry,
zdecydowanie proponuję odesłać urządzenie na reklamację w miejscu zakupu.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Małgorzata 11. 12. 2021
Awaria
Witam,
Od ok pół roku użytkuje odkurzacz Xiaomi Viomi S9+, zostal kupiony z zagranicznej strony, kiedy nie był jeszcze dostępny w Polsce. Odkurzacz pracował świetnie do momentu aktualizacji aplikacji z dostępnym językiem polskim. Od tego momentu odkurzacz nagle przestaje działać w trakcie odkurzania, całkowicie się wyłącza i nie wraca do stacji ładowania a akumulator widocznie skrócił swoją żywotność. Próbowałam go resetować, odinstalowywać aplikacje, ale nadal bez skutku. Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu.
Pozdrawiam serdecznie
Małgorzata
Odpowiedz
Oskar Specjalista 12. 12. 2021
Dzień dobry,
w tej sytuacji obawiam się, że najlepiej by było odesłać urządzenie na reklamację w miejscu zakupu. W tym celu proszę się zorientować jaki wygląda proces reklamacyjny u sprzedawcy.
Pozdrawiamy, team Robot World.
Odpowiedz
Grzegorz 24. 10. 2021
Dodatkowa stacja dokujaca
Mieszkam w domu piętrowym, czy można dokupić tylko stację dokującą?
Odpowiedz
Monika Specjalista 25. 10. 2021
Dzień dobry,
niestety nie posiadamy obecnie w sprzedaży samych stacji ładujących do tego modelu.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Irena 30. 9. 2021
regulacja natężenia wody na mop
w jaki sposób można zwiększyć natężenie wody w mopie?
Odpowiedz
Monika Specjalista 30. 9. 2021
Dzień dobry,
natężenie wody należy ustawić w aplikacji.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Zadaj pytanie