Przejść do zawartości | Przejść do głównego menu | Przejść do wyszukiwania

Xiaomi Viomi S9 - white

Pytania do Odkurzacz automatyczny i mop 2 w 1 Xiaomi Viomi S9 - white

Wróć do szczegółów

Wasze pytania

Zadaj pytanie

  • Wiesław 5. 11. 2024

    Ładowanie baterii

    Witam. Mój viomi s9 rozładował się chyba do zera, przeszedł w stan offline i nie ładuje się w stacji dokującej. Nadmieniam że przyciski nie działają w s9, kontrolki na stacji się świecą. S9 na nic nie reaguje. Czy to też może być bateria, jak ją sprawdzić ?

    • Monika Specjalista 5. 11. 2024

      Dzień dobry, 
      proszę odesłać urządzenie do serwisu. 
      Pozdrawiamy, team Robot World

  • Jacek 7. 6. 2024

    Xiaomi Viomi s 9

    Odkurzacz ma trzy lata i od pewnego czasu podczas pracy szura tył.
    Co można zrobić?

  • JAN 6. 5. 2024

    viom ivacuum s9-automatic dirt disposal

    robot zaczyna sprzątać i staje- miga na czerwono

  • Wiesław 2. 4. 2024

    Problem z kołem głównym

    Robot zaraz po wyjechaniu że stacji podaje komunikat " problem z kołem głównym" i kontrolka miga na czerwono. Na tę przypadłość był już w serwisie jakieś pół roku temu, czy na tę awarię obowiązuje gwarancja, bo gwarancja na robota się skończyła.

    • Monika Specjalista 2. 4. 2024

      Dzień dobry, 
      jeżeli gwarancja na robota się skończyła to proszę skontaktować się bezpośrednio ze sprzedawcą lub serwisem. 

      Pozdrawiamy, team Robot World

  • Radosław 12. 2. 2024

    Odkurzacz podłączony do stacji nie ładuje

    Wczoraj puściłem do sprzątania robota po 1 min stanął. Wcześniej miał też problemy z siecią, nie chciał połączyć się, ale jakoś ruszył. Postawiłem go pod stację nie chciał nawet wrócić do niej, Ręcznie go dopchnąłem niby zaczął ładować ale bateria nie przyjmuje prądu. Jakieś sugestie co jest. Aplikacja wywala komunikat Offline - Podłącz urządzenie do źródła zasilania lub wyłącz je i włącz ponownie. Tyle że nie reaguje na żaden przycisk

    • Bart 14. 2. 2024

      Widzę standardowy problem w przypadku viomi, bateria w s9 to jakaś porażka

    • Monika Specjalista 13. 2. 2024

      Dzień dobry, 
      najprawdopodobniej czas na wymianę baterii na nową, proszę ją zakupić i wymienić. 
      Pozdrawiamy, team Robot World 

  • Łukasz 27. 1. 2024

    Viomi s9

    Ile jest gwarancji na baterie w tym odkurzaczu

    • Monika Specjalista 30. 1. 2024

      Dzień dobry, 
      gwarancja na pojemność baterii wynosi 6 mieięcy a na baterię (ogniwa itp - 24m)
      Pozdrawiamy, team Robot World

  • Paulina 26. 5. 2023

    Dlaczego po puszczeniu robota wyłączył się i jak podłączyłam do ładowania to mruga niebieska dioda i jak naciskam na przycisk włączania to nie jedzie a ma pełną baterie żadnego powiadomienia nie dostałam i w aplikacji jest offline. Kiedy go od stacji ładującej wysune to żadna dioda się nie świeci.

    • Joachim 13. 1. 2024

      Jak zdemontować pokrywę górna viomi s 9?

    • Ada 30. 5. 2023

      U mnie ten sam problem od 2 dni

      • Marzena 12. 6. 2023

        U mnie to samo. Czy udało się komuś rozwiązać problem. Odkurza i po 5 min staje i wyłącza się.

        • Gabriela 2. 2. 2024

          U .mnie też Pochodzi 5 minut nagle staje i nie da się w żaden sposób uruchomić Pokazuje że bateria ma np.50 procent Wstawiam do ładowania i nie ładuje.Cały czas pomarańczowa miga.Mam odkurzacz 3 lata Co mam robić?

          • Monika Specjalista 2. 2. 2024

            Dzień dobry,
            proponuję zakupić nową baterię i wymienić. 
            Pozdrawiamy, team Robot World

        • Ada 18. 6. 2023

          Niestety nie. Gdzieś czytałam, że to płyta główna padła i bez serwisu się nie obejdzie. Ile w tym prawdy, nie wiem. Gdybam jeszcze mogła znaleźć rachunek ‍

          • Rafał 19. 6. 2023

            U mnie dokładnie te same objawy od maja. Jeszcze mam 5 miesiące gwaracji. Ktoś próbował wysłać na gwarancje?

            • Tycjan Tycjan 30. 6. 2023

              Podobno serwis jest u nich problematyczny, daj znać jak poszło tobie bo znajomi narzekali że zostali odesłani z kwitkiem

              • Rafał 11. 7. 2023

                Problemem okazała się uszkodzona bateria. Ale nie wysyłałem na gwarancje bo mi się nie chciało. Kupiłem nową baterie za około 250 zł.

                • Tycjan TycjanTy 31. 7. 2023

                  Drogo... Dzięki za info, pewnie i tak by ci nie uznali gwarancji na baterie znając życie

                  • Hhala 15. 11. 2023

                    u mnie ten sam problem i też chodziło o baterię. na allegro znalazłam nową i wymieniłam – zdecydowanie taniej niż serwis (a z serwisami viomi to u nas w ogóle ciężko)

  • Filip 12. 4. 2023

    Pojemnik na kurz typu 2w1

    Witam jakieś 2 miesiące temu kupiliśmy viomi S9. 2 razy go użyliśmy potem zacza mieć problemy ciągle powtarza komunikat " upewnij się że pojemnika na kurz typu 2w1 że zbiornikiem na wodę jest zamontowany" żadnej opcji nie idzie odpalić bo ciągle to powtarza po wyciagnieciu 2w1 komunikat " podkładka mopa została usunięta" po włożeniu "podkładka mopa została zainstalowana" i znów coś odpalić chce i nic nawet do stacji nie chce jechać. Dodam że na gwarancji już był i nie uznali bo u nich chodzi fak jak wrocil od nich to 1 raz zrobił swoje.

    • Matt 8. 5. 2024

      Filip, czy udało się rozwiązać problem - mam to samo.

    • Monika Specjalista 13. 4. 2023

      Dzień dobry, 

      zacznijmy od tgo, że robota tego typu należy używać często i musi stać 24h na stacji ładującej to ma wpływ na pojemność baterii. Jeżeli urządzenie będzie wyłączane od prądu bateria bardzo szybko utraci swoją pojemność i będzie trzeba wymieniać ją na nową. Jeżeli urządzenie powtarza komunikat a wszystko wydaje się być w porządku, należy je po prostu zresetować. Jeżeli reset nie pomoże to raz jeszcze wyciągnąć pojemnik zainstalować go i ponownie zresetować. Proponuję jeszcze jeżeli jest podłączony do aplikacji odinstalować ją i zainstalować ponownie, zresetować urządzenie i wykonać skanowanie. 

      Pozdrawiamy, team Robot World

      • Filip 16. 4. 2023

        Nie mam problemu z baterią tylko zbiornikiem zrobiłem wedle zalecen i ruszyło na chwilę teraz w trakcie nawet potrafi się zatrzymać i powiedzieć że usunięto pojemnik po czym nie ruszany powie ze zainstalowano spowrotem i znów przez aplikację muszę go odpalac mogę nagrać wideo będzie łatwiej

        • Monika Specjalista 17. 4. 2023

          Dzień dobry,
          jeżeli ma Pan problem tego typu to prozę się skontaktować ze sprzedawcą i wysłać urządzenie na reklamację. 

          Pozdrawiamy, team Robot World 

          • Filip 18. 4. 2023

            Tak zrobię tylko tym razem wyślę też wideo bo poprzednio nie uznali bo u nich działa dziękuję za rady pozdrawiam

  • Łukasz 4. 3. 2023

    odkurzacz nie opróżnia się

    Odkurzacz XIAOMI VIOMI S9 po skończonej pracy jedzie do stacji dokującej aby się ładować w aplikacji poziom baterii pokazuję 80%, a na wyświetlaczu stacji pokazuje rozładowanie na jedną kreskę. po czym powinno rozpocząć się opróżnianie odkurzacza ale nic sie nie dzieje. W trakcie "niby opróżniania " kliknę aby nadal zaczął odkurzać pojawia się komunikat poczekaj aż skończy się opróżnianie odkurzacza....(a nic się nie dzieje)

    • Marek 29. 4. 2023

      Mam to praktycznie to samo tylko nawet nie pokazuje nic o opróżnianiu

    • Monika Specjalista 5. 3. 2023

      Dzień dobry, 

      proponuję odesłać urządzenie na reklamację w miejscu zakupu. 

      Pozdrawiamy, team Robot World 

      • Grzegorz 23. 1. 2024

        Witam,
        Po odkurzaniu słyszę komunikat
        "Awaria wentylatora, proszę sprawdzić czy komin utylizacji automatycznej jest nieszczelny"
        Czy to jakaś większą awaria ?

        • Monika Specjalista 24. 1. 2024

          Dzień dobry,
          proszę się skontaktować ze sprzedawcą i odesłać urządzenie na reklamację. 
          Pozdrawiamy, team Robot World  
           

  • Magdalena 19. 2. 2023

    Zakłócenia radaru

    Witam wyskakuje błąd zakłócenia radaru.
    Nie poprawić dotrzeć do bazy viomi s9.

    • Monika Specjalista 19. 2. 2023

      Dzień dobry, 

      proszę wysłać urządzenie na reklamację w miejscu zakupu. 

      Pozdrawiamy, team Robot World

  • Ewa 16. 2. 2023

    Problem z Viomi S9

    Mam Viomi S9 po 1 minucie pracy robot staje i gaśnie czy to jest wina bateri? kontrolka przy ładowaniu miga pierw na niebiesko a potem na pomarańczowo.

    • Monika Specjalista 16. 2. 2023

      Dzień dobry, 

      od jak dawna używa Pani urządzenie? Z opsiu jaki Pani zamieściła wnioskuję, że może to być bateria. 

      Pozdrawiamy, team Robot World 

  • Paweł 16. 1. 2023

    Viomi s9 bez przerwy gada słaba bateria

    Witam, mój s9 bez przerwy gada slaba bateria, choć jest naładowana 100%. Działa odkurza i mopuje normalnie a po dokowaniu już podczas ładowania wrzeszczy słaba bateria. Nawet po wyłączeniu robi to samo....już jest to denerwujące

  • Ola 28. 12. 2022

    Błąd radaru

    Mam taki problem, że mój odkurzacz , Viomi Alpha 2 Pro, pokazuje komunikat zakłócenia radaru. Co może być przyczyna? Przetarłam radary ściereczka, a nadal problem się pojawia. Przy ponownym tworzeniu mapy, sam pokazuje przeszkody których nie ma. Czy ktoś z państwa miał taki problem? Pozdrawiam

    • Monika Specjalista 28. 12. 2022

      Dzień dobry, 

      przykro mi, nie zajmujemy się sprzedażą tego modelu, proszę skontaktować się ze sprzedawcą. 

      Pozdrawiamy, team Robot World

  • Joanna 8. 12. 2022

    Viomi s9 wchodzi w tryb offline

    Odkurzacz w takcie sprzątania wchodzi w tryb offline , nie można go włączyć, uruchamia się dopiero po przeniesieniu do stacji dokującej, bateria nie jest rozładowana - czasami dzieje się to po minucie sprzątania, czasami pod sam koniec, a czasami sprząta całe mieszkanie bez problemu. Co może być przyczyną wchodzenia w tryb offline? Resetowałam połączenie z siecią wi fi, nie rozwiązało to problemu.

    • Bogdan 25. 2. 2023

      Witam mam ten sam problem odkurzacz wchodzi w tryb off i się wyłącza.

  • Bogusława 8. 12. 2022

    Zakłócenia radaru Viomi s9

    Zakłócenia radaru taka info.ukazuje się w aplikacji viomi s9 w tel.

    • szymon 17. 12. 2022

      Czesc mialem ten sam problem, na gornej czesci robot posiada dwie kamerki przeczysc je i powinno pomoc :)

  • Kasia 16. 11. 2022

    robot i stacja ładowania

    Mam problem z robotem, po wykonanej pracy nie potrafi dojechać do stacji ładowania tzn. podjeżdża do niej kilka razy, ale nie potrafi się "nabić" naładować. Resetowałam go parę razy, ale nic nie pomaga. Co jeszcze mogę zrobić?

    • Monika Specjalista 16. 11. 2022

      Dzień dobry, 

      proszę go ustawić jakieś 30cm przed stacją i ręcznie wcisnąć guzik aby pojechał do stacji. 

      Pozdrawiamy, team Robot World 

    • Kasia 16. 11. 2022

      Dodam jeszcze, że wyskakuje "błąd wyposażenia".

  • Slawek 10. 11. 2022

    Dlaczego s9 podczas odkurzania przy baterii naładowanej do 70% wraca do bazy żeby się doładować?

    Witam Robot s9 odkurzy ze 25 m2 po czym gdy stan naładowania baterii to wciąż 70 % robót wraca do bazy żeby się naładować
    Czyli za jednym odkurzaniem nie mogę odkurzyć całego mieszkania
    Czy to jest normalne
    Co morze być przyczyną
    Pozdrawiam

  • Weronika 2. 11. 2022

    Błąd czujnika

    Witam. Podczas sprzątania robot zatrzymuje się przy ścianach, albo w narożnikach i próbuje jechać tak jakby w ogóle nie widział przeszkody. W końcu przestaje pracować a w aplikacji wyskakuje mi "błąd czujnika bocznego ściany". Czasami zatrzymuje się na środku pomieszczenia gdzie w ogóle nie ma przeszkód i po prostu przestaje pracować i wtedy znowu wyskakuje mi powiadomienie że sprzątanie zostało zakończone, chociaż w rzeczywistości tak wcale nie jest. Czy da się coś z tym zrobić?

    • Monika Specjalista 2. 11. 2022

      Dzień dobry, 

      jeżeli informuje o błędzie a reset urządzenia nie pomaga to proponuję odesłać urządzenie na reklamację w miejscu zakupu. 

      Pozdrawiamy, team Robot World 

  • Grzegorz 2. 11. 2022

    Brak reakcji na resetowanie

    Witam. Czy ktoś rozwiązał problem z resetowaniem urządzenia?? Przy stacji dokującej tylko mruga dioda a po wyciągnięciu nic i urządzenie jakby nie żyło. Pokazuje w aplikacji że urządzenie jest offline. Można coś z tym zrobić czy tylko pozostaje odesłać urządzenie na gwarancję?

    • Asia 17. 11. 2022

      Mam ten sam problem. Z dnia na dzien stracił połaczenie z siecia i tylko mruga jakby sie ładował. NIe pomaga reset i ręczne łączenie za pomocą aplikacji z siecią. Jakby umarł :(

    • Monika Specjalista 2. 11. 2022

      Dzień dobry, 

      proszę odesłać urządzenie na reklamację w miejscu zakupu. 

      Pozdrawiamy, team Robot World 

  • Marcin 2. 10. 2022

    Bateria nie doładowuje sie

    Witam. Po zakończeniu odkurzacz wraca do stacji i ładuje się jednak trwa to non stop gdyż bateria nie osiąga 100% naładowania. Ładuje do 96% czasem 99% i koniec. Cały czas miga kontrolka ładowania.

    • Krzysztof 25. 5. 2023

      Bateria nie doładowuje sie,jak zaczęła się praca robota to bardzo szybko bateria się rozładowuje.mam pytanie co może zrobić?

      • Monika Specjalista 25. 5. 2023

        Dzień dobry,
        proszę zakupić nową baterię i ją wymienić. 

        Pzdrawiamy, team Robot World

    • Monika Specjalista 2. 10. 2022

      Dzień dobry, 

      być może jest problem ze stacją ładującą, jeżedli odkurzacz pracuje prawidłowo to być może będzie konieczny zakup nowej stacji ładującej. 

      Pozdrawiamy, team Robot World 

  • Anna 25. 9. 2022

    Nie włącza się

    Witam robot nie chce się włączyć. Nie pokazuje że ładuje ani nic. Jak jest w stacji ładowania to w robocie mruga włącznik. Jak zabieram go ze stacji to jest wyłączony i nie reaguje na włączenie ani na nic.

    • Tomek 30. 10. 2022

      Cześć, dzisiaj spotkał mojego robota ten sam problem o którym pisze Anna, czy może ktoś coś poradzić. Reset nic nie pomógł. Jeśli nie ożyje to w poniedziałek idzie na reklamację:(

  • Jolanta 21. 9. 2022

    Problem z opróżnianiem

    Posiadam robota Viaomi S9. Od pewnego czasu urządzenie nie odprowadza kurzu do stacji. Próbowałam resetować oraz przywróciłam ustawienia fabryczne. Nic nie pomogło. Co mogę jeszcze zrobić. Nadmieniam, że robot ma 6 miesięcy. Jola

    • Monika Specjalista 21. 9. 2022

      Dzień dobry, 

      proszę zajrzeć czy gdzieś nie jest przytkane wejście do stacji samoopróżniającej. Jeżeli wszystko jest dobrze to pozostaje tylko reklamacja w miejscu zakupu. 

      Pozdrawiamy, team Robot World 

  • Przemysław 1. 8. 2022

    Reklamacja

    Mój S9 wrócił po 3 tygodniach z serwisu gdzie nie uznano reklamacji.Urzadzenie nie mopowało od samego początku a serwis zarzuca mi że to moja wina bo użyłem detergentu do wody.W instrukcji nie ma ani jednego słowa o zakazie używania detergentów.Nadmienię,iż nie działało mopowanie na samej wodzie a dopiero potem dolalismy odrobinę płynu.Teraz mam bardzo drogą zamiataczkę za 2300 ....

    • Monika Specjalista 2. 8. 2022

      Dzień dobry, 

      oczywistym jest, że nie wolno dolewać żadnych detergentów do pojemnika na wodę. I niestety w tym wypadku serwis miał w 100% rację. Na przyszłość warto dokładnie poznać urządzenie i jego funkcjonalność zanim dokona się zakupu. 

      Pozdrawiamy, team Robot World 

  • Martyna 2. 6. 2022

    Odkurzacz nie uruchamia ske

    Odkurzacz w trakcie pracy zatrzymał się i już nie chce się uruchomić , jest ciągle w trybie offline . Nie można go zresetować , wyłączyc nie reaguje . Po podłączeniu do bazy również nie można go zresetować miga na niebiesko tylko przycisk wlaczenia . Co w tej sytuacji mogę zrobić ?

    • Paweł 23. 11. 2022

      Jak po gwarancji to ....
      Rozkręcić obudowę aby dostać się do baterii
      Odłącz ją,kup nową i wszystko
      Miałem to samo bateria napięcia ma 14.4v,
      moja miała 8v

      • Paweł 23. 11. 2022

        Dodam po wypięciu baterii i umieszczeniu
        robota w stacji działa prawidłowo

    • Tomasz Baran 14. 7. 2022

      Cześć i jak wiecie co jest przyczyną ?

    • Magdalena 28. 6. 2022

      pomogło? bo u mnie dziś taka sama sytuacja :(

      • Tomasz Baran 14. 7. 2022

        Cześć i wiesz może co się stało ?

    • Monika Specjalista 2. 6. 2022

      Dzień dobry, 

      proszę spróbować go rozładować do 0% baterii i ponownie naładować do 100%, następnie jeżeli będzie taka możliwość zresetować urządzenie. 

      Jeżeli to nie pomoże to proponuję odesłanie urządzenia na reklamację w miejscu zakupu. 

      Pozdrawiamy, team Robot World 

      • Michal 20. 7. 2022

        Mam podobny problem w dniu dzisiejszym odkurzacz się zatrzymał i nie da się go zrestartować, a jak jest podłączony do bazy to mruga na niebiesko.
        Pytanie czy zaproponowane kroki Wam zadziałały (mam na myśli całkowite rozładowanie i później naładowanie)?
        Pozdawiam

        • Pawel 23. 7. 2022

          Mam dokladnie to samo. Cos dziwnego dzieje sie z odkurzaczem

          • Magdalena 21. 8. 2022

            U mnie to samo. Wygląda jakby w ogóle nie działała bateria.

  • Cezary 2. 3. 2022

    Awaria wentylatora

    Urządzenie mam od listopada 2021. Od kilku dni po sprzątaniu i oczyszczaniu zbiornika pojawia się komunikat awaria wentylatora.

    • Monika Specjalista 2. 3. 2022

      Dzień dobry, 

      proszę odesłać urządzenie na reklamację w miejscu zakupu. 

      Albo wcześniej jeszcze wymienić filtry na nowe. 

      Pozdrawiamy, team Robot World 

  • Aga 3. 2. 2022

    Awaria szczelności wentylatora

    W jaki sposób rozwiązać awarie nieszczelności wentylacji podczas wyciągania śmieci z pojemnika do stacji zbierającej? Udało mi się to wyciszyć na kilka tygodni , ale wróciło i nie wiem co jest jego przyczyną.

    • Monika Specjalista 4. 2. 2022

      Dzień dobry, 

      zdecydowanie proponuję odesłać urządzenie na reklamację w miejscu zakupu. 

      Pozdrawiamy, team Robot World

  • Małgorzata 11. 12. 2021

    Awaria

    Witam,
    Od ok pół roku użytkuje odkurzacz Xiaomi Viomi S9+, zostal kupiony z zagranicznej strony, kiedy nie był jeszcze dostępny w Polsce. Odkurzacz pracował świetnie do momentu aktualizacji aplikacji z dostępnym językiem polskim. Od tego momentu odkurzacz nagle przestaje działać w trakcie odkurzania, całkowicie się wyłącza i nie wraca do stacji ładowania a akumulator widocznie skrócił swoją żywotność. Próbowałam go resetować, odinstalowywać aplikacje, ale nadal bez skutku. Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu.
    Pozdrawiam serdecznie
    Małgorzata

    • Oskar Specjalista 12. 12. 2021

      Dzień dobry,

      w tej sytuacji obawiam się, że najlepiej by było odesłać urządzenie na reklamację w miejscu zakupu. W tym celu proszę się zorientować jaki wygląda proces reklamacyjny u sprzedawcy.

      Pozdrawiamy, team Robot World.

  • Grzegorz 24. 10. 2021

    Dodatkowa stacja dokujaca

    Mieszkam w domu piętrowym, czy można dokupić tylko stację dokującą?

    • Monika Specjalista 25. 10. 2021

      Dzień dobry, 

      niestety nie posiadamy obecnie w sprzedaży samych stacji ładujących do tego modelu. 

      Pozdrawiamy, team Robot World

  • Irena 30. 9. 2021

    regulacja natężenia wody na mop

    w jaki sposób można zwiększyć natężenie wody w mopie?

    • Monika Specjalista 30. 9. 2021

      Dzień dobry, 

      natężenie wody należy ustawić w aplikacji. 

      Pozdrawiamy, team Robot World

Zadaj pytanie

Produkt został dodany do kosza

Zamknąć

Do koszyka

Dostawa ZA DARMO!

Produkt dodany do porównania

Zamknąć

Porównać wszystko