Odkurzacz automatyczny z funkcją mopowania 2w1 Xiaomi Robot Vacuum S10+
Tego produktu już się nie sprzedaje.
Proponujemy wybrać jego następce.
Kod towaru: 106003
Akcesoria
-
Szczotki boczne do Xiaomi Robot Vacuum X10/S10+/X10+/X20+/S20+/X20Pro/X20Max - 2szt
59,00 zł z VAT
Na zamówienie - ustalimy termin
-
Filtry do Xiaomi Mi Robot Mop 1C/2/2 Pro+/2 Ultra/X10+/S10+/X10/X20+/S20+ - 2 szt.
66,90 zł z VAT
Dostępne
Popis produktu
-
Nawigacja laserowa
-
Nowoczesny design
-
Objętość zbiornika na wodę i kurz wynosi 300 ml
-
Funkcje mopa i odkurzacza
-
Możliwość sterowania przez telefon
-
Odkurzacz o poziomie hałasu ok. 60 dB
-
Ciśnienie ssania do 4000 Pa
-
Akumulator litowo-jonowy o dużej pojemności 5200 mAh
-
Możliwość ustawienia stref czyszczenia
Przedstawiamy odkurzacz automatyczny Xiaomi Robot Vacuum S10+
Wydajne czyszczenie
Prosta obsługa
Moc ssania aż 4 000 Pa
Odkurzacz wyposażony jest w moc ssania 4000 Pa. Dzięki silnemu, ciągłemu ssaniu doskonale czyści podłogi z kurzu i sierści zwierząt.
Wydajna bateria
Pokona wszystkie przeszkody
Specyfikacja techniczna
- Model: Xiaomi Robot Vacuum S10+
-
Kolor: biały
-
Akumulator: litowo-jonowy
-
Pojemność baterii: 5200mAh
-
Ciśnienie ssania: 4000 Pa
-
Poziom hałasu: ok. 60 dB
-
Wymiary: 35 x 35 x 9,7 cm
-
Czas działania: do 120 min.
-
Maks. powierzchnia krycia: ok. 200 m²
-
Możliwość mopowania: tak
-
Pojemność pojemnika na odpady: 450 ml
-
Pojemność pojemnika na wodę: 200 ml
-
Obsługiwane typy powierzchni: wszystkie
-
Czyszczenie strefowe: tak
-
Wi-Fi: tak
-
Sterowanie przez telefon: tak
Zawartość opakowania
-
1x Xiaomi Robot Vacuum S10+
-
1x Bateria Li-ion 5200 mAh
-
1x Szczotka główna
-
1x Stacja ładująca
-
1x Kabel zasilający
-
1x Pojemnik na kurz
-
1x Pojemnik na wodę
-
2x Uchwyt tkaniny do mopowania
-
2x Tekstylia mopujące
-
1x Szczotka boczna
-
1x Szczotka do czyszczenia
-
1x Instrukcja obsługi
Wasze pytania
Zadaj pytanie
Adrian 23. 3. 2025
Dla czego mój robot nie myje
Dzień dobry mam problem z moim robotem xaomi vacuum s10 plus , robot podczas odkurzania nie myje podłogi, nie pobiera nawet wody , dysze zostały wyczyszczone lecz w dalszym ciągu problem się pojawią
Odpowiedz
Dzień dobry,
w trakcie odkurzania robot odkurza a nie myje. Należy ustawić opcję mopowania aby zaczął myć podłogi.
Jeżeli nie pobiera wody, może być problem ze stacją. Proszę ją odłączyć na około 30 minut po czym włączyć ponownie. Dodatkowo proszę zresetować robota.
Pozdrawiamy, Robot World
Odpowiedz
M 8. 3. 2025
Robot nie ładuje się
Xiaomi Robot S10 od kilku razy próbuje wjechać do kabiny prysznicowej (ale też nie zawsze, co któreś czyszczenie), tak jakby nie wykrywa jej wysokich krawędzi. Użytkowany ponad rok i wcześniej z tym problemu nie było. Dziś, problem polega na tym, że urządzenie przy stacji dokującej włącza się i jest komunikat o niskim stanie naładowania, po czym wyłącza się i tak w kółko. Nie chce się więc ładować. Przy sprawdzeniu co jest nie tak, wyleciały z niego kropelki wody, więc myślę, że dziś pod moją nieobecność może znowu próbował wjechać pod prysznic i zassał trochę wody. Czy da się coś z tym zrobić?
Odpowiedz
Dzień dobry,
jeżeli urządzenie ma możliwość wjechania pod prysznic to bardzo źle. Jeżeli woda dostanie się do miejsc gdzie nie powinna, urządzenie ulegnie zniszczeniu.
Można zamknąć łazienkę aby urządzenie tam nie wjeżdżało. Usunąć mapę i wykonać od nowa skanowania i oznaczyć aby robot nie wjeżdżał pod prysznic.
Od jak dawna robot jest używany? Być może należy wymienić baterię jeżeli informuje o niskim poziomie baterii bez powodu?
Pozdrawiamy, Robot World
Odpowiedz
Wiktoria 22. 2. 2025
mapowanie dywanow
Witam, podczas mapowania oraz dalszej pracy robót nie wyczuwa dywanów przez co w trakcie odkurzania+mycia wjeżdża mi na dywan. Czy jest opcja dodania dywanów samemu? Dywan mam biały przez co jest to spory problem ponieważ powstają zabrudzenia.
Odpowiedz
Dzień dobry,
podczas skanowania musiało dojść do błędu, odkurzacz, jeżeli ma oznaczony dywan jako strefę zakazaną to nie wjedzie na niego. Proszę to zmienić w ustawieniach w aplikacji.
Pozdrawiamy, Robot World
Odpowiedz
Krzysztof 14. 2. 2025
czujnik wewnetrzny
Proszę o pomoc. W aplikacji pojawia się problem z czujnikiem wewnętrznym. Odkurzacz nie wraca do basy. co robic? Zlosc mnie bierze bo zawsze po aktualizacji musi wyjść jakiś problem.
Odpowiedz
Marek 15. 3. 2025
Wina jest po stronie wentylatora. Taka usterkę miałem dwa razy.
Odpowiedz
Dzień dobry,
najlepiej zresetować urządzenie, postawić je przed stacją ładującą około 30cm i przyciskiem na korpusie HOME wysłać je do stacji ładującej.
Jeżeli pokazuje się błąd czujnika i reset nie pomoże to pozostaje niestety tylko reklamacja.
Pozdrawiamy, Robot World
Odpowiedz
Gabriela 10. 2. 2025
W modelu s10+, w aplikacji tryb "odkurzanie" jest wyszarzony- nie można włączyć trybu samego odkurzania bez mopowania. Jaka jest tego przyczyna?
Odpowiedz
Agnieszka 13. 3. 2025
Mam ten sam problem, proszę o odpowiedź. Dlaczego nie można włączyć samego odkurzania bez mocowania?
Odpowiedz
Agnieszka 13. 3. 2025
*bez mopowania
Odpowiedz
Xyz 8. 2. 2025
Pojemnik na wodę s10+
Czy pojemnik na wodę do tego modelu pasuje też z innych modeli? Odkurzacz lrzestal podawać wodę, zaczęłam czyścić i rurka w środku pojemnika spadła więc raczej nie uznają na gwarancji..
Odpowiedz
Dzień dobry,
w opisie każdego produktu na naszej stronie jest podane do jakiego modelu jest on przeznaczony.
Jeżeli jest podany tylko jeden model to do żadnego innego nie będzie on pasował.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Izabela 26. 1. 2025
Robot sprzątający XIAOMI Vacuum S10+ EU nie podaję wody podczas mopowania
Witam Robot sprzątający XIAOMI Vacuum S10+ EU nie podaję wody podczas mopowania , nie chcę przy nim grzebać bo jest jeszcze na gwarancji ale może to jest jakaś pierdoła co się zatkało tylko co ? proszę o pomoc Iza
Odpowiedz
Dzień dobry,
proszę skontrolować czy dysze doprowadzające wodę nie są zatkane. Jeżeli jest wszystko wporządku a urządzenie nadal nie podaje wody to proponuję odeslać urządzenie na reklamację w miejscu zakupu.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Jarek 26. 12. 2024
Błąd filtra
Po ok 20 sekundach pracy zapalają się kontrolki na czerwono i komunikat żeby oczyścić i zmienić filtr pomimo iż jest założony nowy filtr. Nie pomaga reset, ani kolejna wymiana filtra. Jak można to naprawić ?
Odpowiedz
Dzień dobry,
wymieniony filtr jest oryginalny czy nie? Jeżeli nieoryginalny to może występować taki problem.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Monika 25. 12. 2024
Kolejność pomieszczeń
Witam. Jak zrobić, aby odkurzacz najpierw sprzątał konkretne pomieszczenie - kuchnia a reszta w innej kolejności. Da się zarządzać kolejnością sprzątania pomieszczeń?
Odpowiedz
Dzień dobry,
proszę sprawdzić w aplikacja czy jest możliwość ustawienia takich ustawień w danym modelu.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Michał 10. 12. 2024
S10+(nowy) nie zbiera zabrudzenia np : piach z butów
S10+ nowy. Ustawiony tryb turbo a praktycznie w ogóle nie wciąga śmieci . Do bazy wrócił tylko z drobnym pyłkiem a cięższe rzeczy np. drobiny z chleba czy piach z butów już nie wciąga , a do tego mopem wyrzuca to za siebie. Dodam że słychać że turbina chodzi mocniej. Mamy też s5 i go puściliśmy. poradził sobie z tym samym zabrudzeniem bez problemu. Czy to wada czy tak słabo wciągają te modele ?
Odpowiedz
Dzień dobry,
ciężko określić czy to wada produktu. Ogólnie w naszej firmie klienci nie zgłaszali nam problemów ze ssaniem i wciąganiem większych zabrudzeń. Polecam zatem skontaktować się ze sprzedawcą i zgłosić problem.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Przemek 22. 12. 2024
Witam mam taki sam problem odkurzacz jeździ a nic nie wciąga mimo to że włączony jest tryb turbo .
Odpowiedz
Dzień dobry,
proszę sprawdzić czy filtr nie jest brudny lub kiedy ostatnio byl wymieniony. Filtr należy wymieniać co 2-3 miesiące.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Przemek 27. 12. 2024
Nie wiem czy to wina filtra bo w aplikacji wyskakuję błąd czujnika wewnętrznego
Odpowiedz
Dzień dobry,
jeżeli aplikacja informuje o takim błędzie, zalecam kontakt z działem reklamacji gdzie urządzenie zostało zakupione.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Przemek 10. 3. 2025
Odkurzacz był na gwarancji naprawili i znów dzieje się to samo
Odpowiedz
Dzień dobry,
ale co się dzieje ? Tego Pan nie napisał?
Jeżeli problem pojawił się ponownie i nie jest Pan w stanie samemu temu zaradzić, niestety ponownie należy odesłać urządzenie na reklamację.
Pozdrawiamy, Robot World
Odpowiedz
Wyświetlić wszystkie pytania 86