Odkurzacz automatyczny z mopem Dreame L20 Ultra - black
-
Doręczenie do 2-4 dni!
Przy realizacji zamówienia do 15:00
Kod towaru: 106650
Opis produktu
-
Automatyczny odkurzacz z mopem
-
Unikalna technologia mopów przedłużanych MopExtendTM
-
Wydajny system ssący VormaxTM o sile ssania do 7000 Pa
-
Dwie obrotowe nakładki mopa do usuwania uporczywych zabrudzeń
-
Inteligentny system czyszczenia CleanGeniusTM zapewniający optymalne ustawienia czyszczenia
-
Zaawansowana nawigacja z wykrywaniem przeszkód
-
Automatyczne napełnianie, opróżnianie i czyszczenie wodą
-
Sterowanie za pomocą aplikacji lub asystentów głosowych
-
Do 75-dniowej przerwy pomiędzy opróżnianiem zbiornika na kurz
Odkurzacz automatyczny Dreame L20 Ultra

Technologia MopExtendTM
System DuoScrubTM
System VormaxTM
z dywanów i twardych podłóg.
Doskonałe rezultaty dzięki CleanGeniusTM
Zaawansowana nawigacja laserowa i kamerowa
Automatyczne napełnianie, suszenie i czyszczenie
Specyfikacja techniczna
-
Model: Dreame L20 Ultra - black
-
Kolor: czarny
-
Moc ssania: do 7000 Pa
-
Poziom hałasu: 63 dB(A)
-
Pojemność baterii: 6400 mAh
-
Czas ładowania: około 6 godzin
-
Żywotność baterii: do 260 minut
-
Nawigacja: laser (LDS) + kamera
-
Podnoszenie mopów: tak
-
Pokonywanie przeszkód: do 2 cm
-
Pojemność pojemnika: 350 ml
-
Pojemność zbiornika na wodę: 80 ml
-
Automatyczne uzupełnianie wody: tak
-
Automatyczne suszenie mopa: tak
-
Wymiary robota: 350 x 350 x 103,8 mm
-
Waga robota: 3,7 kg
-
Wymiary stacji: 606,5 x 426 x 499 mm
-
Waga stacji: 13,3 kg
-
Pojemność worka na kurz: 3,2 L
-
Pojemność zbiornika czystej wody: 4,5 L
-
Filtracja: filtr EPA (RHF8)
Zawartość opakowania
-
1x Dreame L20 Ultra - biały
-
1x Bateria Li-ion 6400 mAh
-
1x Stacja samoopróżniajaca i czyszcząca
-
1x Kabel zasilający
-
1x Kabel zasilający
-
1x Pojemnik na kurz
-
1x Pojemnik na wodę
-
2x Tekstylia mopujące z dodatkami
-
2x Worki na kurz
-
1x Szczotka do czyszczenia
-
1x Instrukcja obsługi
Wasze pytania
Zadaj pytanie
Łukasz 18. 3. 2025
Dreame l10s brak kontaktu z urządzeniem poza bazą
Odkurzacz ładuje się w stacji dokującej do 100%, jednak po wyjechaniu z bazy o dosłownie 5 cm odkurzacz gaśnie jakby tracił całe zasilanie. Brak możliwości połączenia się z urządzeniem za pomocą aplikacji. Po włożeniu go do stacji dokującej komunikacja wraca, ale tylko do czasu kiedy robot jest w stacji ładowania. Co może być przyczyną ?
Odpowiedz
Jacek 30. 3. 2025
To mało jeszcze. Większego g...na za 4000,00 jeszcze nie miałem. Już 3 razy w serwisie, który tylko przepakowywane robota - nowy strecz na stary nowa etykieta i już "naprawione", A jak nie działa, to nie działa.
Firma ukryta pod klonami spółkami, nigdzie nie można się dodzwonić. Już 4 miesiące walczę z tym badziewiem i nic
Teraz kolej na sąd.
Zachęcam do wspólnego działania.
Odpowiedz
Dzień dobry,
odkurzacz na stacji ładującej zawsze będzie pokazywać w 100% naładowaną baterię. Ale po zjechaniu ze stacji potrafi się po minucie całkowicie rozładować. Wszystko wskazuje, że bateria straciła swoją pojemność. Proszę zakupić nową baterię i ją wymienić.
Pozdrawiamy, Robot World
Odpowiedz
Łukasz 19. 3. 2025
To zła wiadomość dla mnie :( zwłaszcza że kupiłem go we wrześniu.Krótko się cieszyłem sprawnym robotem. Czy gwarancja obejmuje baterie i czy jest jakaś instrukcja wymiany baterii? Pozdrawiam
Odpowiedz
Dzień dobry,
zacznijmy zatem od początku, czy urządzenie stoi 24h na stacji ładującej cały czas? Nie powinno być możliwości aby po tych kilku miesiącach straciło pojemność. Zazwyczaj dzieje się tak po około 1,5-2 latach. Chyba, że urządzenie nie było prawidłowo ładowane. W tej sytuacji zaczęłabym jednak od reklamacji u sprzedawcy i sprawdzenia jaki naprawdę jest powód, że bateria straciła swoją pojemność? Proszę się wstrzymać z zakupem baterii tylko odesłać urządzenie na reklamację w miejscu zakupu.
Pozdrawiamy, Robot World
Odpowiedz
Kamil 1. 3. 2025
Koło wielokierunkowe L20 ultra
Dzień dobry,
Czy jest możliwość wymiany koła wielokierunkowego samemu? Obudowa pękła i przy wjeżdżaniu do bazy robot nie jest wstanie wjechać bo koło ustawiać się prostopadle do wjazdu przez co go blokuje.
Odpowiedz
Marzena 27. 2. 2025
Mopuje na sucho
Witam, dreamy l20 ultra kupiony w styczniu 2024r. od kilku tygodniu mopuje na sucho, niby pobiera wodę, ale podkładki są suche.
Odpowiedz
Przemek 22. 3. 2025
U mnie podaje wodę tylko na jedną nakładkę. Robot ma 3 miesiące i dba się o niego.
Odpowiedz
Anita 24. 2. 2025
Robot nie może zadokować się w stacji bazowej
Dzień dobry. Od ok tygodnia robot dreame 20 nie może zadokować się w stacji bazowej. Czasami uda mu się w jechać, czasami zjeżdża i jest komunikat automatyczne dokowanie włączone. Wszystko zostało wyczyszczone i dam robót został zresetowany. Co jeszcze mogę zrobić, żeby za każdym razem działał poprawnie. Kupiony w listopadzie 2024.
Odpowiedz
Dzień dobry,
proszę ustawić urządzenie ok 30 cm przed stacją ładującą. Ręcznie przycisnąć przycisk HOME i odkurzacz powinien sam wjechać do stacji.
Pozdrawiamy, Robot World
Odpowiedz
Zibi 2. 3. 2025
Hej
Mam ten sam problem (z dokowaniem w bazie) ale porada się nie sprawdziła
W jaki inny sposób można to usunąć/naprawić ?
Odpowiedz
Katarzyna 4. 3. 2025
Robót wjeżdża do bazy i jakby nie miał siły docisnąć. Po chwili wyjeżdża z komunikatem automatyczne dokowanie włączone. Czujniki wyczyszczone i nic. Co jeszcze można zrobić i w czym jest problem bo widzę że nie ja jedyna mam go.
Odpowiedz
Dzień dobry,
proszę wyczyścić styki ładujące na stacji jak i na urządzeniu. Drugą opcją będzie słaba bateria, którą należy wymienić na nową. Styki należy dokładnie przeczyścić suchą ściereczką.
Robot World
Odpowiedz
Aleksandra 1. 4. 2025
Dzien dobry, niesety mam to samo. Robot nie moze poprawnie zadokowac. Kupiony 3 msc temu. Czyszczenie stykow nie pomaga.
Odpowiedz
zbys 1. 4. 2025
Ja lekko przesmarowałem plastikową prowadnicę z blokadą która znajduje sie w bazie. Pomogło
Odpowiedz
Krzysztof 24. 2. 2025
Haotyczna jazda L20
Od tygodnia robót jeździ haotycznie, reset odkurzacza, wgranie map, czyszczenie nie pomogło. Nie wiem czy to nie wina lasera bo się nie świeci (jak na poczatku na czerwono)i nie kreci. Mozna go ruszyc recznie -nie jest zblokowany. Z gory dziekuje
Odpowiedz
Dzień dobry,
proszę odesłać urządzenie na reklamację w miejscu zakupu.
Pozdrawiamy, Robot World
Odpowiedz
Agata 14. 2. 2025
Nie wjeżdża na stacje L10S ultra
Robot nie umie wjechać sam do stacji, ponieważ wjeżdża minimalnie krzywo i trzeba go lekko nakierować i dopiero wjedzie. Wcześniej sam wjeżdżał bez problemu. Mam go pół roku. L10S ultra
Odpowiedz
Krzysztof 16. 2. 2025
Mam L20 ultra i po dwóch miesiącach użytkowania jest to samo. Czy ktoś może reklamował ?
Odpowiedz
Dariusz 13. 2. 2025
Nie odkurza
Badziewie, mam niecały rok, a juz 2-ga awaria. 3 miesiące temu odebrałem z naprawy bo zamiast sprzatac kręcił się dookoła aż baterię wyczerpał.
Od 3 dni jeździ, ale odkurza (nie wciąga brudu do odkurzacza)... Czy ktoś miał taki przypadek, można samemu coś zrobić, czy muszę znow na miesiąc oddać do serwisu?
Odpowiedz
Gosia 11. 2. 2025
Haotyczne sprzatanie
Od jakiegoś czasu robot sprzata bardzo haotycznie, 30 metrów nawet nie posprzata bo jeździ bez sensu. Resetowalam go, robiłam nowa mapę ale to nic nie pomogło.
Odpowiedz
Dzień dobry,
jak długo urządzenie jest używane? Problem może leżeć po stronie baterii jeżeli jest słaba. Jednak jeżeli urządzenie jest nowe mógł się pojawić problem z laserem. Czy aplikacja nie informuje o żadnym błędzie. Gdyby w tej sytuacji nic nie pomogło, polecam skontaktować się z serwisem.
Pozdrawiamy, Robot World
Odpowiedz
tomek 10. 2. 2025
mopowanie
od jakiegoś czasu dreame w czasie mopowania nie domywa podłogi, probowałem zwiększyć namoczenie sciereczek nie pomogło, nawet nie pomaga program dogłebnego mycia x2, po zakupie(10.2024) mył bez problemowo, jaka moze być przyczyna?
Odpowiedz
Tom 25. 2. 2025
Udało ci się rozwiązać problem
Odpowiedz
Dzień dobry,
proszę dokładnie o określenie co znaczy w tej sytuacji "nie domywa". Mopy nie są mokre i zostają suche miejsca? Czy np: nie usuwam plam z podłogi? Jeżeli ustawienia w aplikacji są prawidłowe to polecam skontaktować się z serwisem.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Paulina 7. 2. 2025
Odkurzacz offline na aplikacji
Witam mam pytanie odnośnie robota sprzątającego Dreame l20 ultra. Mam problem odnośnie rozłączania się odkurzacza z wifi. Odkurzacz działa po zresetowaniu rutera, działa okolo dwa dni czasami poł dnia i przechodzi w tryb offline na aplikacji. Trzeba resetować wifi aby odkurzacz na nowo połączyć krok po kroku na aplikacji. Co robić w takim przypadku? Częstotliwość jest taka jaka ma być tzn 2,4 GHz. Nigdy nie mieliśmy problemu z wifi na innych sprzętach. Odkurzacz posiadam około 2 tygodni i od początku jest ten problem.
Odpowiedz
Dzień dobry,
myślę, że wina będzie bardziej w urządzeniu niż z frekwencją o paśmie 2,4 GHz. Zastanawiające jest to dlaczego odkurzacz za każdym razem przechodzi w tryb offline. Można oczywiście odinstalować aplikację i ją ponownie zainstalować ale tu trzeba będzie ponownie wykonać skanowanie.
Proszę sprawdzić czy frekwencja nie jest zmienna i nie przechodzi z 2,4 GHz na 5 GHz, jednak nawet to nie powinno być problemem w tej sytuacji.
Skontaktowałabym się z serwisem i przedstawiła im problem. Być może odkurzacz ma jakąś wadę i stąd przechodzi w tryb offline.
Pozdrawiamy, Robot World
Odpowiedz
Wyświetlić wszystkie pytania 95