Przejść do zawartości | Przejść do głównego menu | Przejść do wyszukiwania

Odkurzacz automatyczny z mopem Dreame L20 Ultra - black

4 789,00 zł
Promocyjna cena
Tylko dzisiaj!

4 999,00 zł z VAT Cena sugerowana przez producenta.
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 4 789,00 zł

4 064,2 zł bez VAT

Dostępne +5 szt.

Gwarancja 24 miesięcy

Dostawa w ciągu 2 dni roboczych

Kod towaru: 106650

Opis produktu

  • Automatyczny odkurzacz z mopem
  • Unikalna technologia mopów przedłużanych MopExtendTM
  • Wydajny system ssący VormaxTM o sile ssania do 7000 Pa
  • Dwie obrotowe nakładki mopa do usuwania uporczywych zabrudzeń
  • Inteligentny system czyszczenia CleanGeniusTM zapewniający optymalne ustawienia czyszczenia
  • Zaawansowana nawigacja z wykrywaniem przeszkód
  • Automatyczne napełnianie, opróżnianie i czyszczenie wodą
  • Sterowanie za pomocą aplikacji lub asystentów głosowych
  • Do 75-dniowej przerwy pomiędzy opróżnianiem zbiornika na kurz

Odkurzacz automatyczny Dreame L20 Ultra

p style="text-align: center;">Dreame L20 Ultra Complete

Odkurzacz automatyczny Dreame L20 Ultra Complete to topowe rozwiązanie do sprzątania nowoczesnego gospodarstwa domowego. Dzięki zaawansowanym technologiom takim jak rozbudowany system mopa MopExtendTM, podwójne mopowanie DuoScrubTM czy inteligentny system czyszczenia CleanGeniusTM zapewnia precyzyjne i dokładne czyszczenie każdego rodzaju podłóg. Jego zaletą jest także wysoki stopień automatyzacji - sam wraca do bazy, aby uzupełnić wodę i prąd, opróżnia zbiorniki i czyści mopy. System nawigacji PathfinderTM pozwala mu szybko orientować się w przestrzeni i skutecznie omijać przeszkody. Dzięki aplikacji mobilnej odkurzaczem można wygodnie sterować także zdalnie. Jeśli szukasz niezawodnego pomocnika, Dreame L20 Ultra jest idealnym wyborem.

Robotický vysavač s mopem Dreame L20 Ultra má technologii MopExtendTM

Technologia MopExtendTM

Dzięki technologii MopExtendTM robot L20 Ultra Complete może wyczyścić podłogę aż po krawędzie. Wysuwane nakładki na mopy automatycznie rozciągają się do narożników pomieszczenia lub wzdłuż listew przypodłogowych.

 

Robotický vysavač s mopem Dreame L20 Ultra disponuje systémem DuoScrubTM

System DuoScrubTM

Dwie niezależnie obracające się głowice mopa DuoScrubTM niezawodnie usuwają nawet najbardziej uporczywe plamy. Idealny dla gospodarstw domowych z dziećmi lub zwierzętami.
 

Robotický vysavač s mopem Dreame L20 Ultra má systém  VormaxTM

System VormaxTM

Wydajny system ssący VormaxTM ma siłę ssania do 7000 Pa. Skutecznie usuwa kurz, włosy i inne zabrudzenia
z dywanów i twardych podłóg.
 

Robotický vysavač s mopem Dreame L20 Ultra má funkci CleanGeniusTM

Doskonałe rezultaty dzięki CleanGeniusTM

Przestań spędzać tyle czasu na sprzątaniu domu i zacznij się tym cieszyć. L20 Ultra nauczy się układu Twojego domu i zaleci strategie, zasugeruje, czy wybrać tryb dzienny, czy tryb ostateczny, a także dostarczy raporty czyszczenia, które pomogą Ci uczynić sprzątanie tak prostym i szczegółowym, jak to tylko możliwe.
 

Robotický vysavač s mopem Dreame L20 Ultra má pokročilou navigaci

Zaawansowana nawigacja laserowa i kamerowa

System nawigacji PathfinderTM umożliwia szybkie mapowanie przestrzeni i rozpoznawanie 55 rodzajów przeszkód. Dzięki temu robot poradzi sobie nawet w zagraconym otoczeniu.
 

Robotický vysavač s mopem Dreame L20 Ultra máAutomatické doplňování a čištění

Automatyczne napełnianie, suszenie i czyszczenie

Po zakończonym sprzątaniu robot sam wraca do stacji ładującej, gdzie automatycznie uzupełnia wodę, opróżnia zbiorniki, czyści i suszy mopy. Dzięki temu jest zawsze gotowy do kolejnego czyszczenia.

Specyfikacja techniczna

  • Model: Dreame L20 Ultra - black
  • Kolor: czarny
  • Moc ssania: do 7000 Pa
  • Poziom hałasu: 63 dB(A)
  • Pojemność baterii: 6400 mAh
  • Czas ładowania: około 6 godzin
  • Żywotność baterii: do 260 minut
  • Nawigacja: laser (LDS) + kamera
  • Podnoszenie mopów: tak
  • Pokonywanie przeszkód: do 2 cm
  • Pojemność pojemnika: 350 ml
  • Pojemność zbiornika na wodę: 80 ml
  • Automatyczne uzupełnianie wody: tak
  • Automatyczne suszenie mopa: tak
  • Wymiary robota: 350 x 350 x 103,8 mm
  • Waga robota: 3,7 kg
  • Wymiary stacji: 606,5 x 426 x 499 mm
  • Waga stacji: 13,3 kg
  • Pojemność worka na kurz: 3,2 L
  • Pojemność zbiornika czystej wody: 4,5 L
  • Filtracja: filtr EPA (RHF8)

Zawartość opakowania

  • Dreame L20 Ultra - biały 1x Dreame L20 Ultra - biały
  • Bateria Li-ion 6400 mAh 1x Bateria Li-ion 6400 mAh
  • Stacja samoopróżniajaca i czyszcząca 1x Stacja samoopróżniajaca i czyszcząca
  • Kabel zasilający 1x Kabel zasilający
  • Kabel zasilający 1x Kabel zasilający
  • Pojemnik na kurz 1x Pojemnik na kurz
  • Pojemnik na wodę 1x Pojemnik na wodę
  • Tekstylia mopujące z dodatkami 2x Tekstylia mopujące z dodatkami
  • Worki na kurz 2x Worki na kurz
  • Szczotka do czyszczenia 1x Szczotka do czyszczenia
  • Instrukcja obsługi 1x Instrukcja obsługi

Wasze pytania

Zadaj pytanie

  • Łukasz 18. 3. 2025

    Dreame l10s brak kontaktu z urządzeniem poza bazą

    Odkurzacz ładuje się w stacji dokującej do 100%, jednak po wyjechaniu z bazy o dosłownie 5 cm odkurzacz gaśnie jakby tracił całe zasilanie. Brak możliwości połączenia się z urządzeniem za pomocą aplikacji. Po włożeniu go do stacji dokującej komunikacja wraca, ale tylko do czasu kiedy robot jest w stacji ładowania. Co może być przyczyną ?

    • Jacek 30. 3. 2025

      To mało jeszcze. Większego g...na za 4000,00 jeszcze nie miałem. Już 3 razy w serwisie, który tylko przepakowywane robota - nowy strecz na stary nowa etykieta i już "naprawione", A jak nie działa, to nie działa.
      Firma ukryta pod klonami spółkami, nigdzie nie można się dodzwonić. Już 4 miesiące walczę z tym badziewiem i nic
      Teraz kolej na sąd.
      Zachęcam do wspólnego działania.

    • Monika Specjalista 19. 3. 2025

      Dzień dobry,
      odkurzacz na stacji ładującej zawsze będzie pokazywać w 100% naładowaną baterię. Ale po zjechaniu ze stacji potrafi się po minucie całkowicie rozładować. Wszystko wskazuje, że bateria straciła swoją pojemność. Proszę zakupić nową baterię i ją wymienić.
      Pozdrawiamy, Robot World 

      • Łukasz 19. 3. 2025

        To zła wiadomość dla mnie :( zwłaszcza że kupiłem go we wrześniu.Krótko się cieszyłem sprawnym robotem. Czy gwarancja obejmuje baterie i czy jest jakaś instrukcja wymiany baterii? Pozdrawiam

        • Monika Specjalista 20. 3. 2025

          Dzień dobry, 
          zacznijmy zatem od początku, czy urządzenie stoi 24h na stacji ładującej cały czas? Nie powinno być możliwości aby po tych kilku miesiącach straciło pojemność. Zazwyczaj dzieje się tak po około 1,5-2 latach. Chyba, że urządzenie nie było prawidłowo ładowane. W tej sytuacji zaczęłabym jednak od reklamacji u sprzedawcy i sprawdzenia jaki naprawdę jest powód, że bateria straciła swoją pojemność? Proszę się wstrzymać z zakupem baterii tylko odesłać urządzenie na reklamację w miejscu zakupu. 
          Pozdrawiamy, Robot World 

  • Kamil 1. 3. 2025

    Koło wielokierunkowe L20 ultra

    Dzień dobry,
    Czy jest możliwość wymiany koła wielokierunkowego samemu? Obudowa pękła i przy wjeżdżaniu do bazy robot nie jest wstanie wjechać bo koło ustawiać się prostopadle do wjazdu przez co go blokuje.

  • Marzena 27. 2. 2025

    Mopuje na sucho

    Witam, dreamy l20 ultra kupiony w styczniu 2024r. od kilku tygodniu mopuje na sucho, niby pobiera wodę, ale podkładki są suche.

    • Przemek 22. 3. 2025

      U mnie podaje wodę tylko na jedną nakładkę. Robot ma 3 miesiące i dba się o niego.

  • Anita 24. 2. 2025

    Robot nie może zadokować się w stacji bazowej

    Dzień dobry. Od ok tygodnia robot dreame 20 nie może zadokować się w stacji bazowej. Czasami uda mu się w jechać, czasami zjeżdża i jest komunikat automatyczne dokowanie włączone. Wszystko zostało wyczyszczone i dam robót został zresetowany. Co jeszcze mogę zrobić, żeby za każdym razem działał poprawnie. Kupiony w listopadzie 2024.

    • Monika Specjalista 25. 2. 2025

      Dzień dobry, 
      proszę ustawić urządzenie ok 30 cm przed stacją ładującą. Ręcznie przycisnąć przycisk HOME i odkurzacz powinien sam wjechać do stacji.
      Pozdrawiamy, Robot World 

      • Zibi 2. 3. 2025

        Hej
        Mam ten sam problem (z dokowaniem w bazie) ale porada się nie sprawdziła
        W jaki inny sposób można to usunąć/naprawić ?

        • Katarzyna 4. 3. 2025

          Robót wjeżdża do bazy i jakby nie miał siły docisnąć. Po chwili wyjeżdża z komunikatem automatyczne dokowanie włączone. Czujniki wyczyszczone i nic. Co jeszcze można zrobić i w czym jest problem bo widzę że nie ja jedyna mam go.

          • Monika Specjalista 10. 3. 2025

            Dzień dobry, 
            proszę wyczyścić styki ładujące na stacji jak i na urządzeniu. Drugą opcją będzie słaba bateria, którą należy wymienić na nową. Styki należy dokładnie przeczyścić suchą ściereczką. 
            Robot World 

            • Aleksandra 1. 4. 2025

              Dzien dobry, niesety mam to samo. Robot nie moze poprawnie zadokowac. Kupiony 3 msc temu. Czyszczenie stykow nie pomaga.

              • zbys 1. 4. 2025

                Ja lekko przesmarowałem plastikową prowadnicę z blokadą która znajduje sie w bazie. Pomogło

  • Krzysztof 24. 2. 2025

    Haotyczna jazda L20

    Od tygodnia robót jeździ haotycznie, reset odkurzacza, wgranie map, czyszczenie nie pomogło. Nie wiem czy to nie wina lasera bo się nie świeci (jak na poczatku na czerwono)i nie kreci. Mozna go ruszyc recznie -nie jest zblokowany. Z gory dziekuje

    • Monika Specjalista 24. 2. 2025

      Dzień dobry,
      proszę odesłać urządzenie na reklamację w miejscu zakupu. 
      Pozdrawiamy, Robot World 

  • Agata 14. 2. 2025

    Nie wjeżdża na stacje L10S ultra

    Robot nie umie wjechać sam do stacji, ponieważ wjeżdża minimalnie krzywo i trzeba go lekko nakierować i dopiero wjedzie. Wcześniej sam wjeżdżał bez problemu. Mam go pół roku. L10S ultra

    • Krzysztof 16. 2. 2025

      Mam L20 ultra i po dwóch miesiącach użytkowania jest to samo. Czy ktoś może reklamował ?

  • Dariusz 13. 2. 2025

    Nie odkurza

    Badziewie, mam niecały rok, a juz 2-ga awaria. 3 miesiące temu odebrałem z naprawy bo zamiast sprzatac kręcił się dookoła aż baterię wyczerpał.
    Od 3 dni jeździ, ale odkurza (nie wciąga brudu do odkurzacza)... Czy ktoś miał taki przypadek, można samemu coś zrobić, czy muszę znow na miesiąc oddać do serwisu?

  • Gosia 11. 2. 2025

    Haotyczne sprzatanie

    Od jakiegoś czasu robot sprzata bardzo haotycznie, 30 metrów nawet nie posprzata bo jeździ bez sensu. Resetowalam go, robiłam nowa mapę ale to nic nie pomogło.

    • Monika Specjalista 11. 2. 2025

      Dzień dobry, 
      jak długo urządzenie jest używane? Problem może leżeć po stronie baterii jeżeli jest słaba. Jednak jeżeli urządzenie jest nowe mógł się pojawić problem z laserem. Czy aplikacja nie informuje o żadnym błędzie. Gdyby w tej sytuacji nic nie pomogło, polecam skontaktować się z serwisem.
      Pozdrawiamy, Robot World 

  • tomek 10. 2. 2025

    mopowanie

    od jakiegoś czasu dreame w czasie mopowania nie domywa podłogi, probowałem zwiększyć namoczenie sciereczek nie pomogło, nawet nie pomaga program dogłebnego mycia x2, po zakupie(10.2024) mył bez problemowo, jaka moze być przyczyna?

    • Tom 25. 2. 2025

      Udało ci się rozwiązać problem

    • Monika Specjalista 11. 2. 2025

      Dzień dobry, 
      proszę dokładnie o określenie co znaczy w tej sytuacji "nie domywa". Mopy nie są mokre i zostają suche miejsca? Czy np: nie usuwam plam z podłogi? Jeżeli ustawienia w aplikacji są prawidłowe to polecam skontaktować się z serwisem.
      Pozdrawiamy, team Robot World 

  • Paulina 7. 2. 2025

    Odkurzacz offline na aplikacji

    Witam mam pytanie odnośnie robota sprzątającego Dreame l20 ultra. Mam problem odnośnie rozłączania się odkurzacza z wifi. Odkurzacz działa po zresetowaniu rutera, działa okolo dwa dni czasami poł dnia i przechodzi w tryb offline na aplikacji. Trzeba resetować wifi aby odkurzacz na nowo połączyć krok po kroku na aplikacji. Co robić w takim przypadku? Częstotliwość jest taka jaka ma być tzn 2,4 GHz. Nigdy nie mieliśmy problemu z wifi na innych sprzętach. Odkurzacz posiadam około 2 tygodni i od początku jest ten problem.

    • Monika Specjalista 10. 2. 2025

      Dzień dobry, 
      myślę, że wina będzie bardziej w urządzeniu niż z frekwencją o paśmie 2,4 GHz. Zastanawiające jest to dlaczego odkurzacz za każdym razem przechodzi w tryb offline. Można oczywiście odinstalować aplikację i ją ponownie zainstalować ale tu trzeba będzie ponownie wykonać skanowanie. 
      Proszę sprawdzić czy frekwencja nie jest zmienna i nie przechodzi z 2,4 GHz na 5 GHz, jednak nawet to nie powinno być problemem w tej sytuacji.  
      Skontaktowałabym się z serwisem i przedstawiła im problem. Być może odkurzacz ma jakąś wadę i stąd przechodzi w tryb offline. 
      Pozdrawiamy, Robot World 

Wyświetlić wszystkie pytania 95

Recenzje produktu

0%

0%

0 ocen

  • 0× 100%
  • 0× 80%
  • 0× 60%
  • 0× 40%
  • 0× 20%

0 % ludzi poleca produkt

Dodaj recenzję

Dodaj własną recenzję

Zamknąć

Napisz zalety i wady, każdy punkt na jeden w jednym wierszu.Zostaw puste, jeśli nie masz pomysłu.

Całkowita ocena Ilość ocen 100%: 74

Akcesoria

Produkt został dodany do kosza

Zamknąć

Do koszyka

Dostawa ZA DARMO!

Produkt dodany do porównania

Zamknąć

Porównać wszystko