Przejść do zawartości | Przejść do głównego menu | Przejść do wyszukiwania
22 211 67 00 Pon-Pt 8:00—17:00
Warunki dostawy
Służymy poradą
ROBOT WORLD
Jesteśmy specjalistami od sprzedaży zrobotyzowanych pomocników - odkurzacze automatyczne, roboty sprzątające, mopujące, kosiarki automatyczne, drony i wiele innych
Wasze pytania
Zadaj pytanie
Łukasz 18. 3. 2025
Dreame l10s brak kontaktu z urządzeniem poza bazą
Odkurzacz ładuje się w stacji dokującej do 100%, jednak po wyjechaniu z bazy o dosłownie 5 cm odkurzacz gaśnie jakby tracił całe zasilanie. Brak możliwości połączenia się z urządzeniem za pomocą aplikacji. Po włożeniu go do stacji dokującej komunikacja wraca, ale tylko do czasu kiedy robot jest w stacji ładowania. Co może być przyczyną ?
Odpowiedz
Jacek 30. 3. 2025
To mało jeszcze. Większego g...na za 4000,00 jeszcze nie miałem. Już 3 razy w serwisie, który tylko przepakowywane robota - nowy strecz na stary nowa etykieta i już "naprawione", A jak nie działa, to nie działa.
Firma ukryta pod klonami spółkami, nigdzie nie można się dodzwonić. Już 4 miesiące walczę z tym badziewiem i nic
Teraz kolej na sąd.
Zachęcam do wspólnego działania.
Odpowiedz
Dzień dobry,
odkurzacz na stacji ładującej zawsze będzie pokazywać w 100% naładowaną baterię. Ale po zjechaniu ze stacji potrafi się po minucie całkowicie rozładować. Wszystko wskazuje, że bateria straciła swoją pojemność. Proszę zakupić nową baterię i ją wymienić.
Pozdrawiamy, Robot World
Odpowiedz
Łukasz 19. 3. 2025
To zła wiadomość dla mnie :( zwłaszcza że kupiłem go we wrześniu.Krótko się cieszyłem sprawnym robotem. Czy gwarancja obejmuje baterie i czy jest jakaś instrukcja wymiany baterii? Pozdrawiam
Odpowiedz
Dzień dobry,
zacznijmy zatem od początku, czy urządzenie stoi 24h na stacji ładującej cały czas? Nie powinno być możliwości aby po tych kilku miesiącach straciło pojemność. Zazwyczaj dzieje się tak po około 1,5-2 latach. Chyba, że urządzenie nie było prawidłowo ładowane. W tej sytuacji zaczęłabym jednak od reklamacji u sprzedawcy i sprawdzenia jaki naprawdę jest powód, że bateria straciła swoją pojemność? Proszę się wstrzymać z zakupem baterii tylko odesłać urządzenie na reklamację w miejscu zakupu.
Pozdrawiamy, Robot World
Odpowiedz
Kamil 1. 3. 2025
Koło wielokierunkowe L20 ultra
Dzień dobry,
Czy jest możliwość wymiany koła wielokierunkowego samemu? Obudowa pękła i przy wjeżdżaniu do bazy robot nie jest wstanie wjechać bo koło ustawiać się prostopadle do wjazdu przez co go blokuje.
Odpowiedz
Marzena 27. 2. 2025
Mopuje na sucho
Witam, dreamy l20 ultra kupiony w styczniu 2024r. od kilku tygodniu mopuje na sucho, niby pobiera wodę, ale podkładki są suche.
Odpowiedz
Przemek 22. 3. 2025
U mnie podaje wodę tylko na jedną nakładkę. Robot ma 3 miesiące i dba się o niego.
Odpowiedz
Anita 24. 2. 2025
Robot nie może zadokować się w stacji bazowej
Dzień dobry. Od ok tygodnia robot dreame 20 nie może zadokować się w stacji bazowej. Czasami uda mu się w jechać, czasami zjeżdża i jest komunikat automatyczne dokowanie włączone. Wszystko zostało wyczyszczone i dam robót został zresetowany. Co jeszcze mogę zrobić, żeby za każdym razem działał poprawnie. Kupiony w listopadzie 2024.
Odpowiedz
Dzień dobry,
proszę ustawić urządzenie ok 30 cm przed stacją ładującą. Ręcznie przycisnąć przycisk HOME i odkurzacz powinien sam wjechać do stacji.
Pozdrawiamy, Robot World
Odpowiedz
Zibi 2. 3. 2025
Hej
Mam ten sam problem (z dokowaniem w bazie) ale porada się nie sprawdziła
W jaki inny sposób można to usunąć/naprawić ?
Odpowiedz
Katarzyna 4. 3. 2025
Robót wjeżdża do bazy i jakby nie miał siły docisnąć. Po chwili wyjeżdża z komunikatem automatyczne dokowanie włączone. Czujniki wyczyszczone i nic. Co jeszcze można zrobić i w czym jest problem bo widzę że nie ja jedyna mam go.
Odpowiedz
Dzień dobry,
proszę wyczyścić styki ładujące na stacji jak i na urządzeniu. Drugą opcją będzie słaba bateria, którą należy wymienić na nową. Styki należy dokładnie przeczyścić suchą ściereczką.
Robot World
Odpowiedz
Aleksandra 1. 4. 2025
Dzien dobry, niesety mam to samo. Robot nie moze poprawnie zadokowac. Kupiony 3 msc temu. Czyszczenie stykow nie pomaga.
Odpowiedz
zbys 1. 4. 2025
Ja lekko przesmarowałem plastikową prowadnicę z blokadą która znajduje sie w bazie. Pomogło
Odpowiedz
Krzysztof 24. 2. 2025
Haotyczna jazda L20
Od tygodnia robót jeździ haotycznie, reset odkurzacza, wgranie map, czyszczenie nie pomogło. Nie wiem czy to nie wina lasera bo się nie świeci (jak na poczatku na czerwono)i nie kreci. Mozna go ruszyc recznie -nie jest zblokowany. Z gory dziekuje
Odpowiedz
Dzień dobry,
proszę odesłać urządzenie na reklamację w miejscu zakupu.
Pozdrawiamy, Robot World
Odpowiedz
Agata 14. 2. 2025
Nie wjeżdża na stacje L10S ultra
Robot nie umie wjechać sam do stacji, ponieważ wjeżdża minimalnie krzywo i trzeba go lekko nakierować i dopiero wjedzie. Wcześniej sam wjeżdżał bez problemu. Mam go pół roku. L10S ultra
Odpowiedz
Krzysztof 16. 2. 2025
Mam L20 ultra i po dwóch miesiącach użytkowania jest to samo. Czy ktoś może reklamował ?
Odpowiedz
Dariusz 13. 2. 2025
Nie odkurza
Badziewie, mam niecały rok, a juz 2-ga awaria. 3 miesiące temu odebrałem z naprawy bo zamiast sprzatac kręcił się dookoła aż baterię wyczerpał.
Od 3 dni jeździ, ale odkurza (nie wciąga brudu do odkurzacza)... Czy ktoś miał taki przypadek, można samemu coś zrobić, czy muszę znow na miesiąc oddać do serwisu?
Odpowiedz
Gosia 11. 2. 2025
Haotyczne sprzatanie
Od jakiegoś czasu robot sprzata bardzo haotycznie, 30 metrów nawet nie posprzata bo jeździ bez sensu. Resetowalam go, robiłam nowa mapę ale to nic nie pomogło.
Odpowiedz
Dzień dobry,
jak długo urządzenie jest używane? Problem może leżeć po stronie baterii jeżeli jest słaba. Jednak jeżeli urządzenie jest nowe mógł się pojawić problem z laserem. Czy aplikacja nie informuje o żadnym błędzie. Gdyby w tej sytuacji nic nie pomogło, polecam skontaktować się z serwisem.
Pozdrawiamy, Robot World
Odpowiedz
tomek 10. 2. 2025
mopowanie
od jakiegoś czasu dreame w czasie mopowania nie domywa podłogi, probowałem zwiększyć namoczenie sciereczek nie pomogło, nawet nie pomaga program dogłebnego mycia x2, po zakupie(10.2024) mył bez problemowo, jaka moze być przyczyna?
Odpowiedz
Tom 25. 2. 2025
Udało ci się rozwiązać problem
Odpowiedz
Dzień dobry,
proszę dokładnie o określenie co znaczy w tej sytuacji "nie domywa". Mopy nie są mokre i zostają suche miejsca? Czy np: nie usuwam plam z podłogi? Jeżeli ustawienia w aplikacji są prawidłowe to polecam skontaktować się z serwisem.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Paulina 7. 2. 2025
Odkurzacz offline na aplikacji
Witam mam pytanie odnośnie robota sprzątającego Dreame l20 ultra. Mam problem odnośnie rozłączania się odkurzacza z wifi. Odkurzacz działa po zresetowaniu rutera, działa okolo dwa dni czasami poł dnia i przechodzi w tryb offline na aplikacji. Trzeba resetować wifi aby odkurzacz na nowo połączyć krok po kroku na aplikacji. Co robić w takim przypadku? Częstotliwość jest taka jaka ma być tzn 2,4 GHz. Nigdy nie mieliśmy problemu z wifi na innych sprzętach. Odkurzacz posiadam około 2 tygodni i od początku jest ten problem.
Odpowiedz
Dzień dobry,
myślę, że wina będzie bardziej w urządzeniu niż z frekwencją o paśmie 2,4 GHz. Zastanawiające jest to dlaczego odkurzacz za każdym razem przechodzi w tryb offline. Można oczywiście odinstalować aplikację i ją ponownie zainstalować ale tu trzeba będzie ponownie wykonać skanowanie.
Proszę sprawdzić czy frekwencja nie jest zmienna i nie przechodzi z 2,4 GHz na 5 GHz, jednak nawet to nie powinno być problemem w tej sytuacji.
Skontaktowałabym się z serwisem i przedstawiła im problem. Być może odkurzacz ma jakąś wadę i stąd przechodzi w tryb offline.
Pozdrawiamy, Robot World
Odpowiedz
Ewa 6. 2. 2025
Suszenie podkładki mopujacej
Dreamy l10ultra- użytkowany od listopada bez zarzutu, jednak od kilku tygodni po zakończeniu sprzątania nie suszy podkładek mopujacych. Co teraz ?
Odpowiedz
Dzień dobry,
zalecamy konakt z działem serwisowym w miejscu gdzie urządzenie zostało zakupione.
Pozdrawiamy, Robot World
Odpowiedz
Michał 5. 2. 2025
Tacka mopa - rzepy się odklejają od tacki
Witam od jakiegoś czasu mam problem ponieważ rzepy które są klejone do tacki miłującej odklejają się . Czy to podlega reklamacji odkurzacz L20 ultra ?
Odpowiedz
Dzień dobry,
proszę zakupić nowe akcesoria. Takie rzeczy nie podlegają reklamacji.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Ania 5. 2. 2025
Robot 20 ultra
Dzień dobry mój robot ultra 20 gdy myje raz koło razu zostawia pasek nie umyty poprostu za szeroko jeździ około cm nie myje co mogę zrobić z tym
Odpowiedz
Dzień dobry,
wszystko w zależności od tego jak ma ustawione mopy. Proszę sprawdzić na zdjęciach - https://www.robotworld.pl/dreame-l20-ultra-black. Ustawienia można zmienić w aplikacji.
Pozdrawiamy, Robot World
Odpowiedz
Ania 9. 4. 2025
Proszę o lepsza podpowiedź bo z tego nic nie wynika mój robot myje raz koło razu tylko poprostu nie zazębia się i zostaję za każdym razem pasek 1 cm nie u.yty
Odpowiedz
Ania 31. 3. 2025
Proszę o więcej informacji gdzie szukać ustawień bo już wszystkiego próbowałam i nie mam pojęcia co zrobić
Odpowiedz
Monika 1. 2. 2025
Dreame l20 ultra
Mój robot jest u mnie od trzech tygodni. Wszystko było ok, ale od dwóch dni zauważyłam, że stacja dokująca w środku jest mokra. Poza tym worek na śmieci i wszystko inne. Nie nalewamy wody do pojemnika za dużo, a nawet poniżej poziomu max. Tym zmoczeniem popsuliśmy drugi worek na śmieci. Dlaczego tak się dzieje?
Odpowiedz
Dzień dobry,
ciężko określić co może być powodem tego woda gromadzi się w stacji. Proponuje odesłać urządzenie na reklamację w miejscu zakupu.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Martyna 25. 1. 2025
Brak światła przy pracy w ciemnym pomieszczeniu
od jakiegoś czasu zauważyłam , że w ciemnych pomieszczeniach nie zapala się lamka w odkurzaczu a wcześniej się właczała
Odpowiedz
Dzień dobry,
proponuję odesłać urządzenie na serwis aby zostalo sprawdzone. Może pojawił się problem z czujnikiem.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Agnieszka 19. 1. 2025
Brak zasysania brudnej wody
Witam, mam następujący problem, po zakończonej pracy z tacki nie jest zasysana brudna woda, pojemnik na brudną wodę jest pusty, stacja nawet nie wydaje dźwięku sygnalizującego rozpoczęcie procesu zasysania brudnej wody. Naciskanie przycisku na stacji również nie pomogło.
Odpowiedz
Krzysztof 9. 2. 2025
U mnie pomogło przyciśnięcie reką zbiornika na brudną wodę podczas zasysania
Odpowiedz
Dzień dobry,
proszę zgłosić reklamację produktu do sprzedawcy. Miłego dnia.
Odpowiedz
Agnieszka 18. 1. 2025
Nie pobiera wody
Dzień dobry, mój robót do tej pory działał bez zarzutu, przez pewien czas stał nieuzywany, dzisiaj go uzywalam i nie mopuje na mokro, nie pobiera wody. Proszę o informację jaka może być przyczyna
Odpowiedz
Dzień dobry,
proszę sprawdzić, czy dysze nie są zatkane. Jeśli problem nie ustąpi, konieczne będzie odesłanie odkurzacza do reklamacji lub serwisu. Miłego dnia.
Odpowiedz
Marta 15. 1. 2025
rzep do nakładek myjących
Mam l20 ultra od roku. Od około miesiąca odkurzacz gubi myjki bo rzep już nie działa dobrze. Czy można kupić zapasowy rzep, czy trzeba kupić całe te kółka, jak tak to gdzie. Myjki oczywiście wymieniane na bieżąco.
Odpowiedz
Martyna 12. 1. 2025
Robot Dreame L20 Ultra
Witam. Robot nie wjeżdża sam do bazy. Podjeżdża, wjeżdża, kręci się daje komunikat "automatycznie dokowanie włączone" i wyjeżdża. Daje komunikat "przenieś robota do stacji dokującej w celu ładowania". Co może być przyczyną?
Odpowiedz
Wojtek 18. 2. 2025
mam to samo:
Witam. Robot nie wjeżdża sam do bazy. Podjeżdża, wjeżdża, kręci się daje komunikat "automatycznie dokowanie włączone" i wyjeżdża. Daje komunikat "przenieś robota do stacji dokującej w celu ładowania". Co może być przyczyną?
Odpowiedz
kamil 13. 2. 2025
U mnie też nie wjeżdża,jedyne co zaobserwowałem to że podczas dokowania opuszcza mopy i przez to się podnosi i przesuwa na bok. Wygląda na oprogramowanie.
Odpowiedz
Monika 14. 1. 2025
Mam ten sam problem. Jestem ciekawa rozwiązania.
Odpowiedz
Krzysztof 9. 2. 2025
U mnie to samo. Brakuje mu niecały centymetr. Kołka się kręcą w miejscu. Nie może dojechać.
Odpowiedz
Piotrek 13. 2. 2025
U mnie jest podobnie, ostatnia aktualizacja mi to prawdopodobnie popsuła. Już nawet zrobiłem nową mapę.
Odpowiedz
Kaatrzyna 4. 3. 2025
U mnie to samo. Wjeżdża do bazy i po chwili wyjeżdża z komunikatem automatyczne dokowanie włączone. Czy faktycznie może być to problem po aktualizacji?
Odpowiedz
Kamil 28. 3. 2025
Również mam taki sam problem. Widać, że przypadków jest więcej. Możemy prosić o pomoc?
Odpowiedz
Bartek 9. 1. 2025
Dreame L20 Ultra
Dzień dobry, robot normalnie odkurza, natomiast podczas mopowania sam z siebie się zatrzymuje (pauza) przed stacją dokującą i nie kończy zadania. Trzeba w aplikacji klikać aby dalej zaczął sprzątać. Co jest nie tak?
Odpowiedz
Michał 7. 1. 2025
Nie odkurza dokładnie piasku.
Dzień dobry. Posiadam robota ponad rok i zwróciłem uwagę, że zaczął nie dokładnie odkurzać piasku na panelach. Zmieniłem szczotkę obrotową oraz śmigiełko. Po dwókrotnym odkurzaniu na suchej i równej powierzchni nadal pozostają ziarenka piasku. Oczywiście nie dwa ziarenka na metr kwadratowy ale już pod dłonią czuć odstępy około 1 cm między ziarnami piasku. Proszę o poradę co mogę zrobić aby robot odkurzał jak dawniej?
Odpowiedz
Dzień dobry,
kiedy wymieniał Pan filtr w odkurzaczu? Jeżeli nie był wymieniany w ciągu 3-4 ostatnich miesięcy to proszę go wymienić na nowy.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Jura 6. 1. 2025
Problem z mopowaniem
Dzień dobry.
W moim przypadku pojawił się problem z mopowaniem.
Chodzi o to że w trakcie pracy przestała się obracać jedna nakładka mopa. Wcześniej było ok. Chodzi o tą stałą nakładkę, nie o tą wysuwającą się.
Robot był resetowany kilkukrotnie, nic nie pomogło.
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam.
Odpowiedz
Dzień dobry,
proszę odesłać urządzenie na reklamację, jeżeli pojawiła się taka wada.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Aneta 5. 1. 2025
Lampa doświetlająca
Dzień dobry. Od jakiegoś czasu nie działa lampa doświetlająca. Jaka może być przyczyną?
Odpowiedz
Magda 29. 12. 2024
L20 nie suszy jednej z nakładki mopujacej
Dzień dobry, Dream L20 nie osusza jednej z nakładki mopujacej, co finalnie powoduje, że ściereczka osuwa się i robot wyrusza z pustą nakładką.
Odpowiedz
Dzień dobry,
proszę skontaktować się ze sprzedawcą i zgłosić problem.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Przemek 9. 1. 2025
Mój już nie suszy obu podkładek chociaż coś w nim buczy zawsze po zakończeniu czyszczenia mopów przez 3 godz. ale chyba nie dmucha ciepłym powietrzem
Odpowiedz
Piotr 27. 12. 2024
Demontaż osi koła wieloobrotowego
Dzień dobry,
Pękła mi obudowa od kółja przedniego skrętnego, ale nie mogę jej zdemontować czy trzeba do tego rozbierać całego robota? Proszę o wsparcie.
Dzięki,
Piotr
Odpowiedz
Adrian 26. 12. 2024
Terkotanie
Witam
Robot terkocze podczas sprzątania od nowości, szczotka i rolka na miejscu, filtr i pojemnik ok. Hałas dochodzi z lewej strony jak jeździ na gładkiej powierzchni.
Odpowiedz
Dzień dobry,
proszę zareklamować produktu u sprzedawcy.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Grzegorz 17. 12. 2024
Stacja dokująca nie świeci robót nie może niej zlokalizować
Mój robót sprzątał i nie może wrócić sdo stacji,stacja się wyłączyła ,proszę o pomoc
Odpowiedz
Tomasz 23. 12. 2024
Witam, mam również ten sam problem robot podjeżdża do bazy i kreci się do momentu aż bateria się wyładuje dołączam się do pytania co może być przyczyna
Odpowiedz
Franciszek 15. 12. 2024
Wjazd pod kanape
Witam . Wysokość robota to 10.3 cm . Wjedzie pod kanapę 11 cm ?
Odpowiedz
Michał 7. 1. 2025
Mi wjeżdża pod 10.7
Odpowiedz
PIOTR 14. 12. 2024
Dreamie L20 Ultra wyjeżdża ze stacji zanim się naładuje
Witam. Mój robot Dreamie L20 Ultra po zakończonym sprzątaniu wjeżdża do stacji dokującej, rozpoczyna się ładowanie, a po pewnym czasie wyjeżdża 30cm przed stację i nie doładowuje się do końca. Czasem klikam domek lub z aplikacji i wjeżdża do stacji, ładuje się dalej a po pewnym czasie znów wyjeżdża. Ostatnio wyjechał w nocy i się cały rozładował. Dziękuję za pomoc.
Odpowiedz
Dzień dobry,
proszę wyczyścić styki ładujące na robocie i na stacji.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Piotr 18. 12. 2024
Dziękuję za odpowiedź, ale styki były czyste. Mimo tego przetarłem i niestety nie pomogło. Co więcej teraz opuszcza stację zanim się całkowicie naładuje. Komunikat "Leaving the base station". Czy należy zresetować robota?
Odpowiedz
Od jak dawna robot jest używany?
Odpowiedz
Piotr 29. 12. 2024
Zakupiony 6.12.2024
Odpowiedz
Jacek 14. 12. 2024
robot nie opuszcza stacji
Robot nie opuszcza stacji po naciśnięciu przycisku na stacji bazowej. Po naciśnięciu przycisku słychać tylko krótki dźwięk. Czy można sprzęt usunąć ze stacji ręcznie?
Odpowiedz
Dzień dobry,
można włączyć przycisk na robocie i tak go uruchomić.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Katarzyna 11. 12. 2024
Robot nie dolewa wody do podkładek mopa
Co zrobić gdy mimo ustawienia mycia na maksymalnie mokre, jest takie tylko po wyjeździe robota ze stacji dokującej, później podczas mycia zostawia tylko lekko zmoczone fragmenty odcisków mopów. Do tego nie idzie włączyć kamery do podglądu. Dodam, że mam aktualne oprogramowanie. Czy powinnam reklamować sprzęt?
Odpowiedz
Mariusz 16. 1. 2025
Widziałem na YouTube jak pewien koleś miał ten sam problem i rozwiązał go w taki sposób, że wyjął pojemnik na czystą wodę i strzykawką wstrzyknął wodę do tej dziurki która pobiera tą wodę, tłumaczył tym, że pompka która pobiera wodę musi mieć jej pewną ilość by mogła zassać nową a podczas gdy robot czeka na klienta w sklepie czy jest przewożony z miejsca do miejsca pompka może wytacić wodę lub się zapowietrzyć.
Odpowiedz
Paweł 22. 12. 2024
U mnie ten sam problem. Stacja nie podaje wody do komory mycia mopow i podejrzewam ze nie wlewa jej do samego robota. Mopowanie na sucho. Jak można rozwiązać ten problem? Robót nowy i od początku taki problem.
Odpowiedz
Marcin 10. 12. 2024
Stacja sama się rozłącza, pomimo opróżnienia pojemnika z brudną wodą podaję komunikat żeby opróżnić, nie czyści podkładek mopa
Stacja dokujaca pomimo podłączenia czasami jest tak jak by nie była- sprawdziłem wszystko jest ok
Kolejny problem podaję komunikat żeby oproznić pojemnik na brudna wodę mimo tego że jest opóźniony
Kolejny nie czyści podkładek mapa
Odpowiedz
Dzień dobry,
zalecam skontaktowanie się z serwisem.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Joanna 27. 11. 2024
jeździ i udaje że sprząta
Mój robot działał bez zarzutu. Od kilku dni nie sprząta, jeździ chaotycznie , kręci się w kółko i niby sprząta niby nie a raczej nie sprząta. Do bazy wjeżdza prawidłowo, przetarłam mu wszystko co możliwe oczyściłam szcztki, rolkę i jest to samo. Próbowałam już kilka razy od początku powtórzyć cała procedurę i nic dalej to samo. ma niecałe 2 miesiace i nie wiem co robić
Odpowiedz
Grażyna 7. 1. 2025
Mój także dokładnie po dwóch miesiącach zachowywał się tak samo . Kręcił się w kółko i nie wiedział co dalej ma robić . Odesłałam do naprawy , czekam już ponad miesiąc i żadnych wieści , choć to podobno tylko kwestia oprogramowania . Jestem rozczarowana ,że tak drogi sprzęt jest tak awaryjny .
Odpowiedz
Dariusz 13. 2. 2025
Ja też musiałem odesłać z tego powodu. Po zwrócić działa normalnie,ale w raporcie napisali że nie stwierdzono usterki
Odpowiedz
Angelika 25. 11. 2024
Burczy
Mam nowy DreamL20. Czy to normalne że po zakończeniu sprzątania i wjechaniu na bazę burczy.
Odpowiedz
Dzień dobry,
ciężko mi określić o jakie burczenie chodzi? Odkurz po wjechaniu na stację powinien się opróżnić i zapewne wtedy wydaje dźwięk zbliżony do burczenia. Jednak konkretnie w którym momencie wydaje ten dzwięk?
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Krzysztof 17. 11. 2024
problem z odssysaniem smieci
Odkurzacz nie zasysa wszystkich smieci do stacji dokujacej. Wiekszosc zostaje w miejscu gdzie jest filtr.
Odpowiedz
Dzień dobry,
proszę rozłączyć stację na około 10 minut, sprawdzić czy nic nie jest zatkane. Podłączyć stację ponownie, zresetować urządzenie. Jeżeli nadal nic się nie poprawi, proszę urządzenie odesłać na reklamację w miejscu zakupu.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
RAFAELA 9. 11. 2024
Działa nie poprawnie
Mój dream nie działa poprawnie jeździ jak wariat do tej pory ładnie jak w aplikacji od kątów później środek po kolei teraz jeździ w różne strony resetowałam go lądowałam aplikacje na nowo i nic co jest powodem?
Odpowiedz
asia 27. 11. 2024
Niestety mam to samo .Czy udalo si tobie to naprawić?
Odpowiedz
Jacek 8. 11. 2024
Dreame l 20 ultra
Robot ma problem z całkowitym wjazdem do bazy,
próbuje ale nie maże zaskoczyć. Po paru próbach odpuszcza i prosi , aby umieścić go ręcznie. W czasie pracy przy próbie wyczyszczenia mopów
i niemożliwości całkowitego wjazdu do bazy robot przestaje pracować nie mogąc wykonać zaplanowanej trasy.
Odpowiedz
Dzień dobry,
proszę zresetować urządzenie, przeczyścić styki ładujące na robocie i na stacji ładującej. Polecam też ustawić robota ok 30cm przed stacją i ręcznie wysłać go do stacji przyciskając przycisk "domek".
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Jacek 23. 12. 2024
Dziękuję, pomogło.
Odpowiedz
Bogdan 13. 9. 2024
Nowy i nie reaguje
Mam nowy zestaw l20 ultra, nie chce ładować baterii, wkładam do stacji bazowej i nic.
Odpowiedz
Dzień dobry,
jeżeli urządzenie się nie ładuje to proszę przeczyścić styki ładujące na urządzeniu i na stacji ładującej. Jeżeli nadal to nie pomoże, proszę skontaktować się ze sprzedawcą.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Zadaj pytanie