Przejść do zawartości | Przejść do głównego menu | Przejść do wyszukiwania

Dreame L20 Ultra - black

Pytania do Odkurzacz automatyczny z mopem Dreame L20 Ultra - black

Wróć do szczegółów

Wasze pytania

Zadaj pytanie

  • Łukasz 18. 3. 2025

    Dreame l10s brak kontaktu z urządzeniem poza bazą

    Odkurzacz ładuje się w stacji dokującej do 100%, jednak po wyjechaniu z bazy o dosłownie 5 cm odkurzacz gaśnie jakby tracił całe zasilanie. Brak możliwości połączenia się z urządzeniem za pomocą aplikacji. Po włożeniu go do stacji dokującej komunikacja wraca, ale tylko do czasu kiedy robot jest w stacji ładowania. Co może być przyczyną ?

    • Jacek 30. 3. 2025

      To mało jeszcze. Większego g...na za 4000,00 jeszcze nie miałem. Już 3 razy w serwisie, który tylko przepakowywane robota - nowy strecz na stary nowa etykieta i już "naprawione", A jak nie działa, to nie działa.
      Firma ukryta pod klonami spółkami, nigdzie nie można się dodzwonić. Już 4 miesiące walczę z tym badziewiem i nic
      Teraz kolej na sąd.
      Zachęcam do wspólnego działania.

    • Monika Specjalista 19. 3. 2025

      Dzień dobry,
      odkurzacz na stacji ładującej zawsze będzie pokazywać w 100% naładowaną baterię. Ale po zjechaniu ze stacji potrafi się po minucie całkowicie rozładować. Wszystko wskazuje, że bateria straciła swoją pojemność. Proszę zakupić nową baterię i ją wymienić.
      Pozdrawiamy, Robot World 

      • Łukasz 19. 3. 2025

        To zła wiadomość dla mnie :( zwłaszcza że kupiłem go we wrześniu.Krótko się cieszyłem sprawnym robotem. Czy gwarancja obejmuje baterie i czy jest jakaś instrukcja wymiany baterii? Pozdrawiam

        • Monika Specjalista 20. 3. 2025

          Dzień dobry, 
          zacznijmy zatem od początku, czy urządzenie stoi 24h na stacji ładującej cały czas? Nie powinno być możliwości aby po tych kilku miesiącach straciło pojemność. Zazwyczaj dzieje się tak po około 1,5-2 latach. Chyba, że urządzenie nie było prawidłowo ładowane. W tej sytuacji zaczęłabym jednak od reklamacji u sprzedawcy i sprawdzenia jaki naprawdę jest powód, że bateria straciła swoją pojemność? Proszę się wstrzymać z zakupem baterii tylko odesłać urządzenie na reklamację w miejscu zakupu. 
          Pozdrawiamy, Robot World 

  • Kamil 1. 3. 2025

    Koło wielokierunkowe L20 ultra

    Dzień dobry,
    Czy jest możliwość wymiany koła wielokierunkowego samemu? Obudowa pękła i przy wjeżdżaniu do bazy robot nie jest wstanie wjechać bo koło ustawiać się prostopadle do wjazdu przez co go blokuje.

  • Marzena 27. 2. 2025

    Mopuje na sucho

    Witam, dreamy l20 ultra kupiony w styczniu 2024r. od kilku tygodniu mopuje na sucho, niby pobiera wodę, ale podkładki są suche.

    • Przemek 22. 3. 2025

      U mnie podaje wodę tylko na jedną nakładkę. Robot ma 3 miesiące i dba się o niego.

  • Anita 24. 2. 2025

    Robot nie może zadokować się w stacji bazowej

    Dzień dobry. Od ok tygodnia robot dreame 20 nie może zadokować się w stacji bazowej. Czasami uda mu się w jechać, czasami zjeżdża i jest komunikat automatyczne dokowanie włączone. Wszystko zostało wyczyszczone i dam robót został zresetowany. Co jeszcze mogę zrobić, żeby za każdym razem działał poprawnie. Kupiony w listopadzie 2024.

    • Monika Specjalista 25. 2. 2025

      Dzień dobry, 
      proszę ustawić urządzenie ok 30 cm przed stacją ładującą. Ręcznie przycisnąć przycisk HOME i odkurzacz powinien sam wjechać do stacji.
      Pozdrawiamy, Robot World 

      • Zibi 2. 3. 2025

        Hej
        Mam ten sam problem (z dokowaniem w bazie) ale porada się nie sprawdziła
        W jaki inny sposób można to usunąć/naprawić ?

        • Katarzyna 4. 3. 2025

          Robót wjeżdża do bazy i jakby nie miał siły docisnąć. Po chwili wyjeżdża z komunikatem automatyczne dokowanie włączone. Czujniki wyczyszczone i nic. Co jeszcze można zrobić i w czym jest problem bo widzę że nie ja jedyna mam go.

          • Monika Specjalista 10. 3. 2025

            Dzień dobry, 
            proszę wyczyścić styki ładujące na stacji jak i na urządzeniu. Drugą opcją będzie słaba bateria, którą należy wymienić na nową. Styki należy dokładnie przeczyścić suchą ściereczką. 
            Robot World 

            • Aleksandra 1. 4. 2025

              Dzien dobry, niesety mam to samo. Robot nie moze poprawnie zadokowac. Kupiony 3 msc temu. Czyszczenie stykow nie pomaga.

              • zbys 1. 4. 2025

                Ja lekko przesmarowałem plastikową prowadnicę z blokadą która znajduje sie w bazie. Pomogło

  • Krzysztof 24. 2. 2025

    Haotyczna jazda L20

    Od tygodnia robót jeździ haotycznie, reset odkurzacza, wgranie map, czyszczenie nie pomogło. Nie wiem czy to nie wina lasera bo się nie świeci (jak na poczatku na czerwono)i nie kreci. Mozna go ruszyc recznie -nie jest zblokowany. Z gory dziekuje

    • Monika Specjalista 24. 2. 2025

      Dzień dobry,
      proszę odesłać urządzenie na reklamację w miejscu zakupu. 
      Pozdrawiamy, Robot World 

  • Agata 14. 2. 2025

    Nie wjeżdża na stacje L10S ultra

    Robot nie umie wjechać sam do stacji, ponieważ wjeżdża minimalnie krzywo i trzeba go lekko nakierować i dopiero wjedzie. Wcześniej sam wjeżdżał bez problemu. Mam go pół roku. L10S ultra

    • Krzysztof 16. 2. 2025

      Mam L20 ultra i po dwóch miesiącach użytkowania jest to samo. Czy ktoś może reklamował ?

  • Dariusz 13. 2. 2025

    Nie odkurza

    Badziewie, mam niecały rok, a juz 2-ga awaria. 3 miesiące temu odebrałem z naprawy bo zamiast sprzatac kręcił się dookoła aż baterię wyczerpał.
    Od 3 dni jeździ, ale odkurza (nie wciąga brudu do odkurzacza)... Czy ktoś miał taki przypadek, można samemu coś zrobić, czy muszę znow na miesiąc oddać do serwisu?

  • Gosia 11. 2. 2025

    Haotyczne sprzatanie

    Od jakiegoś czasu robot sprzata bardzo haotycznie, 30 metrów nawet nie posprzata bo jeździ bez sensu. Resetowalam go, robiłam nowa mapę ale to nic nie pomogło.

    • Monika Specjalista 11. 2. 2025

      Dzień dobry, 
      jak długo urządzenie jest używane? Problem może leżeć po stronie baterii jeżeli jest słaba. Jednak jeżeli urządzenie jest nowe mógł się pojawić problem z laserem. Czy aplikacja nie informuje o żadnym błędzie. Gdyby w tej sytuacji nic nie pomogło, polecam skontaktować się z serwisem.
      Pozdrawiamy, Robot World 

  • tomek 10. 2. 2025

    mopowanie

    od jakiegoś czasu dreame w czasie mopowania nie domywa podłogi, probowałem zwiększyć namoczenie sciereczek nie pomogło, nawet nie pomaga program dogłebnego mycia x2, po zakupie(10.2024) mył bez problemowo, jaka moze być przyczyna?

    • Tom 25. 2. 2025

      Udało ci się rozwiązać problem

    • Monika Specjalista 11. 2. 2025

      Dzień dobry, 
      proszę dokładnie o określenie co znaczy w tej sytuacji "nie domywa". Mopy nie są mokre i zostają suche miejsca? Czy np: nie usuwam plam z podłogi? Jeżeli ustawienia w aplikacji są prawidłowe to polecam skontaktować się z serwisem.
      Pozdrawiamy, team Robot World 

  • Paulina 7. 2. 2025

    Odkurzacz offline na aplikacji

    Witam mam pytanie odnośnie robota sprzątającego Dreame l20 ultra. Mam problem odnośnie rozłączania się odkurzacza z wifi. Odkurzacz działa po zresetowaniu rutera, działa okolo dwa dni czasami poł dnia i przechodzi w tryb offline na aplikacji. Trzeba resetować wifi aby odkurzacz na nowo połączyć krok po kroku na aplikacji. Co robić w takim przypadku? Częstotliwość jest taka jaka ma być tzn 2,4 GHz. Nigdy nie mieliśmy problemu z wifi na innych sprzętach. Odkurzacz posiadam około 2 tygodni i od początku jest ten problem.

    • Monika Specjalista 10. 2. 2025

      Dzień dobry, 
      myślę, że wina będzie bardziej w urządzeniu niż z frekwencją o paśmie 2,4 GHz. Zastanawiające jest to dlaczego odkurzacz za każdym razem przechodzi w tryb offline. Można oczywiście odinstalować aplikację i ją ponownie zainstalować ale tu trzeba będzie ponownie wykonać skanowanie. 
      Proszę sprawdzić czy frekwencja nie jest zmienna i nie przechodzi z 2,4 GHz na 5 GHz, jednak nawet to nie powinno być problemem w tej sytuacji.  
      Skontaktowałabym się z serwisem i przedstawiła im problem. Być może odkurzacz ma jakąś wadę i stąd przechodzi w tryb offline. 
      Pozdrawiamy, Robot World 

  • Ewa 6. 2. 2025

    Suszenie podkładki mopujacej

    Dreamy l10ultra- użytkowany od listopada bez zarzutu, jednak od kilku tygodni po zakończeniu sprzątania nie suszy podkładek mopujacych. Co teraz ?

    • Monika Specjalista 10. 2. 2025

      Dzień dobry,
      zalecamy konakt z działem serwisowym w miejscu gdzie urządzenie zostało zakupione. 
      Pozdrawiamy, Robot World 

  • Michał 5. 2. 2025

    Tacka mopa - rzepy się odklejają od tacki

    Witam od jakiegoś czasu mam problem ponieważ rzepy które są klejone do tacki miłującej odklejają się . Czy to podlega reklamacji odkurzacz L20 ultra ?

    • Monika Specjalista 9. 2. 2025

      Dzień dobry,
      proszę zakupić nowe akcesoria. Takie rzeczy nie podlegają reklamacji.
      Pozdrawiamy, team Robot World 

  • Ania 5. 2. 2025

    Robot 20 ultra

    Dzień dobry mój robot ultra 20 gdy myje raz koło razu zostawia pasek nie umyty poprostu za szeroko jeździ około cm nie myje co mogę zrobić z tym

    • Monika Specjalista 5. 2. 2025

      Dzień dobry,
      wszystko w zależności od tego jak ma ustawione mopy. Proszę sprawdzić na zdjęciach - https://www.robotworld.pl/dreame-l20-ultra-black. Ustawienia można zmienić w aplikacji. 
      Pozdrawiamy, Robot World 

      • Ania 9. 4. 2025

        Proszę o lepsza podpowiedź bo z tego nic nie wynika mój robot myje raz koło razu tylko poprostu nie zazębia się i zostaję za każdym razem pasek 1 cm nie u.yty

      • Ania 31. 3. 2025

        Proszę o więcej informacji gdzie szukać ustawień bo już wszystkiego próbowałam i nie mam pojęcia co zrobić

  • Monika 1. 2. 2025

    Dreame l20 ultra

    Mój robot jest u mnie od trzech tygodni. Wszystko było ok, ale od dwóch dni zauważyłam, że stacja dokująca w środku jest mokra. Poza tym worek na śmieci i wszystko inne. Nie nalewamy wody do pojemnika za dużo, a nawet poniżej poziomu max. Tym zmoczeniem popsuliśmy drugi worek na śmieci. Dlaczego tak się dzieje?

    • Monika Specjalista 3. 2. 2025

      Dzień dobry,
      ciężko określić co może być powodem tego woda gromadzi się w stacji. Proponuje odesłać urządzenie na reklamację w miejscu zakupu. 
      Pozdrawiamy, team Robot World 

  • Martyna 25. 1. 2025

    Brak światła przy pracy w ciemnym pomieszczeniu

    od jakiegoś czasu zauważyłam , że w ciemnych pomieszczeniach nie zapala się lamka w odkurzaczu a wcześniej się właczała

    • Monika Specjalista 27. 1. 2025

      Dzień dobry,
      proponuję odesłać urządzenie na serwis aby zostalo sprawdzone. Może pojawił się problem z czujnikiem. 
      Pozdrawiamy, team Robot World 

  • Agnieszka 19. 1. 2025

    Brak zasysania brudnej wody

    Witam, mam następujący problem, po zakończonej pracy z tacki nie jest zasysana brudna woda, pojemnik na brudną wodę jest pusty, stacja nawet nie wydaje dźwięku sygnalizującego rozpoczęcie procesu zasysania brudnej wody. Naciskanie przycisku na stacji również nie pomogło.

    • Krzysztof 9. 2. 2025

      U mnie pomogło przyciśnięcie reką zbiornika na brudną wodę podczas zasysania

    • Julia Specjalista 21. 1. 2025

      Dzień dobry,
      proszę zgłosić reklamację produktu do sprzedawcy. Miłego dnia.

  • Agnieszka 18. 1. 2025

    Nie pobiera wody

    Dzień dobry, mój robót do tej pory działał bez zarzutu, przez pewien czas stał nieuzywany, dzisiaj go uzywalam i nie mopuje na mokro, nie pobiera wody. Proszę o informację jaka może być przyczyna

    • Julia Specjalista 21. 1. 2025

      Dzień dobry,
      proszę sprawdzić, czy dysze nie są zatkane. Jeśli problem nie ustąpi, konieczne będzie odesłanie odkurzacza do reklamacji lub serwisu. Miłego dnia. 

  • Marta 15. 1. 2025

    rzep do nakładek myjących

    Mam l20 ultra od roku. Od około miesiąca odkurzacz gubi myjki bo rzep już nie działa dobrze. Czy można kupić zapasowy rzep, czy trzeba kupić całe te kółka, jak tak to gdzie. Myjki oczywiście wymieniane na bieżąco.

  • Martyna 12. 1. 2025

    Robot Dreame L20 Ultra

    Witam. Robot nie wjeżdża sam do bazy. Podjeżdża, wjeżdża, kręci się daje komunikat "automatycznie dokowanie włączone" i wyjeżdża. Daje komunikat "przenieś robota do stacji dokującej w celu ładowania". Co może być przyczyną?

    • Wojtek 18. 2. 2025

      mam to samo:
      Witam. Robot nie wjeżdża sam do bazy. Podjeżdża, wjeżdża, kręci się daje komunikat "automatycznie dokowanie włączone" i wyjeżdża. Daje komunikat "przenieś robota do stacji dokującej w celu ładowania". Co może być przyczyną?

    • kamil 13. 2. 2025

      U mnie też nie wjeżdża,jedyne co zaobserwowałem to że podczas dokowania opuszcza mopy i przez to się podnosi i przesuwa na bok. Wygląda na oprogramowanie.

    • Monika 14. 1. 2025

      Mam ten sam problem. Jestem ciekawa rozwiązania.

      • Krzysztof 9. 2. 2025

        U mnie to samo. Brakuje mu niecały centymetr. Kołka się kręcą w miejscu. Nie może dojechać.

        • Piotrek 13. 2. 2025

          U mnie jest podobnie, ostatnia aktualizacja mi to prawdopodobnie popsuła. Już nawet zrobiłem nową mapę.

          • Kaatrzyna 4. 3. 2025

            U mnie to samo. Wjeżdża do bazy i po chwili wyjeżdża z komunikatem automatyczne dokowanie włączone. Czy faktycznie może być to problem po aktualizacji?

            • Kamil 28. 3. 2025

              Również mam taki sam problem. Widać, że przypadków jest więcej. Możemy prosić o pomoc?

  • Bartek 9. 1. 2025

    Dreame L20 Ultra

    Dzień dobry, robot normalnie odkurza, natomiast podczas mopowania sam z siebie się zatrzymuje (pauza) przed stacją dokującą i nie kończy zadania. Trzeba w aplikacji klikać aby dalej zaczął sprzątać. Co jest nie tak?

  • Michał 7. 1. 2025

    Nie odkurza dokładnie piasku.

    Dzień dobry. Posiadam robota ponad rok i zwróciłem uwagę, że zaczął nie dokładnie odkurzać piasku na panelach. Zmieniłem szczotkę obrotową oraz śmigiełko. Po dwókrotnym odkurzaniu na suchej i równej powierzchni nadal pozostają ziarenka piasku. Oczywiście nie dwa ziarenka na metr kwadratowy ale już pod dłonią czuć odstępy około 1 cm między ziarnami piasku. Proszę o poradę co mogę zrobić aby robot odkurzał jak dawniej?

    • Monika Specjalista 8. 1. 2025

      Dzień dobry, 
      kiedy wymieniał Pan filtr w odkurzaczu? Jeżeli nie był wymieniany w ciągu 3-4 ostatnich miesięcy to proszę go wymienić na nowy. 
      Pozdrawiamy, team Robot World 

  • Jura 6. 1. 2025

    Problem z mopowaniem

    Dzień dobry.
    W moim przypadku pojawił się problem z mopowaniem.
    Chodzi o to że w trakcie pracy przestała się obracać jedna nakładka mopa. Wcześniej było ok. Chodzi o tą stałą nakładkę, nie o tą wysuwającą się.
    Robot był resetowany kilkukrotnie, nic nie pomogło.
    Proszę o pomoc.
    Pozdrawiam.

    • Monika Specjalista 6. 1. 2025

      Dzień dobry, 
      proszę odesłać urządzenie na reklamację, jeżeli pojawiła się taka wada. 
      Pozdrawiamy, team Robot World 

  • Aneta 5. 1. 2025

    Lampa doświetlająca

    Dzień dobry. Od jakiegoś czasu nie działa lampa doświetlająca. Jaka może być przyczyną?

  • Magda 29. 12. 2024

    L20 nie suszy jednej z nakładki mopujacej

    Dzień dobry, Dream L20 nie osusza jednej z nakładki mopujacej, co finalnie powoduje, że ściereczka osuwa się i robot wyrusza z pustą nakładką.

    • Monika Specjalista 30. 12. 2024

      Dzień dobry,
      proszę skontaktować się ze sprzedawcą i zgłosić problem.
      Pozdrawiamy, team Robot World 

      • Przemek 9. 1. 2025

        Mój już nie suszy obu podkładek chociaż coś w nim buczy zawsze po zakończeniu czyszczenia mopów przez 3 godz. ale chyba nie dmucha ciepłym powietrzem

  • Piotr 27. 12. 2024

    Demontaż osi koła wieloobrotowego

    Dzień dobry,
    Pękła mi obudowa od kółja przedniego skrętnego, ale nie mogę jej zdemontować czy trzeba do tego rozbierać całego robota? Proszę o wsparcie.
    Dzięki,
    Piotr

  • Adrian 26. 12. 2024

    Terkotanie

    Witam
    Robot terkocze podczas sprzątania od nowości, szczotka i rolka na miejscu, filtr i pojemnik ok. Hałas dochodzi z lewej strony jak jeździ na gładkiej powierzchni.

    • Monika Specjalista 27. 12. 2024

      Dzień dobry,
      proszę zareklamować produktu u sprzedawcy.
      Pozdrawiamy, team Robot World 

  • Grzegorz 17. 12. 2024

    Stacja dokująca nie świeci robót nie może niej zlokalizować

    Mój robót sprzątał i nie może wrócić sdo stacji,stacja się wyłączyła ,proszę o pomoc

    • Tomasz 23. 12. 2024

      Witam, mam również ten sam problem robot podjeżdża do bazy i kreci się do momentu aż bateria się wyładuje dołączam się do pytania co może być przyczyna

  • Franciszek 15. 12. 2024

    Wjazd pod kanape

    Witam . Wysokość robota to 10.3 cm . Wjedzie pod kanapę 11 cm ?

    • Michał 7. 1. 2025

      Mi wjeżdża pod 10.7

  • PIOTR 14. 12. 2024

    Dreamie L20 Ultra wyjeżdża ze stacji zanim się naładuje

    Witam. Mój robot Dreamie L20 Ultra po zakończonym sprzątaniu wjeżdża do stacji dokującej, rozpoczyna się ładowanie, a po pewnym czasie wyjeżdża 30cm przed stację i nie doładowuje się do końca. Czasem klikam domek lub z aplikacji i wjeżdża do stacji, ładuje się dalej a po pewnym czasie znów wyjeżdża. Ostatnio wyjechał w nocy i się cały rozładował. Dziękuję za pomoc.

    • Monika Specjalista 16. 12. 2024

      Dzień dobry,
      proszę wyczyścić styki ładujące na robocie i na stacji.
      Pozdrawiamy, team Robot World 

      • Piotr 18. 12. 2024

        Dziękuję za odpowiedź, ale styki były czyste. Mimo tego przetarłem i niestety nie pomogło. Co więcej teraz opuszcza stację zanim się całkowicie naładuje. Komunikat "Leaving the base station". Czy należy zresetować robota?

        • Monika Specjalista 18. 12. 2024

          Od jak dawna robot jest używany? 

          • Piotr 29. 12. 2024

            Zakupiony 6.12.2024

  • Jacek 14. 12. 2024

    robot nie opuszcza stacji

    Robot nie opuszcza stacji po naciśnięciu przycisku na stacji bazowej. Po naciśnięciu przycisku słychać tylko krótki dźwięk. Czy można sprzęt usunąć ze stacji ręcznie?

    • Monika Specjalista 16. 12. 2024

      Dzień dobry,
      można włączyć przycisk na robocie i tak go uruchomić. 
      Pozdrawiamy, team Robot World 

  • Katarzyna 11. 12. 2024

    Robot nie dolewa wody do podkładek mopa

    Co zrobić gdy mimo ustawienia mycia na maksymalnie mokre, jest takie tylko po wyjeździe robota ze stacji dokującej, później podczas mycia zostawia tylko lekko zmoczone fragmenty odcisków mopów. Do tego nie idzie włączyć kamery do podglądu. Dodam, że mam aktualne oprogramowanie. Czy powinnam reklamować sprzęt?

    • Mariusz 16. 1. 2025

      Widziałem na YouTube jak pewien koleś miał ten sam problem i rozwiązał go w taki sposób, że wyjął pojemnik na czystą wodę i strzykawką wstrzyknął wodę do tej dziurki która pobiera tą wodę, tłumaczył tym, że pompka która pobiera wodę musi mieć jej pewną ilość by mogła zassać nową a podczas gdy robot czeka na klienta w sklepie czy jest przewożony z miejsca do miejsca pompka może wytacić wodę lub się zapowietrzyć.

    • Paweł 22. 12. 2024

      U mnie ten sam problem. Stacja nie podaje wody do komory mycia mopow i podejrzewam ze nie wlewa jej do samego robota. Mopowanie na sucho. Jak można rozwiązać ten problem? Robót nowy i od początku taki problem.

  • Marcin 10. 12. 2024

    Stacja sama się rozłącza, pomimo opróżnienia pojemnika z brudną wodą podaję komunikat żeby opróżnić, nie czyści podkładek mopa

    Stacja dokujaca pomimo podłączenia czasami jest tak jak by nie była- sprawdziłem wszystko jest ok
    Kolejny problem podaję komunikat żeby oproznić pojemnik na brudna wodę mimo tego że jest opóźniony
    Kolejny nie czyści podkładek mapa

    • Monika Specjalista 11. 12. 2024

      Dzień dobry,
      zalecam skontaktowanie się z serwisem. 
      Pozdrawiamy, team Robot World 

  • Joanna 27. 11. 2024

    jeździ i udaje że sprząta

    Mój robot działał bez zarzutu. Od kilku dni nie sprząta, jeździ chaotycznie , kręci się w kółko i niby sprząta niby nie a raczej nie sprząta. Do bazy wjeżdza prawidłowo, przetarłam mu wszystko co możliwe oczyściłam szcztki, rolkę i jest to samo. Próbowałam już kilka razy od początku powtórzyć cała procedurę i nic dalej to samo. ma niecałe 2 miesiace i nie wiem co robić

    • Grażyna 7. 1. 2025

      Mój także dokładnie po dwóch miesiącach zachowywał się tak samo . Kręcił się w kółko i nie wiedział co dalej ma robić . Odesłałam do naprawy , czekam już ponad miesiąc i żadnych wieści , choć to podobno tylko kwestia oprogramowania . Jestem rozczarowana ,że tak drogi sprzęt jest tak awaryjny .

      • Dariusz 13. 2. 2025

        Ja też musiałem odesłać z tego powodu. Po zwrócić działa normalnie,ale w raporcie napisali że nie stwierdzono usterki

  • Angelika 25. 11. 2024

    Burczy

    Mam nowy DreamL20. Czy to normalne że po zakończeniu sprzątania i wjechaniu na bazę burczy.

    • Monika Specjalista 26. 11. 2024

      Dzień dobry,
      ciężko mi określić o jakie burczenie chodzi? Odkurz po wjechaniu na stację powinien się opróżnić i zapewne wtedy wydaje dźwięk zbliżony do burczenia. Jednak konkretnie w którym momencie wydaje ten dzwięk? 
      Pozdrawiamy, team Robot World 
       

  • Krzysztof 17. 11. 2024

    problem z odssysaniem smieci

    Odkurzacz nie zasysa wszystkich smieci do stacji dokujacej. Wiekszosc zostaje w miejscu gdzie jest filtr.

    • Monika Specjalista 18. 11. 2024

      Dzień dobry,
      proszę rozłączyć stację na około 10 minut, sprawdzić czy nic nie jest zatkane. Podłączyć stację ponownie, zresetować urządzenie. Jeżeli nadal nic się nie poprawi, proszę urządzenie odesłać na reklamację w miejscu zakupu. 
      Pozdrawiamy, team Robot World

  • RAFAELA 9. 11. 2024

    Działa nie poprawnie

    Mój dream nie działa poprawnie jeździ jak wariat do tej pory ładnie jak w aplikacji od kątów później środek po kolei teraz jeździ w różne strony resetowałam go lądowałam aplikacje na nowo i nic co jest powodem?

    • asia 27. 11. 2024

      Niestety mam to samo .Czy udalo si tobie to naprawić?

  • Jacek 8. 11. 2024

    Dreame l 20 ultra

    Robot ma problem z całkowitym wjazdem do bazy,
    próbuje ale nie maże zaskoczyć. Po paru próbach odpuszcza i prosi , aby umieścić go ręcznie. W czasie pracy przy próbie wyczyszczenia mopów
    i niemożliwości całkowitego wjazdu do bazy robot przestaje pracować nie mogąc wykonać zaplanowanej trasy.

    • Monika Specjalista 8. 11. 2024

      Dzień dobry,
      proszę zresetować urządzenie, przeczyścić styki ładujące na robocie i na stacji ładującej. Polecam też ustawić robota ok 30cm przed stacją i ręcznie wysłać go do stacji przyciskając przycisk "domek".
      Pozdrawiamy, team Robot World 

      • Jacek 23. 12. 2024

        Dziękuję, pomogło.

  • Bogdan 13. 9. 2024

    Nowy i nie reaguje

    Mam nowy zestaw l20 ultra, nie chce ładować baterii, wkładam do stacji bazowej i nic.

    • Monika Specjalista 16. 9. 2024

      Dzień dobry,
      jeżeli urządzenie się nie ładuje to proszę przeczyścić styki ładujące na urządzeniu i na stacji ładującej. Jeżeli nadal to nie pomoże, proszę skontaktować się ze sprzedawcą. 
      Pozdrawiamy, team Robot World 

Zadaj pytanie

Produkt został dodany do kosza

Zamknąć

Do koszyka

Dostawa ZA DARMO!

Produkt dodany do porównania

Zamknąć

Porównać wszystko