Przejść do zawartości | Przejść do głównego menu | Przejść do wyszukiwania
22 211 67 00 Pon-Pt 8:00—17:00
Warunki dostawy
Służymy poradą
ROBOT WORLD
Jesteśmy specjalistami od sprzedaży zrobotyzowanych pomocników - odkurzacze automatyczne, roboty sprzątające, mopujące, kosiarki automatyczne, drony i wiele innych
Wasze pytania
Zadaj pytanie
Sebastian 1. 6. 2024
Laser Lidar mapa
Witam, Viomi v3, po wymianie lasera Lidar, problem z tworzeniem nowej mapy, podczas pierwszego sprzątania, nie pokazuje postępu sprzątania na aplikacji. Był robiony Hard reset, kalibracja ale bez skutku. Możliwe że coś jeszcze się uszkodziło oprócz lasera ?
Odpowiedz
Bogdan 7. 9. 2021
Ładowanie
Witam mam pytanie czy jak robót jest naładowany w 100,procentach to kontrolka niebieska świeci ciągłym światłem czy ma migać , bo 10 godzinach ładowania kontrolka dalej mruga a robót sprząta koło godziny i wraca do bazy bo jest rozładowany.
A w instrukcji piszę że czas pracy wynosi koło 2 godzin.
Proszę o odpowiedź i Pozdrawiam.
Odpowiedz
Monika Specjalista 7. 9. 2021
Dzień dobry,
migające niebieskie światełko wskazuje na brak połączenia z siecią wi-fi, proszę dokładnie sprawdzić połączenie z telefonem i urządzeniem. Czas pracy jest określony ogólny, że maksymalnie może sprzątać do 2h, natomiast równie dobrze może sprzątać 40 min. To, że wraca do stacji ładującej to naturalne.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Józef 28. 8. 2021
robot przerywa pracę
Robot Viomi V3 dokonuje odkurzania wzdłuż obwodu krawędzi pomieszczenia po czym wchodzi w stan czuwania, nie podejmując czyszczenia pozostałej powierzchni. Reset nie usuwa problemu.
Proszę o rekomendację
Pozdrawiam
Józef
Odpowiedz
Monika Specjalista 30. 8. 2021
Dzień dobry,
proszę jeszcze odinstalować i zainstalować ponownie aplikację. Wypuścić urządzenie do pracy ręcznie i zobaczyć czy problem będzie się pojawiał nadal. Jeżeli nic nie pomoże to proponuję odesłać urządzenie na reklamację w miejscu zakupu.
Pozdrawiamy team Robot World
Odpowiedz
Miron 24. 7. 2021
Dodanie nowego piętra
Witam,
Jak mogę dodać drugie piętro do aplikacji?
Odpowiedz
Monika Specjalista 27. 7. 2021
Dzien dobry,
aby dokonać skanowania i zapisu mapy piętra nalezy wziąć odkurzacz wraz ze stacją ładującą na piętro, uruchomić urządzenie ze stacji ładującej i wtedy rozpotcznie się skanowanie. Po zakończonym skanowaniu, urządzenie powinno wrócić do stacji ładującej a my możemy zapisać mapę piętra.
Aby nie zniknęła mapa parteru musi być ona koniecznie zapisana.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Irek 6. 8. 2021
Czy urządzenie będzie rozpoznawało 2 stacje ładujące ? (Jedna dokupiona i podłączona na piętrze a druga nabyta wraz z odkurzaczem i podłączona na parterze).
Odpowiedz
Monika Specjalista 9. 8. 2021
Dzień dobry,
proszę po prostu wypróbować czy robot będzie widział tę stację czy nie.
Pozdrawiamy, team Robot World.
Odpowiedz
Irek 19. 8. 2021
ODKRYWCZE... :D
Odpowiedz
Zadaj pytanie