Przejść do zawartości | Przejść do głównego menu | Przejść do wyszukiwania
22 211 67 00 Pon-Pt 8:00—17:00
Warunki dostawy
Służymy poradą
ROBOT WORLD
Jesteśmy specjalistami od sprzedaży zrobotyzowanych pomocników - odkurzacze automatyczne, roboty sprzątające, mopujące, kosiarki automatyczne, drony i wiele innych
Wasze pytania
Zadaj pytanie
Marek 23. 4. 2024
Brak siły ssącej
Witam.
Od jakiegoś czasu odkurzacz stracił moc ssącą.
Odgłos pracy jak na trybie cichym.
Jednak po zmianie na któryś z trybów Średni lub Silny - brak reakcji.
Działa ale nie zasysa.
Proszę o pomocną diagnozę.
Pozdr.
Marek
Odpowiedz
Monika Specjalista 23. 4. 2024
Dzień dobry,
proszę zacząć od wymiany filtrów na nowe lub być może już nadszedł czas na wymianę baterii. Wszystko w zależności jak długo urządzenie jest już używane.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Marek 30. 4. 2024
Witam ponownie,
Bateria jest OK. Filtry po wymianie ale nadal odkurzacz nie zmienia trybu tylko chodzi tak jakoś "słabo".
Poza tym OK.
Czy może to być któraś z części odpowiedzialna za moc ssącą?
Z góry dziękuję za odpowiedź!
Marek
Odpowiedz
kamil 6. 5. 2024
U mnie w viomi s9 podobny problem, chyba czas na wymianę, bo szkoda nerwów.
Odpowiedz
Marek 7. 5. 2024
Witam.
Czy ktoś może podpowiedzieć niezobowiązująco co może być przyczyną?
Na wymianę którego modułu byście stawiali?
Z góry dziękuję za odpowiedź!
Odpowiedz
Monika Specjalista 7. 5. 2024
Dzień dobry,
proszę oddać urządzenie na gwarancję lub na serwis. Serwisancie sprawdzą urządzenie i wydarzą opinię.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Wiktor 11. 4. 2024
Viaomi Se, brak mocy
Dzień dobry, po wymianie baterii na nową przestała działać w aplikacje możliwość wyboru mocy. Został zrobiony hard reset, usunięta aplikacja. Niestety błąd się powiela. Po teście i założeniu starej baterii problem pozostał. Brak możliwości zmiany ustawień mocy ssania.
Jakieś porady?
Dziękuję
Odpowiedz
Tomasz 15. 3. 2024
Viomi se
Witam. Viomi SE po niecałym roku użytkowania( przecietnie 1 raz dziennie) po ok. 30 minutach pracy zatrzymuje się i calowicie wyłącza, nie można go ponownie włączyć, chyba że podłączony będzie do stacji ładowania. Dziwne jest to, że aplikacja pokazuje 50% naladowania baterii. Gdzie może tkwić problem.
Odpowiedz
Anka 8. 4. 2024
U mnie w Viomi s9 też bateria długo nie wytrzymała, to chyba jakiś feler na produkcji.
Odpowiedz
Monika Specjalista 15. 3. 2024
Dzień dobry,
proszę zakupić nową baterię i wymienić w robocie. Wszystko wróci do normy.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Tomasz 17. 3. 2024
Czy bateria ma wadę, skoro nie wytrzymała nawet roku, przy niezbyt intensywnej eksploatacjji? Wydawalo mi się, że jak osiaga pewien poziom naladowania ,50?, to wraca do bazy, a nie ,,pada" calkowicie.
Odpowiedz
Monika Specjalista 17. 3. 2024
Dzień dobry,
właśnie dlatego, że urządzenie nie było często używane bateria straciła swoją pojemność. Urządzenie powinno pracować codziennie i stać na stacji 24h na dobę. Jeżeli było inaczej to bateria jest do wymiany na nową.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Szymon 1. 4. 2024
Witam , mam viomi se i nie chce mopowac pojemnik pełen wody wszystko zrobione jak się należy i nic może ktoś wie jak temu zaradzić ?
Odpowiedz
Przemek 9. 12. 2023
Dziecięcy dywan w ulice
Witam, posiadam viomi V3 max i jego problem to odkurzanie dywanu u dzieci w tzw drogę/ulice, ulice na dywanie są czarne i on je chyba widzi jako upadek i niewjezdza przez co niechce odkurzyć tego dywanu. Jest możliwość żeby wyłączyć ta opcje?
Odpowiedz
Monika Specjalista 10. 12. 2023
Dzień dobry,
jeżeli zasłoni Pani czujniki wtedy urządzenie nie będzie widzieć żadnych zagrożeń. W tym oczywiście może spaść. Nie ma możliwości wyłączenia czujników.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Paweł 8. 10. 2023
Uszkodzony silnik ssący w VIOMI SE
Witam serdecznie, mam prawdopodobnie uszkodzony silnik ssący (turbinę). Czy szukając części zamiennej musze zwrócić uwagę tylko na symbol pierwszego oznaczenia (w moim przypadku 20N183L010), czy również istotny symbol jest jeszcze niżej (w moim przypadku 0926MHSA). Pozdrawiam
Odpowiedz
Marek 23. 4. 2024
Witaj Pawle,
czy objawia się dysfunkcja Twojego odkurzacza?
Mój stracił moc ssania? Czy to również sugeruje uszkodzenie turbiny?
Czy udało Ci się znaleźć rozwiązanie Twojego problemu?
Odpowiedz
Aleksandra 30. 7. 2023
Opcje sprzątania
Nie mogę w aplikacji przełączyć z zamiatania i mopowania na samo mopowanie
Odpowiedz
Dawid 20. 4. 2023
Nie widzi pojemnika 2w1
Od kilku dni odkurzacz nie widzi pojemnika 2w1 - nie mam innego pojemnika by sprawdzić czy inny pojemnik będzie widoczny. Proszę o informację jak sprawdzić pochodzenie problemu.
Odpowiedz
Łukasz 11. 7. 2023
Mam ten sam problem. Źle zamontowany Pojemnik 2w1. Próby wyciągania i wkładania nic nie zmieniają. Reset nic nie pomaga. Odkurzacz nie chce nawet ruszyć i po chwili wyłącza się całkowicie
Odpowiedz
Wojt 17. 10. 2023
Proszę wymieniać filtr. Z obudowy filtra musiał wypaść metalowy bolczyk umiejscowiony w górnym rogu.
Odpowiedz
Monika Specjalista 20. 4. 2023
Dzień dobry,
proszę zacząć od resetu urządzenie, wyjęciu i ponownemu zamontowaniu pojemnika.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Monika 13. 4. 2023
Czujnik krawedzi
Witam, odkurzacz od jakiegos czasu "wpada nam w dziury" tj nie widzi krawędzi i o ten jeden schodek spada. Do niedawna nie było tego problemu. Jaka jest przyczyna?
Odpowiedz
Monika Specjalista 14. 4. 2023
Dzień dobry,
proszę jaśniej opisać problem z urządzeniem, ponieważ z tego opisu nic nie wynika, Wpada w biury? Spada o jeden schodek? Jeżeli spada ze schodów to należy sprawdzić czujniki i je przetrzeć suchą ściereczką. Zresetować urządzenie. Jeżeli problem będzie pojawiał się nadal to proponuję odesłać na reklamację. Jeżeli naprawdę sprada ze schodka to czujniki mogły zostać uszkodzone.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Gosia 9. 1. 2023
Jak utworzyc druga mape w viaomi v3 max
Witam. Jak mam utworzyc druga mape tak zeby nie skasowac pierwszej? Stacje ladujaca mam na parterze. Chcialam dodac mape pietra. Czy konieczne jest przeniesienie stacji ladujacej na pietro (tak podpowiada aplikacja) i wybranie opcji " utworz nowa mape" . raz tak zrobilam i przez chwile mialam dwie mapy. Póxniej przenioslam stacje ponownie na parter i znikly.
Odpowiedz
Monika Specjalista 10. 1. 2023
Dzień dobry,
tak jest to konieczne aby przenieść stację, urządzenie rozpoczyna skanowanie ze stacji i na stacji musi je zakończyć.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Malgorzata 10. 1. 2023
A czy później jak juz mam zapisana mape to tez musze na kazde odkurzanie przenosic stacje? I czy jesli zabiore stacje ponownie na dol po zeskanowaniu pietra to zapisane mapy sie nie zgubia?
I jeszcze jedno. Po wykonaniu nowego skanowania pietra pojawia sie pytanie czy " nadpisac mape " kliknelam "nie" poniewaz chcialam zeby poprzednia mapa zostala. Ale wtedy zostala tylko nowa. Poprzednia zniknela. Po utworzeniu nowej mapy pyta mnie czy ja "nadpisac" kliknelam nie i poprzednia mapa zniknela. Rozumiem ze mam kliknac " tak" ?
Odpowiedz
Monika Specjalista 10. 1. 2023
Nie musi Pani przenosić stacji za każdym razem. Tylko przy pierwszym skanowaniu musi byc ona na pietrze. Dziwne, jest to, że mapa została zmieniona. Najwidoczniej coś było nie tak podczas skanowania. Proszę spróbować raz jeszcze.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Katarzyna 27. 12. 2022
Robot viaomi si
Witam od jakiegoś czasu robot nie sprząta wszystkich pomieszczeń już usunęłam mapę i wygrałam nową i to nie pomogło
Odpowiedz
Marta 25. 4. 2022
Glosna praca viomi se
Witam. Robot od pewnego czasu po wjechaniu na np na dywan lub inną przeszkodę zaczyna głośno buczeć (wyć) i ogólnie podczas pracy głośniej pracuje. Mam go od pół roku
Odpowiedz
Gosia 10. 1. 2023
U mnie przy wjechaniu na dewan tez jest glosniejszy poniewaz automatycznie zwieksza sie moc.
Odpowiedz
Monika Specjalista 25. 4. 2022
Dzień dobry,
kiedy był wymieniany filtr na nowy? Jeżeli od nowości nie był to polecam wymienić filtr na nowy.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Marta 25. 4. 2022
Filtr wymieniałam już kilka razy
Odpowiedz
Monika Specjalista 25. 4. 2022
Proponuję zatem odesłać urzadzenie na reklamację w miejscu zakupu.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Marta 25. 4. 2022
Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam
Odpowiedz
Mateusz 7. 4. 2022
Wyłączenie diod
Dzień dobry,
Czy jest możliwość wyłączenia diod na robocie, żeby nie świecił w nocy. Oczywiście nie chce go wyłącząc.
Odpowiedz
Monika Specjalista 8. 4. 2022
Dzień dobru,
niestety nie ma takiej możliwości.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Joanna 31. 3. 2022
Błąd
Witam, odkurzacz mam od roku i sprawdzał się super wczoraj odkurzał normalnie dzisiaj jak chcialam go uruchomić pojawił się błąd "sprawdz czy czujnik laserowy odległości nie jest zasłonięty " oczywiście nie jest zasłonięty czy ten błąd idzie jakoś zresetować czy czeka mnie reklamacja ???
Odpowiedz
Monika Specjalista 1. 4. 2022
Dzień dobry,
proszę przetrzeć suchą ściereczką czyjnik na górze i dookoła. Jeżeli błąd będzie nadal to proszę zresetować urządzenie. Gdy nadal nie będzie poprawy to proponuję odesłać urządzenie na reklamację. Samemu niestety nie będzie Pani w stanie usunąć błędu.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Monika 25. 2. 2023
Mam dokładnie taki problem , czyściłam i nic. Nadal nie działa. Złożyłam reklamację i jej nie uznali pisząc, że cytuję" usterka nie powstała w wyniku nieprawidłowego działania urządzenia. Po testach i oględzinach stwierdzajmy iż urządzenie w chwili zdarzenia było sprawne i zgodne ze specyfikacją producenta. Usterka powstała w wyniku działania zewnętrznego tj. Z powodu braku konserwacji nastąpiło zerwanie paska napędowego czujnika laserowego. Zgłoszenie jest niezasadne." Dodam , że konserwacja w/g instrukcji polega na przecieraniu czujników suchą szmatką co zresztą robiłam. I tak wygląda reklamacja tego badziewia.
Odpowiedz
Monika Specjalista 26. 2. 2023
Dzień dobry,
przecierać suchą szmatką można na wiele sposób i nawet tak, że uszkodzi się laser.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Rafał 31. 3. 2022
skanowanie
witam,
jak na nowo zeskanować pomieszczenia ,
próbowałem resetu i zainstalowania apki na innym telefonie i nic nie pomogło.
próbowałem także utworzyć nową mapę ,
zaczyna od pracy ,a nie od skanowania
pozdrawiam
Odpowiedz
Joanna 16. 3. 2022
Viomi SE
Witam,
Czy Viomi SE może sprzątać na 2 piętrach? Czy zapamiętuje 2 piętra?
Co w przypadku miejsca, gdzie jest słabszy zasięg wifi. Czy jakiś problem będzie?
Odpowiedz
Joanna 16. 3. 2022
Viomi SE
Witam,
Czy Viomi SE może sprzątać na 2 piętrach? Czy zapamiętuje 2 piętra?
Co w przypadku miejsca, gdzie jest słabszy zasięg wifi. Czy jakiś problem będzie?
Odpowiedz
Monika Specjalista 16. 3. 2022
Dzień dobry,
tak, ten model ma opcję zapisania kilku map, zatem nie powinno być z tym problemów. Jeżeli jest słaby zasięg wi-fi to polecam po prostu uruchomić odkurzacz ręcznie. Jednak w przypadku skanowania mieszkania i braku dostępu do wi-fi urządzenie nie zeskanuje prawidłowo mapy.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Joanna 16. 3. 2022
A do 1300zł, który polecacie? Czy warto Viomi V3?
Odpowiedz
grzegorz 6. 3. 2022
mopowanie
Witam
Viomi SE po kilku miesiącach bezawaryjnej pracy przestał zwilżać mopa.
Możliwe przyczyny?
Reset nie pomógł.
Odpowiedz
Monika Specjalista 7. 3. 2022
Dzień dobry,
proszę wyczyścić dysze doprowadzające wodę.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Pawel 4. 2. 2022
Viomi se
Dzień dobry . Mam pytanie . Co mogło by być przyczyną że odkurzacz nie zawsze się włącza wg harmonogramu który jest ustawiony . (Np codziennie godz 16) robot ma wifi i jest w pełni naładowany.
Odpowiedz
Monika Specjalista 4. 2. 2022
Dzień dobry,
jedną z przyczyn może być chwilowy brak połączenia z siecią wi-fi. Proponowałabym w tym przypadku odinstalować i zainstalować aplikację, wykonać raz jeszcze skanowanie mieszkania.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Agata 25. 1. 2022
viaomi se
Czy robot viaomi se jest w stanie na 2 piętrach połączyć się z 2 różnymi wi-fi??
Odpowiedz
Monika Specjalista 25. 1. 2022
Dzień dobry,
niestety nie ma takiej możliwości.
Pozdrawiamy, team Robot World.
Odpowiedz
Marta 17. 1. 2022
Urządzenie jest w trybie offline
Witam,
dwa dni temu urządzenie w aplikacji pokazuje się jako offline.Nie można go połączyć z siecią.Do tej pory wszystko było ok. w jaki sposób mam połączyć? Postępuje za krokami w aplikacji-reset ale nadal nie można połączyć.Niestety mogę użytkować tylko bez map i za każdym razem robót robi pełne czyszczenie
Odpowiedz
Mariusz 23. 12. 2021
Viaomi se
Witam.Skasowałem wszystkie mapy i uruchomiłem na nowo, żeby tworzył mapę. Nie jeździł wzdłóż krawędzi jak za pierwszym razem przy tworzeniu mapy tylko zajął się małą powierzchnią i robił kułeczka w paru miejscach. Potem " Sprzątanie zakończone" i powrót do bazy. Robot był w 100 procentach naładowany proszę o pomoc. Pozdrawiam Mariusz. Robot šwierzo zakupiony.
Odpowiedz
Monika Specjalista 27. 12. 2021
Dzień dobry,
proszę odinstalować i ponownie zainstalować aplikację, zresetować urządzenie i połączyć wszystko ze sobą na nowo.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Krzysztof 2. 8. 2021
Robot zapomina mapę
Dzień dobry,
Od jakiegoś czasu robot zapomina mapę. W takiej sytuacji jeździ chaotycznie a w aplikacji rysuje się druga mapa na tej już istniejącej. Robot ma problemy z powrotem do stacji ładującej i muszę usuwać istniejącą mapę i od nowa tworzyć nową. Sytuacja powtarza się regularnie.
Jak rozwiązać ten problem, co może być przyczyną? Zasięg internetu w mieszkaniu jest OK, ale niekiedy zdarzają się przerwy w działaniu internetu - widać to po migającej diodzie robota, ale robot włączany jest gdy internet działa normalnie.
Odpowiedz
Monika Specjalista 2. 8. 2021
Dzień dobry,
proszę spróbować zresetować urządzenie i ponownie zainstalować aplikację, zeskanować mieszkanie od nowa i zapisać wytworzoną mapę. Wtedy też sprawdzić czy będzie wszystko działało bez zastrzeżeń. Jeżeli to nie pmoże to proponuję odesłać urządzenie na reklamację.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Krzysztof 26. 7. 2021
Xiaomi Viomi SE nie wie, że jest na podłodze
Zakupiłem odkurzacz, podłączyłem, podstawiłem na podłodze, ma w koło dużo miejsca. Kiedy włączam odkurzanie to mówi żeby postawić go podłodze i nie rozpoczyna pracy. Jak się z nim dogadać? :)
Odpowiedz
Monika Specjalista 27. 7. 2021
Dzień dobry,
odkurzacz rozpoczyna swoją pracę ze stacji ładujacej a nie z dowolnego miejsca na podłodze.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Aneta 19. 7. 2021
wifi
1.Czy do obsługi robota konieczne jest wifi?
2. Czy wystarczy do odkurzenia całego mieszkania, jesli zasięg wifi jest tylko w jednym pokoju?
Odpowiedz
Monika Specjalista 19. 7. 2021
Dzień dobry,
bez Wi-Fi nie będzie możliwości korzystania z aplikacji. Zatem tak naprawdę można go tylko włączyć ręcznie i tak rozpocznie pracę. Nie będzie możliwości zapisania mapy itp.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Radek 23. 4. 2022
Ok, robot rozpocznie pracę ale jak można bez użycia aplikacji zwiększyć np. Siłę odkurzania ?
Odpowiedz
Monika Specjalista 25. 4. 2022
Dzień dobry,
niestety bez aplikacji nie mamy takie możliwości. Wszystkie te dodatkowe opcje są tylko możliwe po połączeniu z aplikacją.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Ela 17. 7. 2021
Stan uspienia
Czy robot wchodzi w stan uśpienia? Jeśli tak, po jakim czasie to nastepuje i jak się objawia? U mnie po pełnym naładowaniu na robocie stale świeca się przyciski. Czy to normalne?
Odpowiedz
Monika Specjalista 19. 7. 2021
Dzień dobry,
tak to jak najbardziej normalne :)
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Zadaj pytanie