Przejść do zawartości | Przejść do głównego menu | Przejść do wyszukiwania
22 211 67 00 Pon-Pt 8:00—17:00
Warunki dostawy
Służymy poradą
ROBOT WORLD
Jesteśmy specjalistami od sprzedaży zrobotyzowanych pomocników - odkurzacze automatyczne, roboty sprzątające, mopujące, kosiarki automatyczne, drony i wiele innych
Wasze pytania
Zadaj pytanie
Renata 23. 11. 2024
Czyszczenie pojemnika na kurz
Dzień dobry
Czy jest opcja żeby pojemnik na kurz opróżniał się w trakcie cyklu sprzątającego (chodzi żeby nie tylko po zakończeniu cyklu) Jeśli tak to jak włączyć tą opcje
Odpowiedz
Marika 12. 11. 2024
Nie opróżnia pojemnika
Dzień dobry. Po włączeniu w aplikacji opróżnianie pojemnika, pojawia się komunikat głosowy, w aplikacji również pojawia się informacja o opróżnianiu, natomiast fizycznie nic się nie dzieje. Kanał ciągu jest pusty, worek nowy. Będę wdzięczna za pomoc.
Odpowiedz
Monika Specjalista 13. 11. 2024
Dzień dobry,
proszę odłączyć stację od prądu. Jeżeli nadal nie będzie poprawy, proszę skontaktować się ze sprzedawcą. Być może pojawiła się jakaś awaria lub problem z aplikacją.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Artur 22. 10. 2024
robot X10 - obsługa 2 kondygnacji
Czy dla modelu X10 jest możliwe zmapowanie dwóch kondygnacji (osobno parter i piętro) a następnie (po przeniesieniu robota) wybieranie właściwej kondygnacji do sprzątania? Szukałem takiej możliwości w aplikacji, ale są tam tylko do dodania kolejne pomieszczenia. Czy można to ewentualnie zrobić dodając nowy dom, tj. jeden dom to parter, drugi dom piętro? Na obu kondygnacjach byłyby osobne stacje bazowe (opróżniające).
Odpowiedz
Joanna 21. 10. 2024
Nie wykrywa bazy
Mój robot wczoraj „zgubił się”. Postawiłam go na stacji dokującej, ale jej nie zauważył. Co robić?
Odpowiedz
Monika Specjalista 21. 10. 2024
Dzień dobry,
proszę ustawić robota 30cm od stacji ładującej, przycisnąć przycisk powortu do stacji (domek) i odkurzacz powinien sam wjechać na stację. Można go również zresetować.
Pozdrawiamy team Robot World
Odpowiedz
Klaudia 18. 10. 2024
Mopowanie i smugi
Kupiłam robota xiaomi x10 vacuum, ma.funkcje mopowania ale zostawia straszne smugi. Co robiic?
Odpowiedz
Monika Specjalista 20. 10. 2024
Dzień dobry,
należy dokładnie uprać mopy po poprzednim użytkowaniu. Druga opcja to taka, że ta podłoga nie nadaje się do używania mopa automatycznego.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Bartłomiej 1. 10. 2024
błąd czujnika wewnętrznego
Witam czym może być spowodowany błąd czujnika wewnętrznego w odkurzaczu xiaomi robot vacuum s10+
Odpowiedz
Monika Specjalista 1. 10. 2024
Dzień dobry,
ciężko określić czym może być spowodowane, pojawia się to dość często w tego typu urządzeniach. Pozostaje tylko reklamacja.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Ewelina 3. 9. 2024
Błąd wewnętrzny wyczyść filtr
Witam, odkurzacz xiaomi s10 plus włącza się normalnie, ale brakuje mu jakby ssania, po chwili zatrzymuje się wyrzuca błąd wewnętrzny i każe wyczyścić filtr. Czy jak wymienię filtr na nowy odkurzacz będzie działał poprawnie?
Odpowiedz
Monika Specjalista 4. 9. 2024
Dzień dobry,
skoro informuje o wyczyszczeniu filtra to należy to zrobić, co jest oczywiście. Po wymianie filtra należy zresetować urządzenie i powinien pracować prawidłowo.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Luiza 12. 3. 2024
XIAOMI Vacuum X10 EU Nie widzi pojemnika na kurz
Dzień dobry.
Odkurzacz XIAOMI Vacuum X10 EU nowy nie wykrywa pojemnika na kurz pomimo prawidłowego zamontowania .
Reset nie pomógł .
Co może być przyczyną ?
Pozdrawiam
Luiza
Odpowiedz
Wojtek 30. 8. 2024
Witam, mam to samo, jakieś pomysły na rozwiązanie problemu?
Odpowiedz
Kasia 21. 8. 2024
Czy znalazła Pani rozwiązanie? Mam ten sam problem
Odpowiedz
Wojtek 30. 8. 2024
Witam, mam to samo, jakieś pomysły na rozwiązanie problemu?
Odpowiedz
Emilia 11. 3. 2024
Brak ssania xaomi odkurzacz
Dzień Dobry odkurzacz nie ma ssania jeździ poprawie uruchamia się zgodnie z planem ale główna szczotka się nie rusza i nie słychać ssania.
Odpowiedz
Monika Specjalista 12. 3. 2024
Dzień dobry,
proszę się skontaktować ze sprzedawcą i odesłać urządzenie na reklamację w miejscu zakupu.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Krzysztof 27. 1. 2024
Robot X10 nie mopuje
Dzień dobry. Nowy robot x10 wogule nie widzi nakładki do mocowania. Co może być przyczyną
Odpowiedz
Monika Specjalista 30. 1. 2024
Dzień dobry,
ciężko powiedzieć co może być przyczyną, proszę zresetować robota i sprawdzić czy to cokolwiek pomoże, jeżeli nie to proszę skontaktować się ze sprzedawcą.
Pozdrawiamy team Robot World
Odpowiedz
Grzegorz 10. 1. 2024
xiaomi x10plus
Witam
Mop odkurza ale nie mopuje tzn. Nie podaje wody szczotki myjące się kręca ale są suche. Pomimo ustawienia większego użycia wody przy mopowaniu. Co jest przyczyną. Robot nowy kupiony 4 stycznia 2024.
Odpowiedz
Monika Specjalista 11. 1. 2024
Dzień dobry,
mopy należy zamoczyć przed nałożeniem ich na urządzenie.
ozdrawiamy team Robot World
Odpowiedz
Kacper 6. 1. 2024
Błąd wewnętrzny
Błąd czujnika wewnętrznego odkurzacz wyjeżdża z stacji dokującej przejeżdża 3m i rzuca błędem czujnika wewnętrznego przestaje odkurzać. Xiaomi vacuum x10
Odpowiedz
Monika Specjalista 7. 1. 2024
Dzień dobry,
jeżeli urządzenie informuje o błędzie to należy skontaktować się z serwisem w miejscu zakupu.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Tomasz 19. 12. 2023
Aplikacja nie widzi urzadzenia
Aplikacja mi xaomi go nie widzi, po skanowaniu kodu QR I po wyszukiwaniu ręcznym również nie pokazuje go. Dlaczego?
Odpowiedz
Tomasz 19. 12. 2023
XIAOMI Vacuum X10 EU Odkurzacz
Odpowiedz
Łukasz 11. 12. 2023
Odkurzacz nie działa
Witam, odkurzacz nagle przestał działać. Po włożeniu do stacji 5 razy wolno mrugają przyciski On/Off i Home, następnie odkurzacz nie odpowiada, nie można zrobić resetu ani przywrócenia ustawień fabrycznych. Odkurzacz nie reaguje na żadne przyciski, nie wydaje żadnych komunikatów.
Odpowiedz
Monika Specjalista 12. 12. 2023
Dzień dobry,
czy urządzenie jest podłączone do aplikacji? Czy w aplikacji pokazuje się jakiś błąd? Jeżeli nic nie pokazuje się w aplikacji i nie ma możliwości resetu urządzenia proszę odesłać urządzenie na reklamację w miejscu zakupu.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Anna 25. 11. 2023
Niechciane komunikaty
Dzień dobry, w trybie ciszy nocnej robot wydaje jednorazowe głośne komunikaty po około 6 godzinach od włączania się funkcji „nie przeszkadzać”. Mimo ustawień głosowych na 10 % głośności, komunikaty są bardzo głośne. Jak można to zlikwidować ?
Odpowiedz
Magdalena 24. 9. 2023
Jaka dystrybucja?
Czy oferowany xiaomi robot x10 jest z dystrybucji europejskiej?
Odpowiedz
Monika Specjalista 25. 9. 2023
Dzień dobry,
tak jest z dystrybucji na rynek europejski.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Agnieszka 22. 8. 2023
Rabat
Witam czy w przypadku zakupu 3 szt. Robotow xiaomi na osobę fizyczna można liczyć na rabat?
Odpowiedz
Monika Specjalista 23. 8. 2023
Dzień dobry,
przykro mi, nie można liczyć na rabat.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Zadaj pytanie