Przejść do zawartości | Przejść do głównego menu | Przejść do wyszukiwania

Xiaomi Robot Vacuum X10

Pytania do Odkurzacz automatyczny z funkcją mopowania 2w1 Xiaomi Robot Vacuum X10

Wróć do szczegółów

Wasze pytania

Zadaj pytanie

  • Renata 23. 11. 2024

    Czyszczenie pojemnika na kurz

    Dzień dobry
    Czy jest opcja żeby pojemnik na kurz opróżniał się w trakcie cyklu sprzątającego (chodzi żeby nie tylko po zakończeniu cyklu) Jeśli tak to jak włączyć tą opcje

  • Marika 12. 11. 2024

    Nie opróżnia pojemnika

    Dzień dobry. Po włączeniu w aplikacji opróżnianie pojemnika, pojawia się komunikat głosowy, w aplikacji również pojawia się informacja o opróżnianiu, natomiast fizycznie nic się nie dzieje. Kanał ciągu jest pusty, worek nowy. Będę wdzięczna za pomoc.

    • Monika Specjalista 13. 11. 2024

      Dzień dobry, 
      proszę odłączyć stację od prądu. Jeżeli nadal nie będzie poprawy, proszę skontaktować się ze sprzedawcą. Być może pojawiła się jakaś awaria lub problem z aplikacją. 
      Pozdrawiamy, team Robot World 

  • Artur 22. 10. 2024

    robot X10 - obsługa 2 kondygnacji

    Czy dla modelu X10 jest możliwe zmapowanie dwóch kondygnacji (osobno parter i piętro) a następnie (po przeniesieniu robota) wybieranie właściwej kondygnacji do sprzątania? Szukałem takiej możliwości w aplikacji, ale są tam tylko do dodania kolejne pomieszczenia. Czy można to ewentualnie zrobić dodając nowy dom, tj. jeden dom to parter, drugi dom piętro? Na obu kondygnacjach byłyby osobne stacje bazowe (opróżniające).

  • Joanna 21. 10. 2024

    Nie wykrywa bazy

    Mój robot wczoraj „zgubił się”. Postawiłam go na stacji dokującej, ale jej nie zauważył. Co robić?

    • Monika Specjalista 21. 10. 2024

      Dzień dobry,
      proszę ustawić robota 30cm od stacji ładującej, przycisnąć przycisk powortu do stacji (domek) i odkurzacz powinien sam wjechać na stację. Można go również zresetować.
      Pozdrawiamy team Robot World 

  • Klaudia 18. 10. 2024

    Mopowanie i smugi

    Kupiłam robota xiaomi x10 vacuum, ma.funkcje mopowania ale zostawia straszne smugi. Co robiic?

    • Monika Specjalista 20. 10. 2024

      Dzień dobry,
      należy dokładnie uprać mopy po poprzednim użytkowaniu. Druga opcja to taka, że ta podłoga nie nadaje się do używania mopa automatycznego. 

      Pozdrawiamy, team Robot World 

  • Bartłomiej 1. 10. 2024

    błąd czujnika wewnętrznego

    Witam czym może być spowodowany błąd czujnika wewnętrznego w odkurzaczu xiaomi robot vacuum s10+

    • Monika Specjalista 1. 10. 2024

      Dzień dobry,
      ciężko określić czym może być spowodowane, pojawia się to dość często w tego typu urządzeniach. Pozostaje tylko reklamacja.
      Pozdrawiamy, team Robot World 

  • Ewelina 3. 9. 2024

    Błąd wewnętrzny wyczyść filtr

    Witam, odkurzacz xiaomi s10 plus włącza się normalnie, ale brakuje mu jakby ssania, po chwili zatrzymuje się wyrzuca błąd wewnętrzny i każe wyczyścić filtr. Czy jak wymienię filtr na nowy odkurzacz będzie działał poprawnie?

    • Monika Specjalista 4. 9. 2024

      Dzień dobry,
      skoro informuje o wyczyszczeniu filtra to należy to zrobić, co jest oczywiście. Po wymianie filtra należy zresetować urządzenie i powinien pracować prawidłowo. 
      Pozdrawiamy, team Robot World 

  • Luiza 12. 3. 2024

    XIAOMI Vacuum X10 EU Nie widzi pojemnika na kurz

    Dzień dobry.
    Odkurzacz XIAOMI Vacuum X10 EU nowy nie wykrywa pojemnika na kurz pomimo prawidłowego zamontowania .
    Reset nie pomógł .
    Co może być przyczyną ?
    Pozdrawiam
    Luiza

    • Wojtek 30. 8. 2024

      Witam, mam to samo, jakieś pomysły na rozwiązanie problemu?

    • Kasia 21. 8. 2024

      Czy znalazła Pani rozwiązanie? Mam ten sam problem

      • Wojtek 30. 8. 2024

        Witam, mam to samo, jakieś pomysły na rozwiązanie problemu?

  • Emilia 11. 3. 2024

    Brak ssania xaomi odkurzacz

    Dzień Dobry odkurzacz nie ma ssania jeździ poprawie uruchamia się zgodnie z planem ale główna szczotka się nie rusza i nie słychać ssania.

    • Monika Specjalista 12. 3. 2024

      Dzień dobry,
      proszę się skontaktować ze sprzedawcą i odesłać urządzenie na reklamację w miejscu zakupu. 
      Pozdrawiamy, team Robot World 

  • Krzysztof 27. 1. 2024

    Robot X10 nie mopuje

    Dzień dobry. Nowy robot x10 wogule nie widzi nakładki do mocowania. Co może być przyczyną

    • Monika Specjalista 30. 1. 2024

      Dzień dobry, 
      ciężko powiedzieć co może być przyczyną, proszę zresetować robota i sprawdzić czy to cokolwiek pomoże, jeżeli nie to proszę skontaktować się ze sprzedawcą. 
      Pozdrawiamy team Robot World 

  • Grzegorz 10. 1. 2024

    xiaomi x10plus

    Witam
    Mop odkurza ale nie mopuje tzn. Nie podaje wody szczotki myjące się kręca ale są suche. Pomimo ustawienia większego użycia wody przy mopowaniu. Co jest przyczyną. Robot nowy kupiony 4 stycznia 2024.

    • Monika Specjalista 11. 1. 2024

      Dzień dobry,
      mopy należy zamoczyć przed nałożeniem ich na urządzenie.
      ozdrawiamy team Robot World

  • Kacper 6. 1. 2024

    Błąd wewnętrzny

    Błąd czujnika wewnętrznego odkurzacz wyjeżdża z stacji dokującej przejeżdża 3m i rzuca błędem czujnika wewnętrznego przestaje odkurzać. Xiaomi vacuum x10

    • Monika Specjalista 7. 1. 2024

      Dzień dobry,
      jeżeli urządzenie informuje o błędzie to należy skontaktować się z serwisem w miejscu zakupu. 
      Pozdrawiamy, team Robot World 

  • Tomasz 19. 12. 2023

    Aplikacja nie widzi urzadzenia

    Aplikacja mi xaomi go nie widzi, po skanowaniu kodu QR I po wyszukiwaniu ręcznym również nie pokazuje go. Dlaczego?

    • Tomasz 19. 12. 2023

      XIAOMI Vacuum X10 EU Odkurzacz

  • Łukasz 11. 12. 2023

    Odkurzacz nie działa

    Witam, odkurzacz nagle przestał działać. Po włożeniu do stacji 5 razy wolno mrugają przyciski On/Off i Home, następnie odkurzacz nie odpowiada, nie można zrobić resetu ani przywrócenia ustawień fabrycznych. Odkurzacz nie reaguje na żadne przyciski, nie wydaje żadnych komunikatów.

    • Monika Specjalista 12. 12. 2023

      Dzień dobry,
      czy urządzenie jest podłączone do aplikacji? Czy w aplikacji pokazuje się jakiś błąd? Jeżeli nic nie pokazuje się w aplikacji i nie ma możliwości resetu urządzenia proszę odesłać urządzenie na reklamację w miejscu zakupu. 
      Pozdrawiamy, team Robot World

  • Anna 25. 11. 2023

    Niechciane komunikaty

    Dzień dobry, w trybie ciszy nocnej robot wydaje jednorazowe głośne komunikaty po około 6 godzinach od włączania się funkcji „nie przeszkadzać”. Mimo ustawień głosowych na 10 % głośności, komunikaty są bardzo głośne. Jak można to zlikwidować ?

  • Magdalena 24. 9. 2023

    Jaka dystrybucja?

    Czy oferowany xiaomi robot x10 jest z dystrybucji europejskiej?

    • Monika Specjalista 25. 9. 2023

      Dzień dobry,
      tak jest z dystrybucji na rynek europejski. 

      Pozdrawiamy, team Robot World

  • Agnieszka 22. 8. 2023

    Rabat

    Witam czy w przypadku zakupu 3 szt. Robotow xiaomi na osobę fizyczna można liczyć na rabat?

    • Monika Specjalista 23. 8. 2023

      Dzień dobry, 
      przykro mi, nie można liczyć na rabat. 

      Pozdrawiamy, team Robot World 

Zadaj pytanie

Produkt został dodany do kosza

Zamknąć

Do koszyka

Dostawa ZA DARMO!

Produkt dodany do porównania

Zamknąć

Porównać wszystko