Przejść do zawartości | Przejść do głównego menu | Przejść do wyszukiwania
22 211 67 00 Pon-Pt 8:00—17:00
Warunki dostawy
Służymy poradą
ROBOT WORLD
Jesteśmy specjalistami od sprzedaży zrobotyzowanych pomocników - odkurzacze automatyczne, roboty sprzątające, mopujące, kosiarki automatyczne, drony i wiele innych
Wasze pytania
Zadaj pytanie
Wojciech 29. 7. 2024
Odkurzacz się wyłącza
Odkurzacz wyłącza się podczas pracy nie wraca do stacji bateria wymieniona na nową bo myślałem że tu jest problem lecz wymiana bateria go nie rozwiązała po odstawieniu pokazuje poziom naładowania 2-3% jeszcze ciagly problem z błędem brzmiącym wyczyść styki nać robicie bo odjeżdża ze stacji i wraca
Odpowiedz
Monika Specjalista 30. 7. 2024
Dzień dobry,
jeżeli posiadając nową baterię urządzenie się nie ładuje to albo bateria jest stara albo wadliwa jest stacja ładująca. Urządzenie po wymianie baterii należy wresetować co też można robić w przypadku informacji i błędzie. Jeżeli to nie pomoże to pozostaje reklamacja lub serwis. Jednak polecam złożyć reklamację na baterię lub sprawdzić stację.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Wojtek 2. 10. 2022
S5 źle wskazania naladowania
Witam, ostatnio pojawił się problem, mianowicie odkurzacz jak zwykle wyjeżdża z bazy i odkurza poprawnie pół mieszkania, na aplikacji po około 35m2 pokazuje stan naładowania 65% a robott się wyłącza. Po odniesieniu do bazy ładuje od 0% bateria?
Odpowiedz
Monika Specjalista 2. 10. 2022
Dzień dobry,
tak zazwyczaj się dzieje, kiedy bateria po prostu jest już do wymiany. Odkurzacz może mieć 100% a po 5 minutach pracy wyłączy się. Jeżeli nie ma innych problemów to polecam zakup nowej baterii.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Wojtek 2. 10. 2022
A dlaczego procent naładowania baterii nie jest odzwierciedlany w aplikacji? To normalne? Odkurzacz pracuje 35 min i bach a na aplikacji 65%
Czy macie Państwo w ofercie baterie do modelu S502-00?
Odpowiedz
Monika Specjalista 2. 10. 2022
Nie wiem dlaczego aplikacja pokazuje coś innego od stanu rzeczywistego.
Ofertę bateri proszę sprawdzić na naszej stronie.
Pozdawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Adam 4. 5. 2021
Problem z odkurzaniem obszaru
Witam,
Mam problem z odkurzaczem Roborock S50. Od pewnego czasu po uruchomieniu urządzenia (zarówno manualnie, jak i z aplikacji) odkurzacz nie sprząta całego mieszkania, a jedynie wybrany obszar (dodatkowo wykonuje dziwne zakręty, nie jeździ po liniach prostych na otwartych przestrzeniach, jak wcześniej). Nie pomogło usunięcie mapy, factory reset urządzenia, a także przeinstalowanie aplikacji. Czy może to być problem software'owy czy hardware'owy?
Pozdrawiam
Odpowiedz
Monika Specjalista 4. 5. 2021
Dzień dobry,
od kilku dni występują problem z aplikacją ze strony Xiaomi, niestety nie wiemy jak długo to może potrwać.
Pozdrawiamy, team Robot World.
Odpowiedz
Adam 5. 5. 2021
Niestety problem występuje również przy włączaniu odkurzacza przyciskiem na obudowie. Czy to może mieć związek z aplikacją?
Odpowiedz
Monika Specjalista 5. 5. 2021
Dzień dobry,
proszę odinstalować i ponownie zainstalować aplikację. Dodatkowo proszę wykonać reset urządzenia i ponownie spróbować.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Gosia 10. 2. 2020
instrukcja obslugi
Witam,
1.Czy instrukcja obslugi jest w jezyku polskim?
2. Czy wystawiaja Panstwo fakture?
Odpowiedz
Oskar Specjalista 10. 2. 2020
Dzień dobry,
instrukcja obsługi jest w języku polski i jak najbardziej wystawiamy faktury.
Pozdrawiamy, team Robot World.
Odpowiedz
Zadaj pytanie