Przejść do zawartości | Przejść do głównego menu | Przejść do wyszukiwania
22 211 67 00 Pon-Pt 8:00—17:00
Warunki dostawy
Służymy poradą
ROBOT WORLD
Jesteśmy specjalistami od sprzedaży zrobotyzowanych pomocników - odkurzacze automatyczne, roboty sprzątające, mopujące, kosiarki automatyczne, drony i wiele innych
Wasze pytania
Zadaj pytanie
Grzegorz 14. 11. 2024
Odsysanie pojemnika
Witam. Po odkurzaniu wraca do bazy i nie odsysa od razu tylko po około 2 min. Czy no normalne czy jakiś błąd ?
Odpowiedz
Daniel 13. 11. 2024
Dlaczego robot sprzątający nie odciąga brudnej wody do zbiornika tylko wylewa pod siebie ?
Odpowiedz
Joann 18. 10. 2024
Odkurzanie
Mam robota Xiaomi Vacuum X10+ od tygodnia i nie wiem co zrobić żeby tylko odkurzał oraz żeby sprzątał tylko w wybranym pomieszczeniu tego dnia. Poza tym robot jest rewelacyjny . Pozdrawiam Joanna
Odpowiedz
Karolina 14. 11. 2024
Ustawienia zaplanowane czyszczenie, dodać nowy harmonogram zakres czyszczenia wybrane pomieszczenie i tam będzie do wyboru odkurzanie, odkurzanie i mopowanie i tylko mopowanie, wybrać, zatwierdzić
Odpowiedz
Paweł 16. 10. 2024
Szczotka boczna
Kupiłem komplet akcesoriów do wymiany w X10+. Niestety nie wiem jak wymienić szczotkę boczną, bo ta kupiona wygląda trochę inaczej niż oryginalna, która była razem z odkurzaczem.
Szukam takiej samej ale nie mogę znaleźć identycznej.
Wydaje mi się, że oryginalne była jakaś szczotka startowa, nie wiem.
Oryginalne pod spodem odkurzacza jest taki "grzybek", na który naciąga oryginalną szczotkę boczną , bo jest ona elastyczna ala gumowa i posiada wewnętrz taki ryfel, który naciąga się ten grzybek (grzybek kręci się gdy odkurzacz pracuje).
Oryginalne zakupione szczotki boczne są z twardszego materiału i mają taki prostokątny wpust.
Mam wrażenie, że ten grzybek się jakoś wyciąga ale nie chcę próbować na siłę.
Proszę o pomoc.
Odpowiedz
Krzysztof 13. 10. 2024
Zmiana języka na Polski
Czy jest możliwość ustawienia polskiego głosu w urządzeniu? Lub czy macie paczkę do X10+ którą można wgrać zewnętrznym narzędziem jak w s50.
Odpowiedz
Monika Specjalista 13. 10. 2024
Dzień dobry,
wszystkie dostęne języki jakimi może posługiwać się robot znajdują się w aplikacji.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Damian 8. 10. 2024
Podaje za mało wody
Dzień dobry. Odkurzacz podczas mopowania zostawia na mokro tylko około 3-4m2 podłogi, reszta podłogi jest zupełnie sucha, robot jest ustawiony tak, że po 20m2 zjeżdża do stacji na czyszczenie i uzupełnienie pojemnika na wodę. Po powrocie w miejsce gdzie skończył znowu zaczyna ładnie mopowac ładnie, ale ponownie na krótko. Wygląda to tak jakby szybko kończyła mu się woda, a ustawianie wilgotności mopowania w ustawieniach nic nie zmienia.
Odpowiedz
Monika Specjalista 9. 10. 2024
Dzień dobry,
czy tak się dzieje od zakupu urządzenia czy pojawiło się to nadal? Czy nabiera cały zbiornik wody? Proszę to sprawdzić.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Damian 10. 10. 2024
Jak sprawdzić czy pojemnik nabiera się cały pojemnik? Pojemnik jest zabudowany, nie widać go.
Odpowiedz
Patrycja 8. 10. 2024
Odkurzacz nie czyści automatycznie
Witam mam taki problem, od pewnego czasu odkurzacz w ogóle nie uruchamia się według harmonogramu, działa jedynie jak włączy się go ręcznie, ale w godzinach gdy powinien sprzątać w ogóle nie wyjeżdża ze stacji w dodatku stacja też się nie świeci. Czy ktoś wie co to za problem i jak temu zaradzić? Do tej pory było wszystko w porządku a teraz nie sprząta
Odpowiedz
Artur 30. 9. 2024
Xiaomi x10+ czujnik zderzeń
Witam serdecznie mam taki problem z tym odkurzaczem że w pewnym momencie przestał odkurzać i wywala mi komunikat coś z czujnikiem zderzeń i coś z bumperem że niby jest zablokowany , po sprawdzeniu wszystkiego wyglada na sprawne lecz ciągle jeździ tylko do tyłu i nie jestem w stanie w żaden sposób usunąć tego błędu ,resetowanie do ustawień fabrycznych nie pomaga ,nawet wchodząc w tryb zdalnego sterowania nie reaguje , wysyłać do serwisu czy jest na to jakiś sposób ?
Odpowiedz
Monika Specjalista 1. 10. 2024
Dzień dobry,
urządzenie proszę odesłać na reklamację w miejscu zakupu. Samemu nic Pan nie zrobi.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Jakub 26. 9. 2024
X10+ nie mopuje krawędzi
Hej. Mam pytanie czy to normalne, że robot jak mopuje to nie mopuje krawędzi? Szczotki wyraźnie nie są na szerokość obudowy. Wg mnie powinien podczas obracania zahaczać o krawędź jak pojedzie wzdłuż ściany. Nie robi tego
Odpowiedz
Tomasz 20. 9. 2024
Xiaomi Vulcan x10+
Dzień dobry , od kilku dni mój robot włącza się normalnie z funkcją kopiowania ale kiedy zaczyna sprzątać szczotki się nie kręcą i tylko zostawia po przejechaniu delikatnie wilgotną podłogę .prosze o pomoc
Odpowiedz
Monika Specjalista 20. 9. 2024
Dzień dobry,
proszę sprawdzić czy dysze doprowadzające wodę nie są zatkane. Można je wyczyścić igłą. Być może trzeba będzie zakupić nowy pojemnik na wodę. Druga opcja to sprawdzenie w aplikacji ustawień dozowania wody.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Beata 15. 9. 2024
Pobieranie wody
Witam
Po uruchomieniu w aplikacji odkurzanie z mopowaniem odkurzacz nie pobiera wody tylko odkurza i mopy pracują na sucho jaka może być przyczyna
Odpowiedz
katarzyna 5. 9. 2024
robot nie dojeżdza do szafek
zauwazyłam że w kuchni robot nie dojezdza do szafek, zatrzymuje się jakieś 10-15 cm przed , co powoduje że ten pas nie jest czyszcony, w innych pomieszczeniach zdecydowanie bliżej podjezdza pod kanapy, meble. Co moze byc tego przyczyna?
Odpowiedz
Monika Specjalista 5. 9. 2024
Dzień dobry,
jeżeli spody pod szafką są czarne lub srebrne to odkurzacz moje to traktować jak "dziurę" i nie podjedzie do szafek, ponieważ czujniki reagują. Od srebrnych natomiast odbija się światło i może być dokładnie tak samo.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
katarzyna 5. 9. 2024
ocet jako środek myjący
Czy mozna dolać wodę z octem do zmbiornika wody? czy nie ma zadnych środków myjących , przeznaczonych do robota , które można uzyć przy mopowaniu?
Odpowiedz
Monika Specjalista 5. 9. 2024
Dzień dobry,
nie wolno niczego dolewać do zbiornika. Myje się podłogę samą wodą.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Marta 2. 9. 2024
Xiaomi x 10 plus problem z wodą
Witam,
Uzytkuje urzadzenie od marca 2024. Niedawno od około tygodnia pojawil sie następujący problem. Po umyciu okolo 10-15m2 w odkurzaczu brakuje wody i odkurzacz nie wraca do stacji dobrac wody, ja to robil wczesniej, tylko kontynuluje mopowanie suchymi nakładkami. Proszę o pomoc
Odpowiedz
Monika Specjalista 2. 9. 2024
Dzień dobry,
proszę zresetować urządzenie oraz sprawdzić dozowanie wody w ustwieniach w aplikacji. Jeżeli nic nie pomoże proszę odesłać urządzenie na reklmację w miejscu zakupu.
Odpowiedz
Kasia 24. 8. 2024
Xiaomi 20+ wysoki poziom wody w podstawce
Dzień dobry.
Podczas każdego pobierania wody w podstawce pozostaje woda i pojawia się komunikat, że jest wysoki poziom wody w podstawce. Z czym może być problem?
Odpowiedz
Monika Specjalista 26. 8. 2024
Dzień dobry,
ciężko określić z czym może być problem. Urządzenie proszę wysłać na reklamację w miejscu zakupu.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Henryk 3. 11. 2024
Witam u mnie jest to samo odkurzacz ma mies był używany z 6 razy i woda wylewa się z podstawki .komunikat wysoki poziom wody w podstawce jadę z reklamacja
Odpowiedz
Mirek 10. 7. 2024
Suszenie nakładek mopujących
Proszę o odpowiedź jeśli ktoś ją zna: czy suszenie nakładek mocujących jest automatycznie KOŃCZONE przez urządzenie i ile powinien ten proces automatycznego suszenia trwać?
Odpowiedz
Mirek 19. 8. 2024
Suszenie nakładek odbywa się automatycznie,można cykl suszenia wyłączyć w aplikacji.Suszenie odbywa się ciepłym powietrzem.Cykl suszenia trwa około 2 godziny.
Odpowiedz
Sylwia 7. 7. 2024
Nocne komunikaty
Dzień dobry,
Robot codziennie w nocy miedzy godz. 3 a 5 wydaje komunikaty o jakiejś kalibracji. Komunikaty są z maksymalną głośnością i po angielsku, język obsługi jest ustawiony na polski i włączona funkcja by nie przeszkadzał w nocy. Przywrocenie do ustawień fabrycznych nie pomogło. Czym to moze być spowodowane?
Odpowiedz
Dawid 3. 11. 2024
Dzień dobry, czy znalazła Pani rozwiązanie problemu? Mam dokładnie to samo.. jakiś komunikat o kalibracji. Dodam że robót bym w serwisie, może to jakiś serwisowy tryb…?
Odpowiedz
Karolina 25. 6. 2024
Specjalny plyn
Dzień dobry
Czy można dolać do dozownika wody jakiś płyn do mycia podług ? Są dostępne te specjalne do robotów odkurzająco- myjących
Odpowiedz
Monika Specjalista 26. 6. 2024
Dzień dobry,
nie zaleca się stosowania płynów do mycia w tym modelu.
Pozdrawiamy, tem Robot World
Odpowiedz
Olaf 20. 7. 2024
A cz do xiaomi x20
Odpowiedz
Magdalena 4. 6. 2024
Robot nie wykrywa wody w zbiorniku
Witam. Mój robot nie wykrywa wody, która jest w zbiorniku. Wyskakuje komunikat nisko stan wody, pomimo że tam się znajduje.
Odpowiedz
Hania 6. 5. 2024
Liczba map
Dzień dobry, ile map można zapisać w tym robocie? Chodzi mi o przenoszenie urządzenia na piętro. Czy wówczas może mieć mapę parteru i piętra osobno?
Odpowiedz
Monika Specjalista 6. 5. 2024
Dzień dobry,
tak może mieć mapę piętra i parteru.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Wioletta 18. 5. 2024
W jaki sposób wgrać drugą mapę do robota? Czy wówczas konieczne jest przenoszenie na piętro stacji ?
Odpowiedz
Monika Specjalista 20. 5. 2024
Dzień dobry,
aby wykonać drugą mapę należy stację przenieść na piętro. Wtedy wykonujemy ją dokładnie tak samo jak na parterze. Jak już będzie miała Pani zapisaną drugą mapę to kolejny raz już nie trzeba stacji zanosić na piętro. Tylko wystarczy zanieść sam, naładowany odkurzacz.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Dawid 12. 10. 2024
Czy robot po zaniesieniu na piętro i włączeniu będzie odkurzał oraz mopował? Czy z powodu braku stacji na piętrze mopowanie nie będzie możliwe?
Odpowiedz
Adam 12. 4. 2024
Robot nie tworzy map
Xiaomi robót X10 plus nie potrafi utworzyć mapy. Jeździ po pomieszczeniu całe przeskanuje wchodzi w stan czuwania i nie zapisuje mapy. Wchodząc w menu (lista map) wyświetla się że powstała mapa1 ale nie można zmienić jej nazwy. Jakakolwiek edycja mapy nie możliwa wyskakuje komunikat ( najpierw utwórz mapę). Wcześniej wszystko było ok ale po ostatniej aktualizacji wszystko się zepsuło. Pomocy
Odpowiedz
Julia Specjalista 17. 4. 2024
Dzień dobry,
prawdopodobnie problem jest w aplikacji. Prosimy zkontaktować się ze wsparciem Xiaomi. Miłego dnia
Odpowiedz
IZABELA 2. 4. 2024
Odkurzacz kręci się w miejscu
Odkurzacz w każdym pomieszczeniu tworzy mapę i odkurza. Jest problem jak wieżdza do kuchni to wariuje, zaczyna kręcić się w kółku. W kuchni posiadam czarne cokoły czy to przez to odkurzacz tak się zachowuje ?
Odpowiedz
Monika Specjalista 3. 4. 2024
Dzień dobry,
tak, jak nabardziej to może być problem i urządzenie ma problem ze skanowaniem jak i poprawną pracą.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Maja 22. 3. 2024
Odkurzacz cały czas się kręci
Dzień dobry mam taki problem mój odkurzacz ciaomi x10+ cały czas się kręci w jednym miejscu i może przestać na aplikacje włączyłam funkcję mycia odkurzania wyjechał z bazy i się od tamtego czasu cały czas się kręci i nie jakby nie chce przestać to co ja mam teraz zrobić
Odpowiedz
Dariusz 17. 2. 2024
Filtr hepa
Witam, rozumiem, że robot posiada filtr HEPA. Moje pytanie dotyczy stacji - czy ona posiada takowy filtr?
Odpowiedz
Monika Specjalista 19. 2. 2024
Dzień dobry,
stacja nie posiada żadnego filtra.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Adrian 3. 2. 2024
Xiaomi X10+
Witam mam xaomi x10pro mopy które się kręca nie podaja wody po czyszczeniu sa mokre jak jedzi dalej nie podaje wody w ustawieniach mam wszystko od przez miesiąc było wszystko Oki
Odpowiedz
Adrian 3. 2. 2024
Ale w ogóle Zajebisty jest miałem iroboty ale ten przebił wszystkie. Jestem zadowony polecam
Odpowiedz
Tomasz 22. 11. 2023
Płyn czyszczacy
Witam czy robot posiada zbiornik na płyn do podłóg a jeżeli nie to czy można go dolać do wody?
Odpowiedz
Monika Specjalista 22. 11. 2023
Dzień dobry,
do tych urządzeń nie dodaje się środków czyszczących a samą wodę.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Dawid 23. 5. 2024
Witam. Posiadam xaomi vacuum 10+ I mam pytanie czy można dolac płynu do czystej wody ?
Odpowiedz
Monika Specjalista 24. 5. 2024
Dzień dobry,
nie nalezy dolewać żadnych środków do wody.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Monika 7. 11. 2023
Robot Xiaomi
Mam pytanie mój robot po odkurzeniu mieszkania wrócił do stacji jak zawsze wsyTako było dobrze, na drugi dzień go chciałam właczyć po naciśnięciu przycisku sprzątania robot wyjechał może z 5 cm i dalej nic nie reaguje resetowalam go robiłam wszystko i cały czas to samo jaki może być problem robot ma miesiąc dopiero
Odpowiedz
Monika Specjalista 8. 11. 2023
Dzień dobry,
proszę zresetować urządzenie, sprawdzić czy aby napewno się ładował po ostatnim sprzątniu. Jeżeli nic to nie pomoże, proponuję odesłać urządzenie na serwis w miejscu zakupu.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Zbyszek 31. 8. 2023
Problem z brudną wodą
Witam serdecznie. Mam problem z brudną wodą. Nie jest odprowadzana do zbiornika tylko pozostaje na podstawce tak samo z pojemnikiem na śmieci. Czy to problem robota czy bazy ... Odkurzacz był w serwisie i stwierdzili że jest dobry. Oto moja odpowiedź po odebraniu z serwisu
Witam serdecznie. Testowałem po otrzymaniu od Państwa odkurzacz i problem nadal jest ten sam. Nie pobiera wody z podstawki do zbiornika. Po czasie kiedy odkurzacz dokuje do bazy jest informacja że w podstawce jest za dużo wody brudnej. Po rozpakowaniu odkurzacza po serwisie zauważyłem że zbiornik na brudną wodę jest czysty jak nowy nawet nie było śladu że była w nim woda zaś zbiornik na czystą wodę był mokry nie wiem czy od mojej czy od Państwa po testach o ile takie były przeprowadzone a jeśli były robione testy to nie sądzę aby w całym cyklu bo jak mówię zbiornik na brudną wodę nie ma żadnych odznak używania. Bardzo proszę mi powiedzieć co może być przyczyną tej usterki ...
Pozdrawiam
Odpowiedz
Monika Specjalista 1. 9. 2023
Pana adres mailowy nie znajduje się z naszej bazie danych, proszę w korespondencji posługiwać się numerem zamówienia albo numerem reklamacji. Czy aby napewno urządzenie zostało zakupione u nas?
Odpowiedz
Monika Specjalista 1. 9. 2023
Dzień dobry,
proszę się kontaktować bezpośrednio na mail a nie na forum.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Krzysztof 9. 8. 2023
Akcesoria
Dzień dobry, czy jest planowana jakaś dostawa kompletu akcesorii? Tj., nakładki do mopowania, szczotka główna, szczotka boczna, filtr?
Wg aplikacji powinniśmy wymieniać powyższe co ok. 150 godzin.
Odpowiedz
Monika Specjalista 10. 8. 2023
Dzień dobry,
w niedalekiej przyszłości powinny się pojawić w naszym sklepie.
Filtry wymieniamy co 3-4 miesiące. Tekstylia według uznania. Szczotka główna i szczotka boczna co 6-12 miesiący.
Pozdrawiamy Robot World
Odpowiedz
Mirosław Kowalski 19. 8. 2024
Wszystko macie,tylko filtrów brak.Kiedy będą w sprzedaży.
Odpowiedz
Kamila 26. 7. 2023
Pytania
Dzień dobry, z opisu wynika że w zestawie brak jest stacji bazowej- poproszę o potwierdzenie.
Odpowiedz
Monika Specjalista 26. 7. 2023
Dzień dobry,
w opisie (zawartość opakowania) jest dokładnie podane co znajduje się w paczce, jest tam również napisane (stacja samoopróżniająca).
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Marika 19. 6. 2023
Dostępność
Witam.
Czy robot sprzątający Xiaomi Vacuum X10+ jest dostępny?
Odpowiedz
Monika Specjalista 19. 6. 2023
Dzień dobry,
obecnie jest niedostępny, dostawa jest planowana na 19.07.23r.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Joanna 7. 4. 2024
Dzień dobry. Chciałabym zakupić irobota i zauważyłam w opisach że może on mieć problem na podłogach białych lub jasnych. W całym domu mam jasne podłogi(panele). Czy może to faktycznie stanowić problem dla irobotów?
Odpowiedz
Monika Specjalista 8. 4. 2024
Dzień dobry,
odkurzacze mogą mieć problem z czarnymi powierzchniami a nie białymi. Nie mogą być również czarne cokoły albo lustrzane lub nisko przy podłodze lustra.
Pozdrawiamy, team Root World
Odpowiedz
Zadaj pytanie