Przejść do zawartości | Przejść do głównego menu | Przejść do wyszukiwania

Xiaomi Robot Vacuum X10+

Pytania do Odkurzacz automatyczny z funkcją mopowania 2w1 Xiaomi Robot Vacuum X10+

Wróć do szczegółów

Wasze pytania

Zadaj pytanie

  • Grzegorz 14. 11. 2024

    Odsysanie pojemnika

    Witam. Po odkurzaniu wraca do bazy i nie odsysa od razu tylko po około 2 min. Czy no normalne czy jakiś błąd ?

  • Daniel 13. 11. 2024

    Dlaczego robot sprzątający nie odciąga brudnej wody do zbiornika tylko wylewa pod siebie ?

  • Joann 18. 10. 2024

    Odkurzanie

    Mam robota Xiaomi Vacuum X10+ od tygodnia i nie wiem co zrobić żeby tylko odkurzał oraz żeby sprzątał tylko w wybranym pomieszczeniu tego dnia. Poza tym robot jest rewelacyjny . Pozdrawiam Joanna

    • Karolina 14. 11. 2024

      Ustawienia zaplanowane czyszczenie, dodać nowy harmonogram zakres czyszczenia wybrane pomieszczenie i tam będzie do wyboru odkurzanie, odkurzanie i mopowanie i tylko mopowanie, wybrać, zatwierdzić

  • Paweł 16. 10. 2024

    Szczotka boczna

    Kupiłem komplet akcesoriów do wymiany w X10+. Niestety nie wiem jak wymienić szczotkę boczną, bo ta kupiona wygląda trochę inaczej niż oryginalna, która była razem z odkurzaczem.
    Szukam takiej samej ale nie mogę znaleźć identycznej.
    Wydaje mi się, że oryginalne była jakaś szczotka startowa, nie wiem.
    Oryginalne pod spodem odkurzacza jest taki "grzybek", na który naciąga oryginalną szczotkę boczną , bo jest ona elastyczna ala gumowa i posiada wewnętrz taki ryfel, który naciąga się ten grzybek (grzybek kręci się gdy odkurzacz pracuje).
    Oryginalne zakupione szczotki boczne są z twardszego materiału i mają taki prostokątny wpust.
    Mam wrażenie, że ten grzybek się jakoś wyciąga ale nie chcę próbować na siłę.
    Proszę o pomoc.

  • Krzysztof 13. 10. 2024

    Zmiana języka na Polski

    Czy jest możliwość ustawienia polskiego głosu w urządzeniu? Lub czy macie paczkę do X10+ którą można wgrać zewnętrznym narzędziem jak w s50.

    • Monika Specjalista 13. 10. 2024

      Dzień dobry, 
      wszystkie dostęne języki jakimi może posługiwać się robot znajdują się w aplikacji.
      Pozdrawiamy, team Robot World 

  • Damian 8. 10. 2024

    Podaje za mało wody

    Dzień dobry. Odkurzacz podczas mopowania zostawia na mokro tylko około 3-4m2 podłogi, reszta podłogi jest zupełnie sucha, robot jest ustawiony tak, że po 20m2 zjeżdża do stacji na czyszczenie i uzupełnienie pojemnika na wodę. Po powrocie w miejsce gdzie skończył znowu zaczyna ładnie mopowac ładnie, ale ponownie na krótko. Wygląda to tak jakby szybko kończyła mu się woda, a ustawianie wilgotności mopowania w ustawieniach nic nie zmienia.

    • Monika Specjalista 9. 10. 2024

      Dzień dobry, 
      czy tak się dzieje od zakupu urządzenia czy pojawiło się to nadal? Czy nabiera cały zbiornik wody? Proszę to sprawdzić. 
      Pozdrawiamy, team Robot World

      • Damian 10. 10. 2024

        Jak sprawdzić czy pojemnik nabiera się cały pojemnik? Pojemnik jest zabudowany, nie widać go.

  • Patrycja 8. 10. 2024

    Odkurzacz nie czyści automatycznie

    Witam mam taki problem, od pewnego czasu odkurzacz w ogóle nie uruchamia się według harmonogramu, działa jedynie jak włączy się go ręcznie, ale w godzinach gdy powinien sprzątać w ogóle nie wyjeżdża ze stacji w dodatku stacja też się nie świeci. Czy ktoś wie co to za problem i jak temu zaradzić? Do tej pory było wszystko w porządku a teraz nie sprząta

  • Artur 30. 9. 2024

    Xiaomi x10+ czujnik zderzeń

    Witam serdecznie mam taki problem z tym odkurzaczem że w pewnym momencie przestał odkurzać i wywala mi komunikat coś z czujnikiem zderzeń i coś z bumperem że niby jest zablokowany , po sprawdzeniu wszystkiego wyglada na sprawne lecz ciągle jeździ tylko do tyłu i nie jestem w stanie w żaden sposób usunąć tego błędu ,resetowanie do ustawień fabrycznych nie pomaga ,nawet wchodząc w tryb zdalnego sterowania nie reaguje , wysyłać do serwisu czy jest na to jakiś sposób ?

    • Monika Specjalista 1. 10. 2024

      Dzień dobry,
      urządzenie proszę odesłać na reklamację w miejscu zakupu. Samemu nic Pan nie zrobi. 
      Pozdrawiamy, team Robot World 

  • Jakub 26. 9. 2024

    X10+ nie mopuje krawędzi

    Hej. Mam pytanie czy to normalne, że robot jak mopuje to nie mopuje krawędzi? Szczotki wyraźnie nie są na szerokość obudowy. Wg mnie powinien podczas obracania zahaczać o krawędź jak pojedzie wzdłuż ściany. Nie robi tego

  • Tomasz 20. 9. 2024

    Xiaomi Vulcan x10+

    Dzień dobry , od kilku dni mój robot włącza się normalnie z funkcją kopiowania ale kiedy zaczyna sprzątać szczotki się nie kręcą i tylko zostawia po przejechaniu delikatnie wilgotną podłogę .prosze o pomoc

    • Monika Specjalista 20. 9. 2024

      Dzień dobry,
      proszę sprawdzić czy dysze doprowadzające wodę nie są zatkane. Można je wyczyścić igłą. Być może trzeba będzie zakupić nowy pojemnik na wodę. Druga opcja to sprawdzenie w aplikacji ustawień dozowania wody. 
      Pozdrawiamy, team Robot World

  • Beata 15. 9. 2024

    Pobieranie wody

    Witam
    Po uruchomieniu w aplikacji odkurzanie z mopowaniem odkurzacz nie pobiera wody tylko odkurza i mopy pracują na sucho jaka może być przyczyna

  • katarzyna 5. 9. 2024

    robot nie dojeżdza do szafek

    zauwazyłam że w kuchni robot nie dojezdza do szafek, zatrzymuje się jakieś 10-15 cm przed , co powoduje że ten pas nie jest czyszcony, w innych pomieszczeniach zdecydowanie bliżej podjezdza pod kanapy, meble. Co moze byc tego przyczyna?

    • Monika Specjalista 5. 9. 2024

      Dzień dobry,
      jeżeli spody pod szafką są czarne lub srebrne to odkurzacz moje to traktować jak "dziurę" i nie podjedzie do szafek, ponieważ czujniki reagują. Od srebrnych natomiast odbija się światło i może być dokładnie tak samo.

      Pozdrawiamy, team Robot World 

  • katarzyna 5. 9. 2024

    ocet jako środek myjący

    Czy mozna dolać wodę z octem do zmbiornika wody? czy nie ma zadnych środków myjących , przeznaczonych do robota , które można uzyć przy mopowaniu?

    • Monika Specjalista 5. 9. 2024

      Dzień dobry,
      nie wolno niczego dolewać do zbiornika. Myje się podłogę samą wodą.
      Pozdrawiamy, team Robot World

  • Marta 2. 9. 2024

    Xiaomi x 10 plus problem z wodą

    Witam,
    Uzytkuje urzadzenie od marca 2024. Niedawno od około tygodnia pojawil sie następujący problem. Po umyciu okolo 10-15m2 w odkurzaczu brakuje wody i odkurzacz nie wraca do stacji dobrac wody, ja to robil wczesniej, tylko kontynuluje mopowanie suchymi nakładkami. Proszę o pomoc

    • Monika Specjalista 2. 9. 2024

      Dzień dobry, 
      proszę zresetować urządzenie oraz sprawdzić dozowanie wody w ustwieniach w aplikacji. Jeżeli nic nie pomoże proszę odesłać urządzenie na reklmację w miejscu zakupu. 
       

  • Kasia 24. 8. 2024

    Xiaomi 20+ wysoki poziom wody w podstawce

    Dzień dobry.
    Podczas każdego pobierania wody w podstawce pozostaje woda i pojawia się komunikat, że jest wysoki poziom wody w podstawce. Z czym może być problem?

    • Monika Specjalista 26. 8. 2024

      Dzień dobry,

      ciężko określić z czym może być problem. Urządzenie proszę wysłać na reklamację w miejscu zakupu.
      Pozdrawiamy, team Robot World 

      • Henryk 3. 11. 2024

        Witam u mnie jest to samo odkurzacz ma mies był używany z 6 razy i woda wylewa się z podstawki .komunikat wysoki poziom wody w podstawce jadę z reklamacja

  • Mirek 10. 7. 2024

    Suszenie nakładek mopujących

    Proszę o odpowiedź jeśli ktoś ją zna: czy suszenie nakładek mocujących jest automatycznie KOŃCZONE przez urządzenie i ile powinien ten proces automatycznego suszenia trwać?

    • Mirek 19. 8. 2024

      Suszenie nakładek odbywa się automatycznie,można cykl suszenia wyłączyć w aplikacji.Suszenie odbywa się ciepłym powietrzem.Cykl suszenia trwa około 2 godziny.

  • Sylwia 7. 7. 2024

    Nocne komunikaty

    Dzień dobry,
    Robot codziennie w nocy miedzy godz. 3 a 5 wydaje komunikaty o jakiejś kalibracji. Komunikaty są z maksymalną głośnością i po angielsku, język obsługi jest ustawiony na polski i włączona funkcja by nie przeszkadzał w nocy. Przywrocenie do ustawień fabrycznych nie pomogło. Czym to moze być spowodowane?

    • Dawid 3. 11. 2024

      Dzień dobry, czy znalazła Pani rozwiązanie problemu? Mam dokładnie to samo.. jakiś komunikat o kalibracji. Dodam że robót bym w serwisie, może to jakiś serwisowy tryb…?

  • Karolina 25. 6. 2024

    Specjalny plyn

    Dzień dobry
    Czy można dolać do dozownika wody jakiś płyn do mycia podług ? Są dostępne te specjalne do robotów odkurzająco- myjących

    • Monika Specjalista 26. 6. 2024

      Dzień dobry,
      nie zaleca się stosowania płynów do mycia w tym modelu.
      Pozdrawiamy, tem Robot World 

      • Olaf 20. 7. 2024

        A cz do xiaomi x20

  • Magdalena 4. 6. 2024

    Robot nie wykrywa wody w zbiorniku

    Witam. Mój robot nie wykrywa wody, która jest w zbiorniku. Wyskakuje komunikat nisko stan wody, pomimo że tam się znajduje.

  • Hania 6. 5. 2024

    Liczba map

    Dzień dobry, ile map można zapisać w tym robocie? Chodzi mi o przenoszenie urządzenia na piętro. Czy wówczas może mieć mapę parteru i piętra osobno?

    • Monika Specjalista 6. 5. 2024

      Dzień dobry, 

      tak może mieć mapę piętra i parteru. 

      Pozdrawiamy, team Robot World 

      • Wioletta 18. 5. 2024

        W jaki sposób wgrać drugą mapę do robota? Czy wówczas konieczne jest przenoszenie na piętro stacji ?

        • Monika Specjalista 20. 5. 2024

          Dzień dobry, 
          aby wykonać drugą mapę należy stację przenieść na piętro. Wtedy wykonujemy ją dokładnie tak samo jak na parterze. Jak już będzie miała Pani zapisaną drugą mapę to kolejny raz już nie trzeba stacji zanosić na piętro. Tylko wystarczy zanieść sam, naładowany odkurzacz. 
          Pozdrawiamy, team Robot World 

          • Dawid 12. 10. 2024

            Czy robot po zaniesieniu na piętro i włączeniu będzie odkurzał oraz mopował? Czy z powodu braku stacji na piętrze mopowanie nie będzie możliwe?

  • Adam 12. 4. 2024

    Robot nie tworzy map

    Xiaomi robót X10 plus nie potrafi utworzyć mapy. Jeździ po pomieszczeniu całe przeskanuje wchodzi w stan czuwania i nie zapisuje mapy. Wchodząc w menu (lista map) wyświetla się że powstała mapa1 ale nie można zmienić jej nazwy. Jakakolwiek edycja mapy nie możliwa wyskakuje komunikat ( najpierw utwórz mapę). Wcześniej wszystko było ok ale po ostatniej aktualizacji wszystko się zepsuło. Pomocy

    • Julia Specjalista 17. 4. 2024

      Dzień dobry,
      prawdopodobnie problem jest w aplikacji. Prosimy zkontaktować się ze wsparciem Xiaomi. Miłego dnia 

  • IZABELA 2. 4. 2024

    Odkurzacz kręci się w miejscu

    Odkurzacz w każdym pomieszczeniu tworzy mapę i odkurza. Jest problem jak wieżdza do kuchni to wariuje, zaczyna kręcić się w kółku. W kuchni posiadam czarne cokoły czy to przez to odkurzacz tak się zachowuje ?

    • Monika Specjalista 3. 4. 2024

      Dzień dobry,

      tak, jak nabardziej to może być problem i urządzenie ma problem ze skanowaniem jak i poprawną pracą. 

      Pozdrawiamy, team Robot World 

  • Maja 22. 3. 2024

    Odkurzacz cały czas się kręci

    Dzień dobry mam taki problem mój odkurzacz ciaomi x10+ cały czas się kręci w jednym miejscu i może przestać na aplikacje włączyłam funkcję mycia odkurzania wyjechał z bazy i się od tamtego czasu cały czas się kręci i nie jakby nie chce przestać to co ja mam teraz zrobić

  • Dariusz 17. 2. 2024

    Filtr hepa

    Witam, rozumiem, że robot posiada filtr HEPA. Moje pytanie dotyczy stacji - czy ona posiada takowy filtr?

    • Monika Specjalista 19. 2. 2024

      Dzień dobry,
      stacja nie posiada żadnego filtra.
      Pozdrawiamy, team Robot World 

  • Adrian 3. 2. 2024

    Xiaomi X10+

    Witam mam xaomi x10pro mopy które się kręca nie podaja wody po czyszczeniu sa mokre jak jedzi dalej nie podaje wody w ustawieniach mam wszystko od przez miesiąc było wszystko Oki

    • Adrian 3. 2. 2024

      Ale w ogóle Zajebisty jest miałem iroboty ale ten przebił wszystkie. Jestem zadowony polecam

  • Tomasz 22. 11. 2023

    Płyn czyszczacy

    Witam czy robot posiada zbiornik na płyn do podłóg a jeżeli nie to czy można go dolać do wody?

    • Monika Specjalista 22. 11. 2023

      Dzień dobry,
      do tych urządzeń nie dodaje się środków czyszczących a samą wodę. 
      Pozdrawiamy, team Robot World

      • Dawid 23. 5. 2024

        Witam. Posiadam xaomi vacuum 10+ I mam pytanie czy można dolac płynu do czystej wody ?

        • Monika Specjalista 24. 5. 2024

          Dzień dobry,
          nie nalezy dolewać żadnych środków do wody. 
          Pozdrawiamy, team Robot World 

  • Monika 7. 11. 2023

    Robot Xiaomi

    Mam pytanie mój robot po odkurzeniu mieszkania wrócił do stacji jak zawsze wsyTako było dobrze, na drugi dzień go chciałam właczyć po naciśnięciu przycisku sprzątania robot wyjechał może z 5 cm i dalej nic nie reaguje resetowalam go robiłam wszystko i cały czas to samo jaki może być problem robot ma miesiąc dopiero

    • Monika Specjalista 8. 11. 2023

      Dzień dobry, 
      proszę zresetować urządzenie, sprawdzić czy aby napewno się ładował po ostatnim sprzątniu. Jeżeli nic to nie pomoże, proponuję odesłać urządzenie na serwis w miejscu zakupu. 
      Pozdrawiamy, team Robot World

  • Zbyszek 31. 8. 2023

    Problem z brudną wodą

    Witam serdecznie. Mam problem z brudną wodą. Nie jest odprowadzana do zbiornika tylko pozostaje na podstawce tak samo z pojemnikiem na śmieci. Czy to problem robota czy bazy ... Odkurzacz był w serwisie i stwierdzili że jest dobry. Oto moja odpowiedź po odebraniu z serwisu
    Witam serdecznie. Testowałem po otrzymaniu od Państwa odkurzacz i problem nadal jest ten sam. Nie pobiera wody z podstawki do zbiornika. Po czasie kiedy odkurzacz dokuje do bazy jest informacja że w podstawce jest za dużo wody brudnej. Po rozpakowaniu odkurzacza po serwisie zauważyłem że zbiornik na brudną wodę jest czysty jak nowy nawet nie było śladu że była w nim woda zaś zbiornik na czystą wodę był mokry nie wiem czy od mojej czy od Państwa po testach o ile takie były przeprowadzone a jeśli były robione testy to nie sądzę aby w całym cyklu bo jak mówię zbiornik na brudną wodę nie ma żadnych odznak używania. Bardzo proszę mi powiedzieć co może być przyczyną tej usterki ...
    Pozdrawiam

    • Monika Specjalista 1. 9. 2023

      Pana adres mailowy nie znajduje się z naszej bazie danych, proszę w korespondencji posługiwać się numerem zamówienia albo numerem reklamacji. Czy aby napewno urządzenie zostało zakupione u nas? 

       

    • Monika Specjalista 1. 9. 2023

      Dzień dobry,
      proszę się kontaktować bezpośrednio na mail a nie na forum. 

      Pozdrawiamy, team Robot World

  • Krzysztof 9. 8. 2023

    Akcesoria

    Dzień dobry, czy jest planowana jakaś dostawa kompletu akcesorii? Tj., nakładki do mopowania, szczotka główna, szczotka boczna, filtr?
    Wg aplikacji powinniśmy wymieniać powyższe co ok. 150 godzin.

    • Monika Specjalista 10. 8. 2023

      Dzień dobry,
      w niedalekiej przyszłości powinny się pojawić w naszym sklepie.
      Filtry wymieniamy co 3-4 miesiące. Tekstylia według uznania. Szczotka główna i szczotka boczna co 6-12 miesiący. 
       

      Pozdrawiamy Robot World

      • Mirosław Kowalski 19. 8. 2024

        Wszystko macie,tylko filtrów brak.Kiedy będą w sprzedaży.

  • Kamila 26. 7. 2023

    Pytania

    Dzień dobry, z opisu wynika że w zestawie brak jest stacji bazowej- poproszę o potwierdzenie.

    • Monika Specjalista 26. 7. 2023

      Dzień dobry, 

      w opisie (zawartość opakowania) jest dokładnie podane co znajduje się w paczce, jest tam również napisane (stacja samoopróżniająca). 

      Pozdrawiamy, team Robot World

  • Marika 19. 6. 2023

    Dostępność

    Witam.
    Czy robot sprzątający Xiaomi Vacuum X10+ jest dostępny?

    • Monika Specjalista 19. 6. 2023

      Dzień dobry, 
      obecnie jest niedostępny, dostawa jest planowana na 19.07.23r. 

      Pozdrawiamy, team Robot World

      • Joanna 7. 4. 2024

        Dzień dobry. Chciałabym zakupić irobota i zauważyłam w opisach że może on mieć problem na podłogach białych lub jasnych. W całym domu mam jasne podłogi(panele). Czy może to faktycznie stanowić problem dla irobotów?

        • Monika Specjalista 8. 4. 2024

          Dzień dobry,
          odkurzacze mogą mieć problem z czarnymi powierzchniami a nie białymi. Nie mogą być również czarne cokoły albo lustrzane lub nisko przy podłodze lustra. 
          Pozdrawiamy, team Root World

Zadaj pytanie

Produkt został dodany do kosza

Zamknąć

Do koszyka

Dostawa ZA DARMO!

Produkt dodany do porównania

Zamknąć

Porównać wszystko