Przejść do zawartości | Przejść do głównego menu | Przejść do wyszukiwania
22 211 67 00 Pon-Pt 8:00—17:00
Warunki dostawy
Służymy poradą
ROBOT WORLD
Jesteśmy specjalistami od sprzedaży zrobotyzowanych pomocników - odkurzacze automatyczne, roboty sprzątające, mopujące, kosiarki automatyczne, drony i wiele innych
Wasze pytania
Zadaj pytanie
Danka 8. 12. 2022
informacja na wyświetlaczu
Witam
Wczoraj odebrałam oczyszczacz powietrza, po podłączeniu wskazuje między 1 a 2 PM 2,5.
Jak otworzyłam okno po chwili pokazało 5 PM 2,5 i zaraz spadło do 1 PM 2,5. Nawet temperatura po jakiś 5 minutach spadła o 1 stopień. Czy jest to problem z czujnikiem czy z ustawieniami, jest na Auto. Proszę o pomoc.
Odpowiedz
Monika Specjalista 8. 12. 2022
Dzień dobry,
jeżeli spadło to oznacza, że powietrze jest dobre. Dokładnie tak to działa.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Piotr 19. 10. 2022
Połączenie z aplikacją xiaomi mi home
Witam, próbuję połączyć ten oczyszcz z aplikacją xiaomi mi home - wbrew temu co pisali Państwo ma stronie (że sprzedajecie produkty na rynek europejski), w aplikacji pojawia się komunikat że produkt jest przeznaczony do użytku w Singapurze. Proszę o wyjaśnienie.
Odpowiedz
Joanna 8. 8. 2021
Xiaomi Mi Air Purifier 3H
Witam,
Czy wystawiacie polską fakturę Vat?
Pozdarwiam
Odpowiedz
Monika Specjalista 9. 8. 2021
Dzieńdobry,
tak wystawiamy fakturę VAT - w przypadku jeżeli posiada Pan NIP aktywny do transakcji wewnątrzwspólnotowych to faktura będzie z 0% VAT a nie 23%.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Adrian 26. 3. 2021
konfiguracja progów pyłów PM 2,5
https://lifeplanet.pl/blog/konfiguracja-automatyzacji-xiaomi
Opisane jak konfigurować poziomy PM 2,5
Odpowiedz
Laura 10. 3. 2022
Dokładnie, na Lifeplanet jest to dobrze opisane. Ranking-Oczyszczaczy zrobił też video na YT: https://www.youtube.com/watch?v=CKek2uSVsCc
Odpowiedz
Sebastian 13. 2. 2021
Gwarancja
A kto jest gwarantem i gdzie ew. należy dostarczyć produkt do serwisu?
Odpowiedz
Oskar Specjalista 17. 2. 2021
Dzień dobry,
w przypadku reklamacji produkt należy wysłać do naszej siedziby, sami zajmujemy się komunikacją z autoryzowanym serwisem.
Pozdrawiamy, team Robot World.
Odpowiedz
Mat 9. 6. 2021
A siedziba znajduje się gdzieś w PL? Czy Czechy tylko?
Odpowiedz
Monika Specjalista 10. 6. 2021
Dzień dobry,
jeżeli zakupił Pan urządznie u nas to należy odesłać je do serwisu do nas do Czech.
Pozdrawiam, team Robot World.
Odpowiedz
Marek 13. 2. 2021
W zestawie jeden filtr czy dwa filtry?
W zestawie mamy oczyszczacz powietrza z filtrem w środku + jeden dodatkowy filtr czy oczyszczacz powietrza + filtr?
Odpowiedz
Oskar Specjalista 17. 2. 2021
Dzień dobry,
w zestawie jest oczyszczacz powietrza + filtr.
Pozdrawiamy, team Robot World.
Odpowiedz
Stan 13. 2. 2021
Nie łatwiej zapytać - Ile filtrów jest w komplecie z przedmiotowym oczyszczaczem?
Odpowiedz
Magda 13. 2. 2021
Stoi przecież wszystko w "zawartość opakowania"
Odpowiedz
Robert 13. 2. 2021
Faktura VAT
Witam!
Czy wystawiają Państwo na ten produkt polską fakturę VAT ze stawką 23%? Pytam, ponieważ Wasz sklep posiada NIP CZ, więc dla płatników VAT EU powinna być faktura wewnątrzwspólnotowa bez VAT.
Odpowiedz
Oskar Specjalista 17. 2. 2021
Dzień dobry,
i tak właśnie jest, w przypadku płatników VAT EU zostanie wystawiona faktura wewnątrzwspólnotowa bez VAT. W przeciwnym razie wystawimy fakturę z 23% VAT.
Pozdrawiamy, team Robot World.
Odpowiedz
Marek 9. 2. 2021
Filtr
Witam, czy oczyszczacz posiada filtr czy trzeba dokupić oddzielnie?
Odpowiedz
Oskar Specjalista 9. 2. 2021
Dzień dobry,
filtr jest częścią zestawu.
Pozdrawiamy, team Robot World.
Odpowiedz
Waldemar 3. 2. 2021
Instrukcja obsługi
Witam,
1/.Czy jest dołączona instrukcja obsługi w jęz.polskim?Jaka jest długość kabla do podłączenia do sieci?
2/.Ile zapłacę przy dostawie do Warszawy za pobraniem?
Pozdrawiam
Waldemar
Warszawa
Odpowiedz
Oskar Specjalista 4. 2. 2021
Dzień dobry,
Instrukcja obsługi jest częścią zestawu. Kabel jest długości 180cm.
Dostawa do Warszawy z płatnością za pobraniem jest darmowa.
Pozdrawiamy, team Robot World.
Odpowiedz
Aleksandra 19. 1. 2021
Brak połączenia z siecią
Dzień dobry,
dzisiaj otrzymałam od Państwa oczyszczacz powietrza. Od godziny próbuję go połączyć z moją aplikacją Mi home. Mam włączony bluetooth, mam połączenie z wifi, wciskam tak jak w instrukcji jest napisane oba przyciski włączenia, aby zresetować wifi w urządzeniu Xiomi i po kilkudziesięciu sekundach pojawia się komunikat "przekroczono czas połączenia". Nie jest to wina internetu - ponieważ na wszystkich innych urządzeniach mi śmiga (również przy połączeniu z odkurzaczem xiaomi w aplikacji). Proszę o pomoc jak rozwiązać ten problem.
Odpowiedz
Aleksandra 19. 1. 2021
Brak połączenia z siecią
Dzień dobry,
dzisiaj otrzymałam od Państwa oczyszczacz powietrza. Od godziny próbuję go połączyć z moją aplikacją Mi home. Mam włączony bluetooth, mam połączenie z wifi, wciskam tak jak w instrukcji jest napisane oba przyciski włączenia, aby zresetować wifi w urządzeniu Xiomi i po kilkudziesięciu sekundach pojawia się komunikat "przekroczono czas połączenia". Nie jest to wina internetu - ponieważ na wszystkich innych urządzeniach mi śmiga (również przy połączeniu z odkurzaczem xiaomi w aplikacji). Proszę o pomoc jak rozwiązać ten problem.
Odpowiedz
Monika 15. 2. 2021
Zrobiłam tak jak Państwo wskazali i nadal nie możemy połączyć się z siecią... Coś jeszcze możemy zrobić?
Aleksandra czy coś Ci się udało?
Odpowiedz
Monika 9. 2. 2021
Wczoraj odebrałam oczyszczacz i mam taki sam problem. Czy udało się Pank go rozwiązać czy ktoś ze sklepu się skontaktował z Panią?
Odpowiedz
Oskar Specjalista 9. 2. 2021
Dzień dobry,
proszę w telefonie podczas łączenie z urządzenie wyłączyć transmisję danych komórkowych i pozostawić wyłącznie połączenie z domową siecią WiFi. Proszę również spróbować połączyć się za pomocą innego telefonu. Proszę pamiętać aby połączenie WiFi bylo na frekwencji o paśmie 2,4 GHz.
Pozdrawiamy, team Robot World.
Odpowiedz
Katarzyna 12. 1. 2021
Dostosowanie norm
Witam, czy oczyszczacz posiada opcję dostosowanie normy PM 2.5? Norma podana jako Zielona – (PM 2,5 < 75 mg/m3 = dobra jakość powietrza) jest dość wysoka.
Odpowiedz
Oskar Specjalista 13. 1. 2021
Dzień dobry,
nie ma możliwości zmiany normy PM 2,5.
Pozdrawiamy, team Robot World.
Odpowiedz
Tomasz 25. 2. 2021
Dzień dobry,
Mam zapytanie odnośnie ustawienia progów pracy urządzenia - jak Pani Katarzyna zauważyła - próg 75 mikrogramów /m3 jest wysoki (to 3 krotne przekroczenie granicy powietrza złego wg europejskich norm) - a jak przeglądałem kilka testów oraz czytałem w kilku miejscach nt tego produktu, to ludzie (co prawda dopiero w komentarzach) pisali ze jest możliwość zmiany tych ustawień z poziomu aplikacji. Czy jest tak rzeczywiście?
Pozdrawiam, Tomek
Odpowiedz
Adrian 26. 3. 2021
konfiguracja progów pyłów PM 2,5
https://lifeplanet.pl/blog/konfiguracja-automatyzacji-xiaomi
Opisane jak konfigurować poziomy PM 2,5
Odpowiedz
Oskar Specjalista 26. 2. 2021
Dzień dobry,
według naszych informacji, nie ma możliwości wprowadzenia takich zmian w aplikacji.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Dawid 10. 1. 2021
Pochodzenie produktu
Witam
czy towar pochodzi z rynku europejskiego ??
czy zestaw zawiera również oryginalne opakowanie na produkt czy jakiś zastępczy ??
Odpowiedz
Oskar Specjalista 12. 1. 2021
Dzień dobry,
sprzedajemy wyłącznie nowe, oryginalnie zapakowane produkty przeznaczone na rynek europejski.
Pozdrawiamy, team Robot World.
Odpowiedz
Zadaj pytanie