Przejść do zawartości | Przejść do głównego menu | Przejść do wyszukiwania

Xiaomi Mi Air Purifier 3H

Pytania do Oczyszczacz powietrza Xiaomi Mi Air Purifier 3H

Wróć do szczegółów

Wasze pytania

Zadaj pytanie

  • Danka 8. 12. 2022

    informacja na wyświetlaczu

    Witam
    Wczoraj odebrałam oczyszczacz powietrza, po podłączeniu wskazuje między 1 a 2 PM 2,5.
    Jak otworzyłam okno po chwili pokazało 5 PM 2,5 i zaraz spadło do 1 PM 2,5. Nawet temperatura po jakiś 5 minutach spadła o 1 stopień. Czy jest to problem z czujnikiem czy z ustawieniami, jest na Auto. Proszę o pomoc.

    • Monika Specjalista 8. 12. 2022

      Dzień dobry, 

      jeżeli spadło to oznacza, że powietrze jest dobre. Dokładnie tak to działa. 

      Pozdrawiamy, team Robot World 

  • Piotr 19. 10. 2022

    Połączenie z aplikacją xiaomi mi home

    Witam, próbuję połączyć ten oczyszcz z aplikacją xiaomi mi home - wbrew temu co pisali Państwo ma stronie (że sprzedajecie produkty na rynek europejski), w aplikacji pojawia się komunikat że produkt jest przeznaczony do użytku w Singapurze. Proszę o wyjaśnienie.

  • Joanna 8. 8. 2021

    Xiaomi Mi Air Purifier 3H

    Witam,
    Czy wystawiacie polską fakturę Vat?
    Pozdarwiam

    • Monika Specjalista 9. 8. 2021

      Dzieńdobry, 

      tak wystawiamy fakturę VAT - w przypadku jeżeli posiada Pan NIP aktywny do transakcji wewnątrzwspólnotowych to faktura będzie z 0% VAT a nie 23%. 

      Pozdrawiamy, team Robot World

  • Adrian 26. 3. 2021

    konfiguracja progów pyłów PM 2,5

    https://lifeplanet.pl/blog/konfiguracja-automatyzacji-xiaomi
    Opisane jak konfigurować poziomy PM 2,5

    • Laura 10. 3. 2022

      Dokładnie, na Lifeplanet jest to dobrze opisane. Ranking-Oczyszczaczy zrobił też video na YT: https://www.youtube.com/watch?v=CKek2uSVsCc

  • Sebastian 13. 2. 2021

    Gwarancja

    A kto jest gwarantem i gdzie ew. należy dostarczyć produkt do serwisu?

    • Oskar Specjalista 17. 2. 2021

      Dzień dobry,

      w przypadku reklamacji produkt należy wysłać do naszej siedziby, sami zajmujemy się komunikacją z autoryzowanym serwisem.

      Pozdrawiamy, team Robot World. 

      • Mat 9. 6. 2021

        A siedziba znajduje się gdzieś w PL? Czy Czechy tylko?

        • Monika Specjalista 10. 6. 2021

          Dzień dobry, 

          jeżeli zakupił Pan urządznie u nas to należy odesłać je do serwisu do nas do Czech. 

          Pozdrawiam, team Robot World. 

  • Marek 13. 2. 2021

    W zestawie jeden filtr czy dwa filtry?

    W zestawie mamy oczyszczacz powietrza z filtrem w środku + jeden dodatkowy filtr czy oczyszczacz powietrza + filtr?

    • Oskar Specjalista 17. 2. 2021

      Dzień dobry,

      w zestawie jest oczyszczacz powietrza + filtr. 

      Pozdrawiamy, team Robot World. 

    • Stan 13. 2. 2021

      Nie łatwiej zapytać - Ile filtrów jest w komplecie z przedmiotowym oczyszczaczem?

      • Magda 13. 2. 2021

        Stoi przecież wszystko w "zawartość opakowania"

  • Robert 13. 2. 2021

    Faktura VAT

    Witam!
    Czy wystawiają Państwo na ten produkt polską fakturę VAT ze stawką 23%? Pytam, ponieważ Wasz sklep posiada NIP CZ, więc dla płatników VAT EU powinna być faktura wewnątrzwspólnotowa bez VAT.

    • Oskar Specjalista 17. 2. 2021

      Dzień dobry,

      i tak właśnie jest, w przypadku płatników VAT EU zostanie wystawiona faktura wewnątrzwspólnotowa bez VAT. W przeciwnym razie wystawimy fakturę z 23% VAT.

      Pozdrawiamy, team Robot World. 

  • Marek 9. 2. 2021

    Filtr

    Witam, czy oczyszczacz posiada filtr czy trzeba dokupić oddzielnie?

    • Oskar Specjalista 9. 2. 2021

      Dzień dobry,

      filtr jest częścią zestawu.

      Pozdrawiamy, team Robot World. 

  • Waldemar 3. 2. 2021

    Instrukcja obsługi

    Witam,
    1/.Czy jest dołączona instrukcja obsługi w jęz.polskim?Jaka jest długość kabla do podłączenia do sieci?
    2/.Ile zapłacę przy dostawie do Warszawy za pobraniem?
    Pozdrawiam
    Waldemar
    Warszawa

    • Oskar Specjalista 4. 2. 2021

      Dzień dobry, 

      Instrukcja obsługi jest częścią zestawu. Kabel jest długości 180cm. 

      Dostawa do Warszawy z płatnością za pobraniem jest darmowa. 

      Pozdrawiamy, team Robot World.

  • Aleksandra 19. 1. 2021

    Brak połączenia z siecią

    Dzień dobry,
    dzisiaj otrzymałam od Państwa oczyszczacz powietrza. Od godziny próbuję go połączyć z moją aplikacją Mi home. Mam włączony bluetooth, mam połączenie z wifi, wciskam tak jak w instrukcji jest napisane oba przyciski włączenia, aby zresetować wifi w urządzeniu Xiomi i po kilkudziesięciu sekundach pojawia się komunikat "przekroczono czas połączenia". Nie jest to wina internetu - ponieważ na wszystkich innych urządzeniach mi śmiga (również przy połączeniu z odkurzaczem xiaomi w aplikacji). Proszę o pomoc jak rozwiązać ten problem.

  • Aleksandra 19. 1. 2021

    Brak połączenia z siecią

    Dzień dobry,
    dzisiaj otrzymałam od Państwa oczyszczacz powietrza. Od godziny próbuję go połączyć z moją aplikacją Mi home. Mam włączony bluetooth, mam połączenie z wifi, wciskam tak jak w instrukcji jest napisane oba przyciski włączenia, aby zresetować wifi w urządzeniu Xiomi i po kilkudziesięciu sekundach pojawia się komunikat "przekroczono czas połączenia". Nie jest to wina internetu - ponieważ na wszystkich innych urządzeniach mi śmiga (również przy połączeniu z odkurzaczem xiaomi w aplikacji). Proszę o pomoc jak rozwiązać ten problem.

    • Monika 15. 2. 2021

      Zrobiłam tak jak Państwo wskazali i nadal nie możemy połączyć się z siecią... Coś jeszcze możemy zrobić?
      Aleksandra czy coś Ci się udało?

    • Monika 9. 2. 2021

      Wczoraj odebrałam oczyszczacz i mam taki sam problem. Czy udało się Pank go rozwiązać czy ktoś ze sklepu się skontaktował z Panią?

      • Oskar Specjalista 9. 2. 2021

        Dzień dobry,

        proszę w telefonie podczas łączenie z urządzenie wyłączyć transmisję danych komórkowych i pozostawić wyłącznie połączenie z domową siecią WiFi. Proszę również spróbować połączyć się za pomocą innego telefonu. Proszę pamiętać aby połączenie WiFi bylo na frekwencji o paśmie 2,4 GHz. 

        Pozdrawiamy, team Robot World.

  • Katarzyna 12. 1. 2021

    Dostosowanie norm

    Witam, czy oczyszczacz posiada opcję dostosowanie normy PM 2.5? Norma podana jako Zielona – (PM 2,5 < 75 mg/m3 = dobra jakość powietrza) jest dość wysoka.

    • Oskar Specjalista 13. 1. 2021

      Dzień dobry,

      nie ma możliwości zmiany normy PM 2,5.

      Pozdrawiamy, team Robot World. 

      • Tomasz 25. 2. 2021

        Dzień dobry,
        Mam zapytanie odnośnie ustawienia progów pracy urządzenia - jak Pani Katarzyna zauważyła - próg 75 mikrogramów /m3 jest wysoki (to 3 krotne przekroczenie granicy powietrza złego wg europejskich norm) - a jak przeglądałem kilka testów oraz czytałem w kilku miejscach nt tego produktu, to ludzie (co prawda dopiero w komentarzach) pisali ze jest możliwość zmiany tych ustawień z poziomu aplikacji. Czy jest tak rzeczywiście?
        Pozdrawiam, Tomek

        • Adrian 26. 3. 2021

          konfiguracja progów pyłów PM 2,5
          https://lifeplanet.pl/blog/konfiguracja-automatyzacji-xiaomi
          Opisane jak konfigurować poziomy PM 2,5

        • Oskar Specjalista 26. 2. 2021

          Dzień dobry, 

          według naszych informacji, nie ma możliwości wprowadzenia takich zmian w aplikacji. 

          Pozdrawiamy, team Robot World 

  • Dawid 10. 1. 2021

    Pochodzenie produktu

    Witam
    czy towar pochodzi z rynku europejskiego ??
    czy zestaw zawiera również oryginalne opakowanie na produkt czy jakiś zastępczy ??

    • Oskar Specjalista 12. 1. 2021

      Dzień dobry,

      sprzedajemy wyłącznie nowe, oryginalnie zapakowane produkty przeznaczone na rynek europejski.

      Pozdrawiamy, team Robot World. 

Zadaj pytanie

Produkt został dodany do kosza

Zamknąć

Do koszyka

Dostawa ZA DARMO!

Produkt dodany do porównania

Zamknąć

Porównać wszystko