Przejść do zawartości | Przejść do głównego menu | Przejść do wyszukiwania
22 211 67 00 Pon-Pt 8:00—17:00
Warunki dostawy
Służymy poradą
ROBOT WORLD
Jesteśmy specjalistami od sprzedaży zrobotyzowanych pomocników - odkurzacze automatyczne, roboty sprzątające, mopujące, kosiarki automatyczne, drony i wiele innych
Wasze pytania
Zadaj pytanie
Dariusz 16. 1. 2022
Dreame D9 - problem z dokowaniem
Witam, odkurzacz nowy- miesiąc od zakupu, użyty kilka razu i nagle pojawił się problem z wjazdem na stacje dokująca. Wjeżdża i zaraz się wycofuje i tak ciagle. Bateria 40% i nie może się naładować. Wyłączenie odkurzacza, odstawienie go na ok 1m od stacji dokującej, włączenie, nie pomogło. Uruchomienie sprzątania, zatrzymanie i wysłanie odkurzacza do dokowania, tez nie pomogło.
Jaka może być przyczyna i co zrobić by wrócił do normalnej pracy?
W aplikacji dodatkowo pojawiła się informacja „koła są zawieszone”, sprawdzone od spodu, nic nie blokuje kół, są oczyszczone i poza tym odkurzacz jeździ normalnie.
Odpowiedz
Monika Specjalista 17. 1. 2022
Dzień dobry,
jeżeli urządzenie informuje o błędzie to należy zresetować urządzenie i jeżeli zajdzie taka potrzeba to należy również odinstalować i zainstalować aplikację.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Zadaj pytanie