Przejść do zawartości | Przejść do głównego menu | Przejść do wyszukiwania
22 211 67 00 Pon-Pt 8:00—17:00
Warunki dostawy
Służymy poradą
ROBOT WORLD
Jesteśmy specjalistami od sprzedaży zrobotyzowanych pomocników - odkurzacze automatyczne, roboty sprzątające, mopujące, kosiarki automatyczne, drony i wiele innych
Wasze pytania
Zadaj pytanie
Andrzej 15. 5. 2024
Dzień dobry, czy kiedykolwiek ukażą się przepisy w języku polskim
Czy kiedykolwiek ukażą się przepisy kulinarne tesla k80 w języku polskim. Pozdrawiam.
Odpowiedz
Monika Specjalista 15. 5. 2024
Dzień dobry,
proponuję skieroać zapytanie bezpośrednio do produenta.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
GRZEGORZ 20. 3. 2024
e-4
DLACZEGO CO GOTOWANIE WYSKAKUJE BŁĄD E-4
DROGI SPRZĘT A PORASZKA
Odpowiedz
Monika Specjalista 21. 3. 2024
Dzień dobry,
jeżeli wyskakuje błąd to dlaczego nie odeśle Pani urządzenia na reklamację w miejscu zakupu.
To nie jest żadna PORAŻKA!
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Lidia 18. 3. 2024
Tesla EliteCook K80 Deluxe
Podczas nagrzewania wyświetla się E4 .Włączam ponownie to gotuje a czasem błąd jeszcze raz się wyświetli
podczas nagrzewania.Garnek ma gwarancję.
Odpowiedz
Jan 7. 1. 2024
Serwis naprawczy w Krakowie
Ten model multicookera wydaje się być bardziej interesujący od szeregu podobnych urządzeń w zbliżonej cenie ze względu na stosunkowo duże wyposażenie dodatkowe, moc i bogactwo funkcji. Używam od kilku lat tego typu urządzenie innego, znanego producenta, które nieoczekiwanie uległo awarii i teraz chcę go zastąpić nowocześniejszym modelem. Jego zakup uzależniam od istnienia lub nieistnienia serwisu obsługującego takie urządzenie. Proszę zatem o odpowiedź na podany adres.
Odpowiedz
Monika Specjalista 7. 1. 2024
Dzień dobry,
urządzenie na reklamację odsyła się do nas.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Zadaj pytanie