Przejść do zawartości | Przejść do głównego menu | Przejść do wyszukiwania

Symbo LASERBOT 750 White WiFi + mop

Pytania do Odkurzacz automatyczny Symbo LASERBOT 750 White WiFi + mop

Wróć do szczegółów

Wasze pytania

Zadaj pytanie

  • Bogdan 15. 6. 2021

    Symbo Laserbot 750 nie wraca do bazy się doładować

    Od tygodnia czasu odkurzacz automatyczny Symbo Laserbot 750 przestał wracać do bazy się doładować w momencie, gdy bateria jest bliska rozładowania.
    Wcześniej nigdy nie było problemu, odkurzacz zawsze wracał do bazy.
    Nic kompletnie nie zmieniło się w ustawieniach mieszkania, sieci WiFi, ani ustawieniach.
    Codziennie gdy odkurzacz ruszą odkurzyć mieszkanie, zatrzymuje się w różnych miejscach.
    Wykonałem reset urządzenie, odinstalowałem aplikację, zainstalowałem na nowo, nowa konfiguracja sieciowa. Nic to nie pomogło.
    Nawet bazę dałem w idealne miejsce łatwo widoczne, żadnych problemów.
    Odkurzacz wraca do bazy tylko, gdy skończy odkurzanie np. W danym punkcie lub małym obszarze.
    W całym mieszkaniu nie daje rady, powinien pojechać się podładować, ale od tygodnia tego nie robi... bez sensu, nigdy nie było problemu.
    Przykład: Symbo Laserbot 750 ruszą wg harmonogramu, przycisku lub aplikacji, odkurza w trybie EKO 25 minut i się nagle zatrzymuje, po czym krótka melodia i stoi z niebieskim przyciskiem CLEAN.
    Nie wraca do bazy, a zawsze to robił.
    Gdy nacisnę przycisk, rozpoczyna nowe odkurzanie aż do pełnego rozładowania baterii i znowu staje.
    Odnoszę wrażenie, że problem rozpoczął się od ostatniej aktualizacji aplikacji ze sklepu Google.
    Proszę o pomoc, odkurzacz posiadam od października 2019 r.
    Bogdan

    • Oskar Specjalista 15. 6. 2021

      Dzień dobry, 

      w takiej sytuacji proponuję jeszcze wyciągnąć z odkurzacza baterię na 60 min., po czym ponownie ją włożyć i spróbować czy urządzenie zachowuje się już normalnie (bateria znajduje się w tylnej części urządzenie, między dwoma szczotkami bocznymi). W przypadku, że tem sposób resetowania urządzenia nie pomoże, pozostaje jedynie wysłanie urządzenia na reklamację celem kontroli przez autoryzowany serwis; wysyłając urządzenie na reklamację proszę postępować według instrukcji zamieszczonej na naszej stronie https://www.robotworld.pl/gwarancja-i-reklamacja .

      Pozdrawiamy, team Robot World. 

      • Bogdan 16. 6. 2021

        Odkurzacz spakowany, jutro kurier przyjedzie po niego i trafi do Waszego serwisu.
        Jeszcze nie minęło 2 lata od nowości, trzymam kciuki, za szybką i skuteczna naprawę reklamacyjną.
        Pozdrawiam
        Bogdan

Zadaj pytanie

Produkt został dodany do kosza

Zamknąć

Do koszyka

Dostawa ZA DARMO!

Produkt dodany do porównania

Zamknąć

Porównać wszystko