Przejść do zawartości | Przejść do głównego menu | Przejść do wyszukiwania
22 211 67 00 Pon-Pt 8:00—17:00
Warunki dostawy
Służymy poradą
ROBOT WORLD
Jesteśmy specjalistami od sprzedaży zrobotyzowanych pomocników - odkurzacze automatyczne, roboty sprzątające, mopujące, kosiarki automatyczne, drony i wiele innych
Wasze pytania
Zadaj pytanie
Bogdan 15. 6. 2021
Symbo Laserbot 750 nie wraca do bazy się doładować
Od tygodnia czasu odkurzacz automatyczny Symbo Laserbot 750 przestał wracać do bazy się doładować w momencie, gdy bateria jest bliska rozładowania.
Wcześniej nigdy nie było problemu, odkurzacz zawsze wracał do bazy.
Nic kompletnie nie zmieniło się w ustawieniach mieszkania, sieci WiFi, ani ustawieniach.
Codziennie gdy odkurzacz ruszą odkurzyć mieszkanie, zatrzymuje się w różnych miejscach.
Wykonałem reset urządzenie, odinstalowałem aplikację, zainstalowałem na nowo, nowa konfiguracja sieciowa. Nic to nie pomogło.
Nawet bazę dałem w idealne miejsce łatwo widoczne, żadnych problemów.
Odkurzacz wraca do bazy tylko, gdy skończy odkurzanie np. W danym punkcie lub małym obszarze.
W całym mieszkaniu nie daje rady, powinien pojechać się podładować, ale od tygodnia tego nie robi... bez sensu, nigdy nie było problemu.
Przykład: Symbo Laserbot 750 ruszą wg harmonogramu, przycisku lub aplikacji, odkurza w trybie EKO 25 minut i się nagle zatrzymuje, po czym krótka melodia i stoi z niebieskim przyciskiem CLEAN.
Nie wraca do bazy, a zawsze to robił.
Gdy nacisnę przycisk, rozpoczyna nowe odkurzanie aż do pełnego rozładowania baterii i znowu staje.
Odnoszę wrażenie, że problem rozpoczął się od ostatniej aktualizacji aplikacji ze sklepu Google.
Proszę o pomoc, odkurzacz posiadam od października 2019 r.
Bogdan
Odpowiedz
Oskar Specjalista 15. 6. 2021
Dzień dobry,
w takiej sytuacji proponuję jeszcze wyciągnąć z odkurzacza baterię na 60 min., po czym ponownie ją włożyć i spróbować czy urządzenie zachowuje się już normalnie (bateria znajduje się w tylnej części urządzenie, między dwoma szczotkami bocznymi). W przypadku, że tem sposób resetowania urządzenia nie pomoże, pozostaje jedynie wysłanie urządzenia na reklamację celem kontroli przez autoryzowany serwis; wysyłając urządzenie na reklamację proszę postępować według instrukcji zamieszczonej na naszej stronie https://www.robotworld.pl/gwarancja-i-reklamacja .
Pozdrawiamy, team Robot World.
Odpowiedz
Bogdan 16. 6. 2021
Odkurzacz spakowany, jutro kurier przyjedzie po niego i trafi do Waszego serwisu.
Jeszcze nie minęło 2 lata od nowości, trzymam kciuki, za szybką i skuteczna naprawę reklamacyjną.
Pozdrawiam
Bogdan
Odpowiedz
Zadaj pytanie