Serwis
Jeżeli Twój robot przestał prawidłowo pracować. Chętnie pomożemy Ci go naprawić.
Naprawiamy - odkurzacze zrobotyzowane, mopy zrobotyzowane, odkurzacze basenowe, myjki do okien, kosiarki zrobotyzowane i nie tylko.
Odkurzacze automatyczne:
iRobot Roomba / Scooba, LG, iClebo, CleanMate, Samsung, Sencor, Symbo, Fun Beat, Fobeli, Carneo, TV Products (King Cleaning), Bralko Galaxy, Hoover, Rowenta, Roidmi.
Odkurzacze basenowe:
Serwisujemy półautomatyczne i automatyczne odkurzacze basenowe marek Dolphin, Zodiac i Aquabot.
Marka Aquabot - serwisujemy wyłącznie produkty zakupione na naszych stronach internetowych na terenie Czech, SK, DE, RO, PL.
Roboty do mycia okien:
Serwisujemy roboty myjące okna marki Hobot i Symbo Weebot.
Odkurzacze antybakteryjne:
Serwisujemy odkurzacze antybakteryjne marki Raycop.
Kosiarki:
Serwisujemy kosiarki automatyczne marki Robomow i Gardena.
Aby uzyskać więcej informacji lub zamówić usługę, zadzwoń pod numer telefonu lub napisz na adres e-mail.
Cena serwisu
W przypadku, gdy cena naprawy robota Ci nie odpowiada, uiszczana jest opłata na pokrycie kosztów diagnostyki zgodnie z poniższą tabelą
Cena diagnostyki: |
|
Odkurzacze automatyczne | 180,00 zł |
Odkurzacze basenowe | 360,00 zł |
Kosiarki automatyczne | 360,00 zł |
Drony | 150,00 zł |
Urządzenie do serwisu należy odesłać dokładnie wyczyszczone, w przeciwnym razie urządzenie ze względów higienicznych nie zostanie przyjęte do serwisu i zostanie odesłane.
Za wykonaną naprawę serwisową pobierana jest opłata transportowa zgodnie z aktualnym cennikiem przewoźnika. Z wyprzedzeniem poinformujemy Cię o cenie za transport i serwis.
Aby uzyskać więcej informacji, zadzwoń pod numer 22 211 67 00 lub wyślij e-mail na adres [email protected]
Częste pytania:
Jak mogę zlecić naprawę robota?
Zadzwoń do nas pod numer telefonu lub napisz na maila. Nasi pracownicy udzielą Ci więcej informacji.
Kolejnym krokiem jest wypełnienie karty serwisowej.
Ile czasu zajmuje zdiagnozowanie robota i przesłanie wyceny?
To zależy od obciążenia centrum serwisowego. W zasadzie minie około 2-3 tygodnie, zanim otrzymasz ofertę cenową na usługę.
W przypadku odkurzaczy basenowych przesłanie oferty cenowej może wydłużyć się do 3-5 tygodni.
Czy muszę wysłać produkt w oryginalnym opakowaniu?
Nie musisz, jednak, jeśli posiadasz oryginalne opakowanie, pomoże to zabezpieczyć produkt podczas transportu. Prosimy o staranne zapakowanie produktu, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu.
A jeśli tylko akcesoria są wadliwe, czy powinienem dostarczyć również główny produkt?
Tak, przy serwisowaniu akcesoriów zalecamy dostarczenie produktu głównego (wada może nie wystąpić bez urządzenia).
W jaki sposób zostanie mi dostarczony naprawiony towar?
Produkt zostanie dostarczony przesyłką kurierską na podany przez Ciebie adres.
Ile kosztuje odesłanie robota na mój adres?
Cena wysyłki kurierem wynosi: 15 zł
Co się stanie, jeśli odrzucę ofertę?
Jeśli oferta cenowa na naprawę wydaje się nieadekwatna do ceny produktu lub jest zbyt wysoka, możesz odmówić naprawy. W takim przypadku zostaniesz obciążony kosztami diagnostyki.
Co się stanie, jeśli nie przyjmę robota z powrotem?
Po 2 miesiącach otrzymasz pilne wezwanie do odbioru. Jeśli nie odbierzesz produktu w ciągu 6 miesięcy od zakończenia usługi, serwisowany produkt przepada na rzecz naszej firmy. Będzie sprzedawany jako produkt używany lub do ekologicznej utylizacji.