Odkurzacz automatyczny i mop 2 w 1 Roidmi EVE Plus - white
Tego produktu już się nie sprzedaje.
Proponujemy wybrać jego następce.
Kod towaru: 104015
Akcesoria
Opis produktu
- Obsługiwany przez smartfon – aplikacja w języku angielskim
- Nawigacja laserowa
- Funkcja mopa i odkurzacza
- Odkurzacz o głośności ok. 50–65 dB
- Samoopróżniająca stacja odpadowa
- Trzy niezależne czujniki dla efektywności odkurzania
- Ciśnienie ssania aż 2700 Pa
- 18 czujników, które zapewniają nawigację w przestrzeni
- Algorytm symultanicznej lokalizacji i mopowania (SLAM)
- Zbiornik na wodę z bardziej wydajną pompą
- Regulacj intensywności mopowania
- Automatycznie się doładowuje i kontynuuje sprzątanie do miejsca, w którym je przerwał
- Bateria Li-ion o wysokiej pojemności 5200 mAh
- Dokładna nawigacja laserowa jak w samochodzie Google
- Maksymalna powierzchnia odkurzania do 250 m²
- Możliwość ustawienia stef odkurzania i nadania nazw pomieszczeniom
- 2 szczotki boczne
Prezentacja odkurzacza automatycznego Roidmi EVE Plus
Wkręć się w inteligentne odkurzanie z odkurzaczem automatycznym Roidmi EVE Plus, który oprócz funkcji mopa oferuje także rewolucyjną samoopróżniającą stację odpadową. Dzięki zaawansowanej nawigacji laserowej i ciśnieniu ssania aż 2700 Pa poradzi sobie z odkurzaniem wszelkich możliwych powierzchni, z twardymi podłogami i dywanami włącznie. Wysokopojemna bateria Li-ion 5200 mAh wystarczy do posprzątania nawet 250 m². W razie gdy Roidmi EVE Plus nie da rady odkurzyć całej przestrzeni, sam podjedzie do stacji dokującej, by się naładować, a następnie będzie kontynuował od miejsca, w którym przerwał sprzątanie. Odkurzacz możesz obsługiwać tak samo jak inne modele Roidmi za pomocą smartfona, w którym można nastawić np. harmonogram czasowy sprzątania, nadać nazwy pomieszczeniom albo wyznaczyć strefy odkurzania.
Automatyczne opróżnianie kosza na śmieci
Stacja dokująca Roidmi EVE Plus posłuży Ci nie tylko do ładowania robota, lecz także do automatycznego opróżniania kosza na śmieci do pojemnego trzylitrowego worka odpadowego wewnątrz stacji. Jednorazowy worek na śmieci w stacji pomieści zawartość dziesiątków koszy robota. Jego praktyczna forma uniemożliwia przenikanie kurzu i śmieci z powrotem do otoczenia. O zapełnieniu worka odpadowego ostrzeże Cię aplikacja mobilna.
Efektywna nawigacja laserowa
Czołowa nawigacja laserowa LDS Lidar mapuje przestrzeń, i to nawet w zupełnej ciemności. Generuje oraz zapisuje mapy Twojego domu i przy pomocy bardzo precyzyjnego algorytmu SLAM inteligentnie planuje zawsze najbardziej efekywną drogę odkurzania.
Funkcja mopowania
Roidmi EVE Plus potrafi odkurzać i wycierać na mokro jednocześnie. Odkurzacz dysponuje zbiornikiem na wodę o pojemności 250 ml i sterowaną elektronicznie pompą, w której można nastawić aż trzy poziomy przepływu wody.
System dawkowania zapewnia dokładne i równomierne dawkowanie wody na ścierkę mopującą. Nie musisz się obawiać, że na podłodze pozostaną plamy wody. Upewnij się jednak, czy przed pierwszym użyciem napełniłeś zbiornik wodą i zwilżyłeś ścierkę.
Inteligentne mapowanie pomieszczeń
Odkurzacz doskonale mapuje przestrzeń i pomieszczenia. Po zapisaniu mapy możesz nadać poszczególnym pomieszczeniom nazwy i dostosować plan sprzątania do swoich potrzeb.
Odkurza od miejsca, w którym przerwał pracę
Jako właściciel tego robota nie musisz się martwić o cały proces odkurzania. W razie gdyby odkurzacz nie posprzątał całej przestrzeni za jednym razem, podjedzie do stacji dokującej, by zaczerpnąć energii, a następnie zacznie sprzątać tam, gdzie przerwał.
Doskonała orientacja w dowolnej przestrzeni
Każdy dom ma specyficzny układ pomieszczeń. Jak spełnić oczekiwania wszystkich klientów? Odkurzacz ma 18 głównych czujników, które zapewniają nawigację w przestrzeni i dbają o to, aby robot o wysokości 9,8 cm nie uwiązł na przykład pod meblami.
Silnik o wysokiej mocy ssania
Roidmi EVE Plus jest wyposażony w cyfrowy bezszczotkowy jednokierunkowy silnik BLDC, który w porównaniu ze zwykłymi silnikami jest cichszy, bardziej niezawodny, bardziej energooszczędny i ma dłuższą żywotność. Moc ssania takiego silnika wynosi aż 2700 Pa, co wystarczy do sprzątnięcia kurzu, włosów i innych zanieczyszczeń.
Obsługa przez aplikację mobilną
Dzięki aplikacji Mi Home możesz zaplanować, kiedy i jak często Twój odkurzacz automatyczny będzie sprzątał, ewentualnie wydać mu jednorazową komendę, by odkurzył np. wtedy, gdy akurat będziesz siedział w pracy. Możesz również regulować wydajność ssania i prześledzić trasę, którą odkurzacz pokonał w czasie pracy, bądź też ustawić strefy zakazane i nazwać po swojemu pomieszczenia.
Specyfikacja techniczna
- Model: Roidmi EVE Plus
- Kolor: biały
- Bateria: Li-ion
- Maks. powierzchnia odkurzania: 250 m²
- Pojemność baterii: 5200 mAh
- Głośność: ok. 65 dB
- Wymiary: 35 x 35 x 9,8 cm
- Masa: robot 3,6 kg, stacja 2,7 kg
- Czas pracy: do 180 min
- Możliwość mopowania: tak
- Zbiornik na wodę: tak
- Pojemność zbiornika odpadowego: 300 ml
- Pojemność zbiornika na wodę: 250 ml
- Filtracja: filtr HEPA type
- Obsługiwane typy powierzchni: wszystkie
- Planowanie sprzątania: tak
- Odkurzanie strefowe: tak
- WiFi: tak
- Obsługa przez smartfon: ano
- Nazwa aplikacji: Mi Home - Android / iOS, Roidmi Android / iOS
Zawartość opakowania
- 1x Roidmi EVE Plus
- 1x Bateria Li-Ion 5200 mAh
- 1x Zasilacz
- 2x HEPA filtr
- 1x Samoopróżniająca stacja dokująca
- 1x Zbiornik 2w1 na kurz i wodę
- 1x Tekstylia mopująca
- 1x Ścierka mopująca
- 1x Urządzenie czyszczące
- 10x Ścierka do sprzątania na sucho
- 1x Instrukcja obsługi
Recenzje produktu
-
Konrad
21. 5. 2023
Generalnie spoko odkurzacz. Można przyczepić się do apki i opcji mopowania.
Nakładka do mopowania lubi się czasem zatrzymać na listwie łączeniowej między pomieszczeniami. Bez niej robot radzi sobie nawet z rurkami od suszarki na ubrania.
Apka Xiaomi home mogłaby być lepiej dopracowana. Czasami gubi połączenie z robotem i trzeba ją włączyć jeszcze raz, nie jest to straszne, ale po prostu upierdliwe.
Sprzątanie paneli idzie mu dobrze, gorzej z płytkami, część brudu zostaje między płytkami.- Różne programy sprzątania
- Regulacja siły ssania
- Sam opróżnia pojemnik na śmieci
- Szczotki boczne
- Aplikacja na tel (Xiaomi home) mogłaby być bardziej dopracowana
- Nakładka do mopowania mogłaby być lepiej zrobiona
-
Olaf
24. 11. 2022
Nie polecam - nawigacja czasami źle prowadzi, poza tym moc nie jest najlepsza
-
Alina
24. 10. 2022
Nie polecam
- Haczyki od nakładki na mopa cały czas się lamia, reklamacji nie uznają.
-
Alina
23. 10. 2022
Kosztuje dużo. Mam go od zeszłego roku, już ponas półtora roku.
- Mapa
- Nakładka na mopa zakładana na pojemnik z woda niestety ma kiepska technologie mocowania. Dwa razy już zerwał się haczyk. Relamaxji nie uwzględniają. Kupiłam na wieś 3 razu tańszy innej firmy. Jest dużo lepszy i lepiej mopuje. Teraz na pewno bym wybrała jakiś inny.
-
Karola
11. 9. 2022
Nie polecam na prawdę sprząta chaotycznie i jest dość drogi
-
Jan
10. 8. 2022
Oceniam na słabego! Szczotki masakra z jakością
-
Robert
20. 4. 2022
Oceniam robota na jedną gwiazdkę, słaby i słabo odkurza zero wydajności i skuteczności. Zawiodłem się
-
Maja
14. 4. 2022
Nie polecam, wadliwe urządzenie i o słabej jakości wykonania
-
Piotr
28. 1. 2022
W miarę dobry :)
- Dokładnie czyści
- Dobra nawigacja
- Cichy
- Widzi przeszkody
- Wyciera na mokro
- Wycieranie nie jest tak dokładne ale każde urządzenie ma swoje plusy i minusy ;)
Wasze pytania
Zadaj pytanie
ADam 21. 11. 2024
Odkurzacz Roidmi eve plus nie reaguje
Jak zresetować odkurzacz Roidmi eve plus, który nie jest naładowany? Ile wynosi gwarancja na urządzenie? Co oznacza migający przycisk "power". Gdzie znajduje się autoryzowany serwis w woj. łódzkim?
Odpowiedz
Adam 15. 11. 2024
Roidmi eve plus
Stacja dokująca robota po podłączeniu do prądu pokazuje na wyświetlaczu wirujące kolorowe kółko. Robot nie działa i nie kontaktuje się z aplikacją (mruga środkowy przycisk). Stacja reaguje na wymianę worka (pojawia się komunikat "000" i przy ręcznym ustawieniu robota w stacji i przytrzymaniu przycisku - obecnie wirującego kółka odbiera kurz. Co może być przyczyną? Czy można zresetować stację/robota?
Odpowiedz
Dariusz 20. 11. 2024
U mnie od dwóch dni taka sama sytuacja z błędem 000
Odpowiedz
Monika Specjalista 15. 11. 2024
Dzień dobry,
aby zresetować stację należy j.a po prostu odłączyć od prądu na jakiś czas (10 minut) a następnie ją podłączyć do prądu. Można również w tym czasie zresetować urządzenie. Jeżeli to nie pomoże polecam skontaktować się z serwisem.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
ADam 21. 11. 2024
Jak zresetować odkurzacz?
Odpowiedz
Adrian 15. 11. 2024
Dokładnie mam taką samą sytuacje.... tydzień temu się wyłączył, jest w trybie off line, wirujące kolorowe kółko na wyświetlaczu stacji po przytrzymaniu i odebraniu kurzy z odkurzacza wyświetla 000 ..zaznaczę że nie da się zrestartować, nie reaguje na reset ustawień wifi poprzez przyciśnięcie środkowego i prawego przycisku na odkurzaczu...wygląda to na awarie systemu.
Odpowiedz
Adrian 21. 11. 2024
Naprawiłem....wymiana baterii.Domyślam się że wirujące kółko na stacji oznacza brak komunikacji z robotem a cyfry 000 oznaczają zerowy stan baterii, po wymianie baterii która jest banalnie prosta robot śmiga jak nowy.
Odpowiedz
Krzysztof 12. 11. 2024
wentylator stacji odbierania pylu
Witam,
wentylator stacji odbierania pylu sie spalil-chyba bo pachnialo troche, gdzie mozna kupic nowy i czy dam rade go sam wymienic?
Odpowiedz
Monika Specjalista 13. 11. 2024
Dzień dobry,
takie elementy nie są dostępne do sprzedaży. Wymienić może ylko serwisant ale nie wiem czy w tym przypadku nie będzie konieczności zakupienia nowej stacji.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Krzysztof 13. 11. 2024
dzieki, to chyba kupie drugiego,
Odpowiedz
Waldek 28. 10. 2024
aplikacja roidmi
Przy uruchamianiu aplikacji Roidmi mam komunikat:
Zapraszamy do przyłączenia się ROIDMI.
Podałem emaila i nie został mi wysłany kod weryfikacyjny.
Co mam czynić dalej?
Jak obejść ten krok?
pozdrawiam W
Odpowiedz
Batna24 15. 11. 2024
Często mail z kodem weryfikacyjnym ląduje w folderze spam. Proszę tam sprawdzić na pewno tam jest.
Odpowiedz
Tomasz 19. 10. 2024
Dokowanie
Nasz roidmi eve plus wrócił właśnie z serwisu po 3 miesiącach! I po powrocie nie chce wrócić do stacji ładowania, obraca się w kółko, podjeżdża, odjeżdża i tak bez końca.
Czujniki i kółko wyczyściłem. Czy znowu muszę go oddawać na kolejne 3 miesiące naprawy?
Co jeszcze mogę zrobić???
Odpowiedz
Monika Specjalista 20. 10. 2024
Dzień dobry,
proszę ustawić urządzenie ok 30cm przed stacją ładującą i włączyć ręcznie aby odkurzacz wrócił do stacji. Dodatkowo polecam przeczyścić styki ładujące na stacji jak i na robocie.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Ewa 4. 10. 2024
Pojemnik na kurz
Dzień dobry, po wymianie filtra po kilku dniach odkurzacz wydaje komunikat "Brak pojemnika na kurz" i oczywiście nie sprząta. Co robić?
Odpowiedz
Monika Specjalista 7. 10. 2024
Dzień dobry,
po wymianie filtra odkurzacz należy zresetować. Może być też problem z funkcjonowaniem urządzenia, jeżeli zakupiony filtr nie jest produktem oryginalnym.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Marek 14. 6. 2024
wylewanie wody
Po sprzątaniu robot rodime eva wylewa wodę w całości ze zbiornika n apodłogę
Odpowiedz
Eryk 10. 4. 2024
Sekwencja
Witam.
Mimo ustawionej sekwencji (jak rozumiem jest to kolejność sprzątania) odkurzacz namiętnie zaczyna pracę od stacji dokującej (czyli według kolejności mapowania).
Odpowiedz
Robert 6. 3. 2024
Klapka od stacji
Dzień dobry!
Zakupiłem używanego robota ze stacją opróżniającą - niestety ta stacja nie ma z tyłu tego przezroczystego "wieczka" przykręcanego na 4 śruby - żeby wysysać brud ze zbiornika odkurzacza.
1) Czy ktoś ma może na zbyciu taką klapkę, ponieważ np. popsuł się robot?
2) Czy ktoś może zrobić mi zdjęcie tej klapki z obu stron oraz przesłać jej dokładne wymiary?
Odpowiedz
Damian 31. 1. 2024
Robot się zawiesił
Dzień dobry
Ostatnio miałem kłopoty z połączeniem z moim robotem odkurzającym poprzez aplikację. Mimo prób zresetowania routera, nie udało mi się nawiązać połączenia. Postanowiłem zresetować połączenie Wi-Fi na urządzeniu, jednak mimo moich starań, nie udało się tego dokonać. Co gorsza, mój robot zawiesił się i nie jestem w stanie go uruchomić do sprzątania. Od kilku dni stoi w trybie resetu Wi-Fi, a ja nie mam pomysłu, jak sobie z tym poradzić.
Odpowiedz
Wyświetlić wszystkie pytania 521