Przejść do zawartości | Przejść do głównego menu | Przejść do wyszukiwania
22 211 67 00 Pon-Pt 8:00—17:00
Warunki dostawy
Służymy poradą
ROBOT WORLD
Jesteśmy specjalistami od sprzedaży zrobotyzowanych pomocników - odkurzacze automatyczne, roboty sprzątające, mopujące, kosiarki automatyczne, drony i wiele innych
Wasze pytania
Zadaj pytanie
Maciek 3. 10. 2024
Zostawianie nakładki z mopem w urządzeniu
Witam,
Czy po mopowaniu nakładka może pozostać na urządzeniu przez kilka dni? Chodzi o scenariusz kiedy mop po użyciu jest w miarę czysty, ale wilgotny.
W instrukcji jest mowa o odłączeniu mopa jeśli nie jest używany. Czy naprawdę jest to konieczne?
Dziękuję
Odpowiedz
Monika Specjalista 3. 10. 2024
Dzień dobry,
tak mop powinno się ściągnąć i umyć a nastęnie go wysuszyć.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
eM 2. 10. 2024
aplikacja na dwóch urządzeniach (telefonach)
Czy ktoś poradził sobie z połączeniem urządzenia z aplikacjami na dwóch urządzeniach (np na dwóch telefonach)?
Odpowiedz
Grzegorz 29. 8. 2024
Dwa problemy z aplikacją
Dzień dobry, posiadam Roborock S8 i mam problem z jedną mapą w aplikacji.
1. Od jakiegoś czasu pojawiła mi się na drugiej mapie stacja dokująca i nie umię jej usunąć. Chciałbym zaznaczyć, że na tej mapie nigdy nie było stacji dokującej, jest na innej mapie a robota zawsze przenoszę ręcznie na inne piętro. Robot teraz mi omija to miejsce pomimo, że fizycznie nie ma tam stacji. Jak usunąć tą stację dokującą z mapy?
2. Kolejne pytanie dotyczy szarej strefy w pokoju. Chciałbym teraz tą szarą strefę włączyć w strefę pokoju, tak żeby robot mi ją odkurzał, gdy klikam w tą szarą strefę podczas edycji wyskakuje komunikat, że muszę przejść do sekcji "Edycja pokoju" tym czasem w aplikacji nie znalazłem nigdzie czegoś takiego.
Proszę o pomoc w tych sprawach.
Odpowiedz
Zadaj pytanie