Przejść do zawartości | Przejść do głównego menu | Przejść do wyszukiwania

Roborock S7 - black

Pytania do Odkurzacz automatyczny z mopem 2v1 Roborock S7 - black

Wróć do szczegółów

Wasze pytania

Zadaj pytanie

  • Przemek 19. 11. 2022

    Awaryjność

    Czytałem, że Xiaomi charakteryzują się wysoką awaryjnością. Roborock jest powiązany z Xiaomi datego zwracam się z pytaniem o awaryjność robotów Roborock:
    Czy roboty Roborock (myślę o S7) również mają tendencje do awarii? Jak przedstawia się awaryjność Roborocków względem iRobotów (jako alternatywa dla S7 rozważam roomba i5)

    • Monika Specjalista 20. 11. 2022

      Dzień dobry, 

      jeżeli chodzi o awaryjność to zdecydowanie modele te prostsze i tańsze, Roborock S7 nie należy do modeli, które mają dużo problemów z funkcjonowaniem czy awariami. Częściej problemy są z aplikacją niż z samym urządzeniem. 

      Pozdrawiamy, team Robot World

  • Marzena 7. 9. 2022

    Nie dokładnie odkurza

    Witam. Posiadam od dwóch tygodni roborock 7, po dokładnym wyczyszczeniu robota zaczął wydawać dziwne dźwięki i niedokładnie zaczął odkurzac. Co może być przyczyną.

    • Monika Specjalista 7. 9. 2022

      Dzień dobry, 

      czy filtr jest czyszczony regularnie? Jeżeli tak to trudno swierdzić co może być powodem. Proponuję odesłać urządzenie na reklamację w miejscu zakupu. 

      Pozdrawiamy, team Robot World 

  • Barbara 3. 9. 2022

    niższe ssanie

    Dzień dobry!
    Słyszę że mój roborock S7 od pewnego czasu wydaje dziwny dźwięk podczas odkurzania - bardzo wysoki. Ponadto pojawia się komunikat ze filtr jest mokry bądź zatkany. Nawet po wymianie filtra komunikat nie znika.
    Co prócz filtra może być przyczyną?

    • Arkadiusz 23. 9. 2022

      Witam, nie ma tego w instrukcji ale na 100% problem jest do rozwiązania, należy zakupić sprężone powietrze w spray-u, wyciągnąć pojemnik na kurz i z boku w środku robota jest taka szczelina. Należy ją przedmuchać sprężonym powietrzem aż wyjdą z niej zanieczyszczenia "Taka jakby uszczelka kurzowa". Zamontować z powrotem pojemnik i robot jak nowy! Pozdrawiam

    • Piotr 9. 9. 2022

      Witam, u mnie ten sam problem ale udało mi się go usunąć. Należy sprężonym powietrzem wydmuchać szczelinę przy pojemniku na kurz usuwając oczywiście wcześniej ten pojemnik. Pozdrawiam

    • Monika Specjalista 5. 9. 2022

      Dzień dobry, 

      po wymianie filtra należy zresetować urządzenie i zobaczyć czy komunikat zniknie. 

      Filtry powinn być co 3-4 miesiące wymieniane na nowe. 

      Pozdrawiamy, team Robot Word 

      • Barbara 9. 9. 2022

        Dzień dobry!
        Niestety zresetowanie nie pomogło i przy kolejnym użytkowaniu urządzenie wciąż pokazuje komunikat mokrego/zatkanego filtra i zmniejsza moc sprzątania. Jakie mogą być inne przyczyny?

        • Arkadiusz 23. 9. 2022

          Witam, nie ma tego w instrukcji ale na 100% problem jest do rozwiązania, należy zakupić sprężone powietrze w spray-u, wyciągnąć pojemnik na kurz i z boku w środku robota jest taka szczelina. Należy ją przedmuchać sprężonym powietrzem aż wyjdą z niej zanieczyszczenia "Taka jakby uszczelka kurzowa". Zamontować z powrotem pojemnik i robot jak nowy! Pozdrawiam

  • ania 29. 8. 2022

    s7 a brak wifi

    W domu mam światłowód, nie mam wifi, bo zwyczajnie nie potrzebuję. Kupując s7 nie byłam świadoma, że nie bede mogła w żaden sposób sterować robotem bez wifi. Jak to ugryźć, obejść? Co teraz mam zrobić skoro nie mam i mieć nie będę wifi. Aplikacja na tel poszła, ale znów, bez wifi nici z połączenia się.

    • Monika Specjalista 30. 8. 2022

      Dzień dobry, 

      bez wi-fi urządzenie nie połączy się z aplikacją. Musi być domowe wi-fi o frekwencji na pańmie 2,4 GHz. 

      Pozdrawiamy, team Robot World 

  • Ania 27. 7. 2022

    Buczenie podczas pracy

    Dzień dobry,
    Mam roborock s7 od jakis 4 miesięcy. Od około tygodnia przy pracy zaczął buczeć, jak odrzutowiec. Sprzata dalej dobrze, przy slabszej mocy ssania buczy mniej.

    • Monika Specjalista 28. 7. 2022

      Dzień dobry, 

      czy wymieniła już Pani filtry na nowe? Po 3-4 miesiącach powinno się wymienić filtry. 

      Pozdrawiamy, team Robot World

  • Artur 12. 5. 2022

    Piętrowy dom - 2 stacje ładujące

    Czy jest możliwość współpracy roborock s7 z dwoma stacjami ładującymi (każda na jednym piętrze)? Jeśli tak, to czy stacje muszą być identyczne (np. tylko ładujące), czy też może być np. jedna stacja podstawowa ładująca, a druga z funkcją opróżniania pojemnika?

  • Agata 25. 2. 2022

    Roborock s7

    Dzień dobry. Kupilam odkurzacz dwa tygodnie temu. Wczoraj po powrocie z pracy zauważyłam, że robot stoi przed stacją dokującą- zjechał z niej. Po powrocie do bazy zjechał ponownie, pojawił się błąd ładowania. Zostały wyczyszczone wszystkie styki, jednak po wielu próbach nadal klęska, odkurzacz się nie ładował. Po przywróceniu ustawień fabrycznych zadziałał. Niestety dzis rano znowu znalazłam odkurzacz poza stacją. Tym razem po powrocie do bazy zaczął ładować. Czy ktoś miał już taki przypadek i jest w stanie mi pomóc? Co może być przyczyną problemów z ładowaniem?

    • Tusia 25. 2. 2022

      Dzień dobry mam roborocka S7. Korzystam z aplikacji roborock. Niestety nie wiem jak skorzystać z asystenta Google,gdy mówię mu co ma posprzątać to wyszukuje mi informacje w internecie,dlaczego?

      • Monika Specjalista 27. 2. 2022

        Dzień dobry, 

        przykro mi, nie zajmujemy się aplikacjami a samym sprzętem. 

        Pozdrawiamy, team Robot World

    • Oskar Specjalista 25. 2. 2022

      Dzień dobry, 

      mogło dojśc do błędu komunikacji odkurzacza ze stacją ładującą. Proponuję postawić odkurzacz 0,5 metra przed stacją i włączyć przycisk powrotu do stacji łądującej bezpośrednio na odkurzaczu. Jeżeli ani to nie pomoże, proponuję wysłać urządzenie na reklamację. 

      Pozdrawiamy, team Robot World.

  • Wyszomir 5. 2. 2022

    Roborock S7 a komputer.

    Czy istnieje możliwość sterowania Roborokiem z komputera stacjonarnego - oczywiście podłączonego do sieci Wi-Fi?

    • Maciej 30. 4. 2022

      Zasadniczo instalując emulator androida na pc i instalując tam aplikacje roborocka, możnaby sterować przez pc

      • pawel 15. 7. 2022

        Ewentualnie pobranie aplikacji scrcpy do wyswietlania ekranu wlasnego telefonu na komputerze

    • Monika Specjalista 7. 2. 2022

      Dzień dobry, 

      niestety nie ma takiej możliwości. 

      Pozdrawiamy, team Robot World

  • Tomasz 21. 12. 2021

    Roborock s7 mopowanie

    Witam, kupiłem tydzień temu roborocka s7 i mam problem bo niedokładnie mopuje...jezdzac tylko część szmatki zostawia slad po wodzie reszta jest sucha i co z tego wynika zostają slady/ smugi obszaru mopowanego i niemopowanego co może być przyczyna?

    • Monika Specjalista 21. 12. 2021

      Dzień dobry, 

      sciereczkę przed użyciem należy zwilżyć wodą z kranu aby cała była wilgotna a następnie ustawić w aplikacji odpowiednie dozowanie wody. 

      Pozdrawiamy, team Robot World

      • Tomasz 22. 12. 2021

        Sciereczka za każdym razem przed użyciem zwilżana wodą i maksymalne ustawienia mopowania(bez samego sonicznego bo na tym działą dobrze) i tylko przez pare minut mopuje całą powierzchnią.
        Pozdrawiam

        • Monika Specjalista 22. 12. 2021

          Dzień dobry, 

          rozumiem, można zresetować robota a nawet odinstalować i zainstalować od nowa aplikację. I jeżeli to nie pomoże to pozostaje reklamacja w miejscu zakupu. 

          Pozdrawiamy, team Robot World 

          • Tomasz 23. 12. 2021

            Dziękuję za pomoc

            • Monika Specjalista 23. 12. 2021

              Bardzo proszę :) 

  • Rafał 4. 10. 2021

    Sterowanie na odległość ( poza domem,)

    Dzień dobry.czy roborock s7 można sterować będąc poza domem ( poza siecią wifi) , np z innej miejscowości. I drugie pytanie: czy robotem może sterować dwóch użytkowników bez konieczności ich rozłączania z urządzeniem?

    • Monika Specjalista 5. 10. 2021

      Dzień dobry, 

      oczywiście, że można sterować urządzeniem poza domem. Sterujemy z poziomu aplikacji. Jak najbardziej powinna być możliwość sterowania z dwóch telefonu, jednakże wiemy z doświadczenia, że nie zawsze jest to możliwe. Nawet jeżeli producent informuje, że jest. Czasami z automatu drugi użytkownik zostaje wylogowany. 

      Pozdrawiamy, team Robot World

      • Paweł 8. 1. 2022

        Mamy z żoną dwie aplikacje i można z dwóch tel. obsługiwać

Zadaj pytanie

Produkt został dodany do kosza

Zamknąć

Do koszyka

Dostawa ZA DARMO!

Produkt dodany do porównania

Zamknąć

Porównać wszystko