Przejść do zawartości | Przejść do głównego menu | Przejść do wyszukiwania
22 211 67 00 Pon-Pt 8:00—17:00
Warunki dostawy
Służymy poradą
ROBOT WORLD
Jesteśmy specjalistami od sprzedaży zrobotyzowanych pomocników - odkurzacze automatyczne, roboty sprzątające, mopujące, kosiarki automatyczne, drony i wiele innych
Wasze pytania
Zadaj pytanie
Marcin 4. 4. 2024
Boot fault
Dzień dobry,
Mój robot po resecie informuje o błędzie bootowania systemu i w kółko próbuje się uruchomić. Cykl powtarza się co 30sek Czy jest jakiś tryb serwisowy aby można było wyzerować. Miga kontrolka na włączniku i nie da się wyłączyć robota.
Odpowiedz
Julia Specjalista 5. 4. 2024
Dzień dobry,
Jeśli robot nie działa poprawnie, przytrzyma Pan przycisk Wł. / Wył. gdy urządzenie jest włączone, i naciśnie przycisk restartu, aż usłyszy Pan komunikat głosowy „start restoring the initial version”, a następnie zostaną przywrócone ustawienia fabryczne. Miłego dnia
Odpowiedz
Marcin 12. 4. 2024
Robot nie uruchamia procedury restartu do ustawień fabrycznych tylko informuję o błędzie i prosi o kontakt ze sprzedawcą Failed to boot please contact us for after sells consultation.
Odpowiedz
Julia Specjalista 17. 4. 2024
Dzień dobry,
prawdopodobnie będzie trzeba odesłąć urządzenie na serwis. Miłego dnia
Odpowiedz
Piotr 31. 10. 2023
Roborock nie łączy się z siecią WiFi
Roborock S6 Pure po powrocie do stacji dokującej stracił połączenie z aplikacją. Diody zasilania oraz powrotu do stacji dokującej mrugają powoli.
Gdy próbuję użyć aplikacji, by połączyć się znowu z WiFi, moje domowe WiFi (którego używałem do obsługi tego urządzenia od ponad dwóch lat) jest wyszarzone, a próbując je wybrać otrzymuję komunikat, że "Obsługiwane jest wyłączeni WiFi 2.4GHz... rzecz w tym jednak, że moje domowe WiFi działa na 2.4 oraz 5 GHz, więc powinno spełniać ten warunek. Próbowałem kilka razy zrobić reset WiFi, zaktualizować aplikację, itd., ale nic nie pomogło.
Jak temu zaradzić?
Odpowiedz
Monika Specjalista 1. 11. 2023
Dzień dobry,
nawidocznie urządzenie łączy się na pśmie 5 GHz a nie na 2,4 GHz i stąd ten problem. Aplikację można spróbować odinstalować i zainstalować ponownie. Potrzebne jednak będzie ponowne pierwsze skanowanie.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Sebastian 6. 10. 2023
Szybki powrót do stacji
Czy ktoś z Was miał taka sytuacje, ze Roborock S 6 Pure rozpoczyna sprzątanie i za chwile wraca do stacji dokującej.
Nic nie zmieniałem w ustawieniach.
Odpowiedz
Monika Specjalista 9. 10. 2023
Dzień dobry,
wraca do stacji ponieważ ma słabą baterię. Jeżeli użądzenie jest używane ponad 1,5 roku to polecam zakup nowej baterii i wymianę.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Paweł 15. 7. 2022
Stacja dokująca uruchamia się tylko na sekundę po podłączeniu do prądu.
Dzień dobry, zauważyłem że mój Roborock S6 znajduje się w trybie offline, dioda na stacji dokującej nie świciła ale wtyczka w gniazdku była wysunięta. Przy próbie ponownego podłączenia dioda zapaliła się na sekundę po czym zgasła. Zmieniałem gniazdka ale sytuacja się powtarza. Czy spotkali się państwo z problemem o takich objawach ?
Odpowiedz
Piotr 11. 5. 2022
Przycisk power mruga
Witam dzisiaj po powrocie do domu przycisk power cały czas miga. Próba zresetowania urządzenia przez jednoczesne przycisniecie i przytrzymanie przyciskow power i home nic nie pomaga.
Odpowiedz
Szczepan 6. 11. 2024
Czy problem został rozwiązany ??
Odpowiedz
Xiaomi 7. 8. 2024
U mnie jest to samo nawet 15 sekundowy reset nie pomaga jaki to może być blad?
Odpowiedz
Magda 4. 10. 2021
Błąd na mapie
Dzień dobry, mój robot po raz kolejny zmienia miejsce stacji ładującej na mapie, po czym nie może się odnaleźć ani potem odnaleźć samej bazy. Usuwałam mapę i skanowalam całe mieszkanie znowu i problem się powtórzył.
Odpowiedz
Monika Specjalista 4. 10. 2021
Dzień dobry,
proszę odinstalować aplikację i ponownie ją zainstalować oraz dodatkowo zresetować urządzenie. Połączyć je ponownie i raz jeszcze od nowa zeskanować całe mieszkanie.
Pozdrawiamy, team Robot World.
Odpowiedz
Magda 4. 10. 2021
Dziękuję za szybką odpowiedź, w jakiś sposób zresetować urządzenie?
Odpowiedz
Monika Specjalista 4. 10. 2021
Dzień dobry,
proszę przytrzymać te dwa guziki na robocie jednocześniej przez około 5-8 sekund. Wtedy urządzenie powinno się samo zresetować.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Jacek 26. 1. 2021
bła 13
Dzień dobry,
Jestem użytkownikiem urządzenia od kilku miesięcy (około 2-3 miesiące).
Mam problem:
Po zakończeniu sprzątania, urządzenie prawidłowo wraca do stacji dokującej.
Jednak urządzenie nie rozpoczyna ładowania tylko wyskakuje błąd 13 - błąd ładowania
(upewenij się, że styki są czyste). Błąd wyskakuj pomimo tego, ze styki sa czyste.
Dopiero za 6-8 włączeniem procedury powrotu do stacji ładującej robot
zaczyna się ładować i błąd nie wyskakuje.
Dodam, że za każdym razem (nawet wtedy kiedy wyskakuje błąd) kiedy robot najeżdza
na stacje dokującą to dioda umieszczona na niej gaśnie (jednak robot cofa pomimo to)!
Początkowo urządzenie działało bez zarzutu, nie zmieniałem miejsca położenia stacji!
Proszę o pomoc, co robić?
ps Dodam, że urządzenie potrafi (w czasie ładowania) "stracić" sygnał ładowania
i nagle wyjechać e stacji ładującej. Po ponownej próbie "najazdu" wyskakuje błąd
i znów trzeba próbować kilkukrotnie powrócić do bazy......
Odpowiedz
Oskar Specjalista 27. 1. 2021
Dzień dobry,
proponuję na początek zmienić umieszczenie stacji ale głównie najważniejsza będzie zmiana gniazdka do którego jest podłączona stacja. Proszę również wykonać reset urządzenia poprzez jednoczesne przytrzymanie przycisków znajdujących się na panelu głównym robota. Jeżeli powyższe kroki nie pomogą, proponuję wysłąć urządzenie na serwis gwarancyjny w miejscu zakupu.
Pozdrawiamy, team Robot World.
Odpowiedz
Jacek 20. 2. 2021
Witam, dzięki za odpowiedź.
Wykonałem zalecenia i nie pomogło. Wysłałem sprzęt na gwarancji. Serwis "Jamicon" stwierdził, że urządzenie działa poprawnie. Faktycznie działało ale po dwóch odkurzaniach problem powrócił. Niestety robot nadal traci "sygnał ładowania" i sam wyjeżdża ze stacji ładującej i ma problem z ponownym, poprawnym powrotem do bazy. Zauważyłem, że po odczekaniu pewnego okresu czasu (około 20 minut) robot poprawnie powraca. Następnie ładuje około 10% i znów "traci sygnał". Operację powrotu do stacji muszę powtarzać kilkukrotnie aby naładować baterię do maksa..
Macie może jakieś inne propozycje pomocy ?
Odpowiedz
Oskar Specjalista 22. 2. 2021
Dzień dobry,
w tej sytuacji proponowałbym jeszcze raz wysłać urządzenie na reklamację z uzasadnieniem, że prosi Pan o dokładniejszą i dłuższą kontrolę, proszę wyraźnie podkreślić, że urządzenie działało poprawnie jedynie 2 dni po czym problem powrócił.
Pozdrawiamy, team Robot World.
Odpowiedz
Zadaj pytanie