Przejść do zawartości | Przejść do głównego menu | Przejść do wyszukiwania

Roborock S6 MaxV

Pytania do Odkurzacz automatyczny i mop 2 w 1 Roborock S6 MaxV

Wróć do szczegółów

Wasze pytania

Zadaj pytanie

  • DOROTA 4. 10. 2024

    Usunieta mapa mieszkania

    Dzień dobry, czy można przywrócić starą mape mieszkania. Usunęłam przez przypadek ale w historii sprzatania jest ta stara mapa. Proszę o pomoc jak to zrobic. Nie chce na nowo mocować całego mieszaknia

    • arko 31. 10. 2024

      U mnie się nie dało, w ogóle mapowanie pomieszczeń w tym modelu to dramat

  • Paweł 30. 4. 2024

    Roborock S6 maxv problem z mopowaniem

    Od pewnego czasu S6 jeździ mi zygzakiem z włączonym mopem. Jak wyjmę pojemnik to odkurzanie jest w porządku, jak od linijki. Niestety założenie mopa i od razu zatrzymywanie, kręcenie się w kółko, powroty, cofanie się itp. Wymieniłem wszystkie elementy na nowe tj. mop, zamiatarkę, filtr hepa etc. Reset nie pomaga. po wgraniu nowego softu historia się powtarza

  • Kazimierz 10. 3. 2024

    roborock S6 maxV

    Od początku nie mopuje /nie podaje wody/

  • Paweł 3. 5. 2022

    Czujnik ściany

    Witam!
    Mój odkurzacz nie jedzie wzdłuż tuż obok ściany tylko co 30-40 cm o nią się ociera, aż zareaguje zderzak. Można powiedzieć, że jedzie zygzakiem. Czasem przyjedzie około 1 metra bez zderzania się ze ścianą. Czujniki czyściłem - nie pomogło. Czyli pozostaje tylko serwis?

  • Julian 13. 4. 2022

    Parowanie urządzeń

    Kupiłem roborock s 6max v i nie mogę połączyć z telefonem LG

    • Monika Specjalista 14. 4. 2022

      Dzień dobry, 

      co ma Pan na myśli, że nie może się połączyć? Pobrał Pan odpowiednią aplikację? W telefonie proszę wyłączyć dane komórkowe. Domowe wi-fi musi być na frekwencji o paśmie 2,4 GHz. 

      Pozdrawiamy, team Robot World 

      • Agnieszka 30. 4. 2022

        A co jeśli moja sieć domowa nie jest na frekwencji 2,4 GHz???? Moja jest na innej i nie mogę się połączyć :-((( sprzedawca nie poinformował mnie o tym warunku :-(

        • Monika Specjalista 2. 5. 2022

          Dzień dobry, 

          nie będzie możliwości połączenia urządzenia z aplikacją, jeżeli nie będzie ustawienia na 2,4 GHz. 

          Pozdrawiamy, team Robot World 

  • Maciej 9. 4. 2022

    Mopuje tylko jedna strona

    Od jakiegoś czasu zauważyłem, że podczas mopowania tylko jedna strona myje, druga jest sucha. To oznacza, że jedna z dysz pod spodem nie podaje wody. Gdy odwracam faktycznie jest sucha ale nie widać, żeby była zapchana..
    Co można z tym zrobić? Zastanawiam się nad wysłaniem na reklamacje..
    Proszę o pomoc

    • Monika Specjalista 10. 4. 2022

      Dzień dobry, 

      wystarczy po prostu przeczyścić dyszę igłą i powinna zacząć normalnie dozować wodę. 

      Pozdrawiamy, team Robot World 

      • Maciej 18. 4. 2022

        Czyściłem już kilkukrotnie i nie czuć aby była zapchana. Nie widać tez różnicy między działającą dyszą. Problem niestety nie ustał i dalej mopuja jedna strona.

        • Monika Specjalista 19. 4. 2022

          Dzień dobry, 

          w takiej sytuacji propnuję odesłać urządzenie na reklamację w miejscu zakupu. 

          Pozdrawiamy, team Robot World 

  • Magdalena 11. 1. 2022

    Robot nie zawsze mopuje

    Dzień dobry. Mój robót s6 maxV ma problem z mopowaniem. Raz mopuje po włączeniu a często nie podaje w ogóle wody. Próbuję go wtedy zrestartowac co nie pomaga, wyjmuje i wkładam ponownie pojemnik z wodą i mopa ale to również nie pomaga. Wszystkie czujniki, podajniki wody itp są i były czyszczone na bieżąco. Często robót reaguje czyli uruchamia mopowanie ale tylko po włączeniu sprzątania miejscowego. Dodam jeszcze, że próbowałam przywrócić ustawienia fabryczne i zainstalowalam aplikacje raz jeszcze ale też nie pomogło. Co mogę zrobić w tej sytuacji? Czy wysłanie go na gwarancję jest zasadne? Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam

    • Monika Specjalista 12. 1. 2022

      Dzień dobry, 

      jeżeli dysze doprowadzające wodę zostały wyczyszczone i to również nie pomogło to proponuję odesłać urządzenie na reklamację w miejscu zakupu. 

      Pozdrawiamy, team Robot World 

  • Piotr 20. 10. 2021

    Gubi wodę przy wjeżdżaniu na przeszkody

    Odkurzacz zaczął wylewać wodę przy wjeździe na dywan czy próg. Jak możemy zażegnać ten problem?

    • Monika Specjalista 20. 10. 2021

      Dzień dobry, 

      proszę odesłać urządzenie na relamację w miejscu zakupu.

      Pozdrawiamy, team Robot World

  • Andrzej 14. 10. 2021

    Nie mopuje

    Witam, od 2 dni odkurzacz przestał podawać wodę. Został wyczyszczony od dołu, oraz zresetowany. Mimo wszystko nie przyniosło to żadnego skutku. Co można zrobić z tym problemem? Nie ukrywam że jestem rozczarowany ponieważ użytkuje ten model od ok. 2 miesięcy i nie spodziewałem się awarii po tak krótkim czasie.

    • Monika Specjalista 15. 10. 2021

      Dzień dobry, 

      proszę przeczyścić dysze doprowadzające wodę suchą ściereczką i raz jeszcze zresetować urządzenie. 

      Pozdrawiamy, team Robot World

      • Ania 14. 4. 2022

        Proszę konkretnie wskazać, które miejsca należy oczyścić, nawet nie wiem, które to dysze :-(((

  • Rafał 21. 8. 2021

    Czy stacja dokująca może być pod szafką ?

    Witam .czy stacja dokująca może być umiejscowiona pod szafką wiszącą na wysokości 12 cm , czy nie będzie to przeszkadzało w odnajdywaniu się robota. Robot dopiero co kupiony i na tą chwilę pod tą szafką nie łapie sygnału wifi ale wraca do tam umiejscowionej stacji (planuje dołożyć dodatkową antenę wifi tak żeby i pod tą szafką był sygnał , tylko czy to będzie działać ze względu na wysokość) pozdrawiam

    • Monika Specjalista 23. 8. 2021

      Dzień dobry, 

      jak najbardziej stacja ładująca może być umieszczona pod szafką, jeżeli tylko tam się zmieści. Problm z wi-fi może się pojawiać pod szafką ale i tak mimo wszystko robot powinien wrócić do stacji ładującej. A jeżeli poprawi Pan zasięg wi-fi w mieszkaniu to tym bardziej nie powinno być problemu. 

      Pozdrawiamy, team Robot World.

  • Jacek 25. 3. 2021

    Robot nie odkurza strefy "doganiania"

    Witam, od 2 dni posiadam Roborock S6 maxV. Robot zrobił sobie już mapę całego domu, podzieliłem je na strefy i w sumie wszystko działa poza strefami "doganiania". Domyślam się, że jest to błąd w tłumaczeniu i chodzi o strefę "No-mop". Kiedy oznaczę np. dywan tą strefą robot całkiem ją omija i nie sprząta jej w ogóle. Myślałem, że po prostu na tej strefie będzie wyłączał mop i tylko ją odkurzał. Czym w takim razie różni się strefa "doganiania" od strefy "niedostępnej"?

    • Monika Specjalista 25. 3. 2021

      Dzień dobry, 

      urządzenie nie ma takiej opcji, że w trakcie mopowania wyłączy tą opcję i przełączy się na odkurzanie. 

      Jeżeli ustawi Pan strefę mop zone to odkurzacz nie wjedzie tam podczas mopowania i nie wyłączy tej fukcji. Natomiast podczas odkurzania jak najbardziej będzie wjeżdżał w stresy no mop zone. 

      Pozdrawiamy, team Robot World

Zadaj pytanie

Produkt został dodany do kosza

Zamknąć

Do koszyka

Dostawa ZA DARMO!

Produkt dodany do porównania

Zamknąć

Porównać wszystko