Przejść do zawartości | Przejść do głównego menu | Przejść do wyszukiwania
22 211 67 00 Pon-Pt 8:00—17:00
Warunki dostawy
Służymy poradą
ROBOT WORLD
Jesteśmy specjalistami od sprzedaży zrobotyzowanych pomocników - odkurzacze automatyczne, roboty sprzątające, mopujące, kosiarki automatyczne, drony i wiele innych
Wasze pytania
Zadaj pytanie
DOROTA 4. 10. 2024
Usunieta mapa mieszkania
Dzień dobry, czy można przywrócić starą mape mieszkania. Usunęłam przez przypadek ale w historii sprzatania jest ta stara mapa. Proszę o pomoc jak to zrobic. Nie chce na nowo mocować całego mieszaknia
Odpowiedz
arko 31. 10. 2024
U mnie się nie dało, w ogóle mapowanie pomieszczeń w tym modelu to dramat
Odpowiedz
Paweł 30. 4. 2024
Roborock S6 maxv problem z mopowaniem
Od pewnego czasu S6 jeździ mi zygzakiem z włączonym mopem. Jak wyjmę pojemnik to odkurzanie jest w porządku, jak od linijki. Niestety założenie mopa i od razu zatrzymywanie, kręcenie się w kółko, powroty, cofanie się itp. Wymieniłem wszystkie elementy na nowe tj. mop, zamiatarkę, filtr hepa etc. Reset nie pomaga. po wgraniu nowego softu historia się powtarza
Odpowiedz
Kazimierz 10. 3. 2024
roborock S6 maxV
Od początku nie mopuje /nie podaje wody/
Odpowiedz
Paweł 3. 5. 2022
Czujnik ściany
Witam!
Mój odkurzacz nie jedzie wzdłuż tuż obok ściany tylko co 30-40 cm o nią się ociera, aż zareaguje zderzak. Można powiedzieć, że jedzie zygzakiem. Czasem przyjedzie około 1 metra bez zderzania się ze ścianą. Czujniki czyściłem - nie pomogło. Czyli pozostaje tylko serwis?
Odpowiedz
Julian 13. 4. 2022
Parowanie urządzeń
Kupiłem roborock s 6max v i nie mogę połączyć z telefonem LG
Odpowiedz
Monika Specjalista 14. 4. 2022
Dzień dobry,
co ma Pan na myśli, że nie może się połączyć? Pobrał Pan odpowiednią aplikację? W telefonie proszę wyłączyć dane komórkowe. Domowe wi-fi musi być na frekwencji o paśmie 2,4 GHz.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Agnieszka 30. 4. 2022
A co jeśli moja sieć domowa nie jest na frekwencji 2,4 GHz???? Moja jest na innej i nie mogę się połączyć :-((( sprzedawca nie poinformował mnie o tym warunku :-(
Odpowiedz
Monika Specjalista 2. 5. 2022
Dzień dobry,
nie będzie możliwości połączenia urządzenia z aplikacją, jeżeli nie będzie ustawienia na 2,4 GHz.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Maciej 9. 4. 2022
Mopuje tylko jedna strona
Od jakiegoś czasu zauważyłem, że podczas mopowania tylko jedna strona myje, druga jest sucha. To oznacza, że jedna z dysz pod spodem nie podaje wody. Gdy odwracam faktycznie jest sucha ale nie widać, żeby była zapchana..
Co można z tym zrobić? Zastanawiam się nad wysłaniem na reklamacje..
Proszę o pomoc
Odpowiedz
Monika Specjalista 10. 4. 2022
Dzień dobry,
wystarczy po prostu przeczyścić dyszę igłą i powinna zacząć normalnie dozować wodę.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Maciej 18. 4. 2022
Czyściłem już kilkukrotnie i nie czuć aby była zapchana. Nie widać tez różnicy między działającą dyszą. Problem niestety nie ustał i dalej mopuja jedna strona.
Odpowiedz
Monika Specjalista 19. 4. 2022
Dzień dobry,
w takiej sytuacji propnuję odesłać urządzenie na reklamację w miejscu zakupu.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Magdalena 11. 1. 2022
Robot nie zawsze mopuje
Dzień dobry. Mój robót s6 maxV ma problem z mopowaniem. Raz mopuje po włączeniu a często nie podaje w ogóle wody. Próbuję go wtedy zrestartowac co nie pomaga, wyjmuje i wkładam ponownie pojemnik z wodą i mopa ale to również nie pomaga. Wszystkie czujniki, podajniki wody itp są i były czyszczone na bieżąco. Często robót reaguje czyli uruchamia mopowanie ale tylko po włączeniu sprzątania miejscowego. Dodam jeszcze, że próbowałam przywrócić ustawienia fabryczne i zainstalowalam aplikacje raz jeszcze ale też nie pomogło. Co mogę zrobić w tej sytuacji? Czy wysłanie go na gwarancję jest zasadne? Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam
Odpowiedz
Monika Specjalista 12. 1. 2022
Dzień dobry,
jeżeli dysze doprowadzające wodę zostały wyczyszczone i to również nie pomogło to proponuję odesłać urządzenie na reklamację w miejscu zakupu.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Piotr 20. 10. 2021
Gubi wodę przy wjeżdżaniu na przeszkody
Odkurzacz zaczął wylewać wodę przy wjeździe na dywan czy próg. Jak możemy zażegnać ten problem?
Odpowiedz
Monika Specjalista 20. 10. 2021
Dzień dobry,
proszę odesłać urządzenie na relamację w miejscu zakupu.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Andrzej 14. 10. 2021
Nie mopuje
Witam, od 2 dni odkurzacz przestał podawać wodę. Został wyczyszczony od dołu, oraz zresetowany. Mimo wszystko nie przyniosło to żadnego skutku. Co można zrobić z tym problemem? Nie ukrywam że jestem rozczarowany ponieważ użytkuje ten model od ok. 2 miesięcy i nie spodziewałem się awarii po tak krótkim czasie.
Odpowiedz
Monika Specjalista 15. 10. 2021
Dzień dobry,
proszę przeczyścić dysze doprowadzające wodę suchą ściereczką i raz jeszcze zresetować urządzenie.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Ania 14. 4. 2022
Proszę konkretnie wskazać, które miejsca należy oczyścić, nawet nie wiem, które to dysze :-(((
Odpowiedz
Rafał 21. 8. 2021
Czy stacja dokująca może być pod szafką ?
Witam .czy stacja dokująca może być umiejscowiona pod szafką wiszącą na wysokości 12 cm , czy nie będzie to przeszkadzało w odnajdywaniu się robota. Robot dopiero co kupiony i na tą chwilę pod tą szafką nie łapie sygnału wifi ale wraca do tam umiejscowionej stacji (planuje dołożyć dodatkową antenę wifi tak żeby i pod tą szafką był sygnał , tylko czy to będzie działać ze względu na wysokość) pozdrawiam
Odpowiedz
Monika Specjalista 23. 8. 2021
Dzień dobry,
jak najbardziej stacja ładująca może być umieszczona pod szafką, jeżeli tylko tam się zmieści. Problm z wi-fi może się pojawiać pod szafką ale i tak mimo wszystko robot powinien wrócić do stacji ładującej. A jeżeli poprawi Pan zasięg wi-fi w mieszkaniu to tym bardziej nie powinno być problemu.
Pozdrawiamy, team Robot World.
Odpowiedz
Jacek 25. 3. 2021
Robot nie odkurza strefy "doganiania"
Witam, od 2 dni posiadam Roborock S6 maxV. Robot zrobił sobie już mapę całego domu, podzieliłem je na strefy i w sumie wszystko działa poza strefami "doganiania". Domyślam się, że jest to błąd w tłumaczeniu i chodzi o strefę "No-mop". Kiedy oznaczę np. dywan tą strefą robot całkiem ją omija i nie sprząta jej w ogóle. Myślałem, że po prostu na tej strefie będzie wyłączał mop i tylko ją odkurzał. Czym w takim razie różni się strefa "doganiania" od strefy "niedostępnej"?
Odpowiedz
Monika Specjalista 25. 3. 2021
Dzień dobry,
urządzenie nie ma takiej opcji, że w trakcie mopowania wyłączy tą opcję i przełączy się na odkurzanie.
Jeżeli ustawi Pan strefę mop zone to odkurzacz nie wjedzie tam podczas mopowania i nie wyłączy tej fukcji. Natomiast podczas odkurzania jak najbardziej będzie wjeżdżał w stresy no mop zone.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Zadaj pytanie