Przejść do zawartości | Przejść do głównego menu | Przejść do wyszukiwania
22 211 67 00 Pon-Pt 8:00—17:00
Warunki dostawy
Służymy poradą
ROBOT WORLD
Jesteśmy specjalistami od sprzedaży zrobotyzowanych pomocników - odkurzacze automatyczne, roboty sprzątające, mopujące, kosiarki automatyczne, drony i wiele innych
Wasze pytania
Zadaj pytanie
Paulina 13. 11. 2024
Błąd automatycznego oprozniania pojemnika na kurz
Dzień dobry. Od tygodnia mam problem, po każdym sprzątaniu czy ten uruchomieniu z poziomu aplikacji pojawia się błąd auto automatycznego oprozniania pojemnika na kurz. Pojemnik na kurz się nie opróżnia do worka po chwili zasysania pojawia się błąd. Sprawdzałam wielokrotnie i nie ma zatkanego kanału do oprozniania. Dzieje się tak od momentu założenia nowego worka z zestawu. Zastanawiam się czy mam pakowac go na reklamację.
Odpowiedz
Monika Specjalista 14. 11. 2024
Dzień dobry,
proszę zacząć od wyłączenia stacji na około 10 minut a następnie ją podłączyć do prądu ponownie. Proszę również zresertować odkurzacz. Jeżeli to nie pomoże, zalecam skontaktowanie się z serwisem.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Karolina 24. 10. 2024
Kolejność sprzątania pomieszczeń
Dzień dobry, czy można w aplikacji ustawić kolejność mycia pomieszczeń? Zawsze zaczyna od pomieszczenia w którym stoi, później korytarz, łazienka. A wolałabym żeby zaczynał od sypialni i salonu. Czy można to jakoś ustawić? Jak wybieram opcję pokoje i klikam kolejność jaką chce to on i tak myje swoją kolejnością.
Odpowiedz
Rafał 30. 7. 2024
Cieknaca woda ze stacji dokujacej do tacki
Ponawiam pytanie o pomoc w rozwiązaniu problemu cieknącej wody do tacki. Czy ktoś rozwiązał ten problem?
Odpowiedz
Monika Specjalista 30. 7. 2024
Dzień dobry,
proponuję odesłać urządzenie na reklamację w miejscu zakupu. Najlepiej będzie jak serwis sprawdzi urządzenie.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Ewelina 18. 5. 2024
Cieknaca woda ze stacji dokujacej do tacki
Dlaczego pojawił sie nagle problem cieknacej czystej wody z podajnikow? Woda zapełnia tacke, a kontrolka w stacji swieci się na czerwono. Skąd ten problem? Do tej pory wszystko bylo ok...
Odpowiedz
Kazimierz 7. 7. 2024
Dzień dobry Q Revo taka sama usterka, rozwiązano problem ?
Odpowiedz
Anna 1. 3. 2024
Cieknąca woda w stacji dokującej
Dzień dobry, po zakończeniu mycia mopa woda kapie z wylotu wody czystej co powoduje gromadzenie się wody na podstawce i przerywa mycie mopa. Co należy w takiej sytuacji wykonać?
Odpowiedz
Piotr 31. 5. 2024
Mam ten sam problem. W poniedziałek wysyłam na reklamację.
Odpowiedz
Waldek 20. 5. 2024
Od wczoraj mam ten sam problem.
Najpierw myślałem, że woda nie jest odpompowywana. Ale po wyczyszczeniu tacki woda ponownie się pojawiła.
Odpowiedz
Waldek 10. 10. 2024
Ciąg dalszy
Reklamowałem robota w związku z cieknącą wodą. Pierwsza naprawa okazała się nieskuteczna. Przy drugim podejściu został wymieniony cały robót.
I było by super gdyby dziś nowy sprzęt również nie zaczął cieknąć :(
Nie chce ponownie bawić się nie przyjaznym procesem reklamacyjnym.
Jak mogę samodzielnie naprawić robota?
Odpowiedz
Monika Specjalista 11. 10. 2024
Dzień dobry,
samodzielnie nie ma możliwości naprawy urządzenia. Jeżeli przyszedł wadliwy to proszę odesłać na reklamację.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Ewelina 18. 5. 2024
Mam ten sam problem, właśnie dziś się pojawił... Czy ktoś go rozwiązał?
Odpowiedz
Kamil 29. 3. 2024
Mam ten sam problem z q revo. Woda kapie z rurek po zakończeniu mycia mopa i napełnia tackę do pełna co powoduje zapalenie się czerwonej lampki i błąd bazy. Nie mam pomysłu jak ten problem rozwiązać.
Odpowiedz
Piotr 16. 5. 2024
Mam ten sam problem z q revo. Woda po myciu mopa kapie. Nie wiem jak rozwiązać ten problem.
Odpowiedz
Sylwia 2. 5. 2024
Czy udało się naprawić problem?
Odpowiedz
Krzysztof 11. 2. 2024
pytanie
Czy można zamówić cały komplet akcesoriów do Roborock Q rewo i czy to są orginalne części i w jakiej cenie dziękuje
Odpowiedz
Monika Specjalista 11. 2. 2024
Dzień dobry,
nie mamy zestawów akcesoriów, Można sobie dowolnie wybrać i zakupić.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Marcin 24. 1. 2024
Tylko jedna nakładka mopuje
Podczas mopowania samą wodą robot zostawia ślad tylko jednej nakładki przy sprawdzeniu jedna nakładka jest dużo bardziej sucha niż druga co może być powodem i jak to naprawić?
Odpowiedz
Monika Specjalista 25. 1. 2024
Dzień dobry,
proszę sprawdzić dysze doprowadzające wodę, być może dysza jest zatkana i stąd woda nie dostaje się do tekstyli i są suche.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Katarzyna 23. 1. 2024
Ślady po myciu
Witam,
Robot po sprzątaniu zostawia ślady po szczotkach na drewnianej podłodze. Pod światło są one wyraźnie widoczne. Używany jest płyn dedykowany do robotow sprzyjających, nie pieniący się. Czy można coś z tym zrobić?
Pozdrawiam
Odpowiedz
Monika Specjalista 24. 1. 2024
Dzień dobry,
nie używać płynu a myć podłogę samą wodą.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Wojtek 8. 1. 2024
Zapychanie stacji roborock q revo
Witam. Czy można ustawić częstrze opróżnianie pojemnika na kurz? Posiadam 3 psy i robot po sprzątaniu całego mieszkania, przy próbie opróżniania pojemnika na kurz, zatyka kanał stacji czyszczącej zbitą sierścią. Powtarza się to notorycznie. Czy da się go zaprogramować tak aby w połowie sprzątania pojechał opróżnić pojemnik po czym żeby dokończył sprzątanie? Podobnie jak robi z myciem mopów.
Odpowiedz
Monika Specjalista 8. 1. 2024
Dzień dobry,
z poziomu aplikacji należy samemu wysłać odkurzacz do stacji ładującej, opróżnić pojemnik i wystartować urządzenie ponownie do sprzątania. Sam nie pojedzie się opróżnić.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
wlodzimierz 14. 8. 2023
aplikacja
czy mozna wydac polecenie w jezyku polskim
Odpowiedz
Monika Specjalista 15. 8. 2023
Dzień dobry,
Robotem można sterować za pomocą poleceń głosowych Amazon Alexa, Google Assistant lub Siri tylko w języku angielskim. Robot wydaje komunikaty tylko w języku angielskim.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Zadaj pytanie