Przejść do zawartości | Przejść do głównego menu | Przejść do wyszukiwania

Pojemnik na brud iRobot Roomba 693, 694, 697, 698

Pytania do Pojemnik na brud iRobot Roomba 693, 694, 697, 698

Wróć do szczegółów

Wasze pytania

Zadaj pytanie

  • Andrzej 8. 5. 2024

    Błąd pojemnika

    Posiadam Roombę 697. Był naprawiany w serwisie z powodu nie logowania się na stacji dokującej. Jeden cykl pracy wykonał bez zarzutu. Przy drugim - zgłosił błąd: "zainstaluj ponownie pojemnik robota". Pomimo ponownego wyjęcia i włożenia pojemnika na brud, błąd nadal występuje. Czy ja sam i w jaki sposób będę mógł sam usunąć problem? Jakie czynności winienem wykonać? Może pomógłby jakiś reset.

Zadaj pytanie

Produkt został dodany do kosza

Zamknąć

Do koszyka

Dostawa ZA DARMO!

Produkt dodany do porównania

Zamknąć

Porównać wszystko