Przejść do zawartości | Przejść do głównego menu | Przejść do wyszukiwania
22 211 67 00 Pon-Pt 8:00—17:00
Warunki dostawy
Służymy poradą
ROBOT WORLD
Jesteśmy specjalistami od sprzedaży zrobotyzowanych pomocników - odkurzacze automatyczne, roboty sprzątające, mopujące, kosiarki automatyczne, drony i wiele innych
Wasze pytania
Zadaj pytanie
Andrzej 8. 5. 2024
Błąd pojemnika
Posiadam Roombę 697. Był naprawiany w serwisie z powodu nie logowania się na stacji dokującej. Jeden cykl pracy wykonał bez zarzutu. Przy drugim - zgłosił błąd: "zainstaluj ponownie pojemnik robota". Pomimo ponownego wyjęcia i włożenia pojemnika na brud, błąd nadal występuje. Czy ja sam i w jaki sposób będę mógł sam usunąć problem? Jakie czynności winienem wykonać? Może pomógłby jakiś reset.
Odpowiedz
Zadaj pytanie