Przejść do zawartości | Przejść do głównego menu | Przejść do wyszukiwania
22 211 67 00 Pon-Pt 8:00—17:00
Warunki dostawy
Służymy poradą
ROBOT WORLD
Jesteśmy specjalistami od sprzedaży zrobotyzowanych pomocników - odkurzacze automatyczne, roboty sprzątające, mopujące, kosiarki automatyczne, drony i wiele innych
Wasze pytania
Zadaj pytanie
Maria 20. 2. 2024
lampka pomarańczowa
1. co oznacza świecąca sie lampka pomarańczowa?
2. czy robot należy rozładowywać ? odłączać od źródła zasilania?
Odpowiedz
Aleksander 10. 9. 2022
podłączenia do sieci Wi-fi
zmieniała sie sieć Wi-fi w moim mieszkaniu . Próbowałem parować Mbot i nowego rutera , ale bez skutku . proszę o pomoc jak to zrobić
Odpowiedz
Rafał 14. 2. 2023
Jak połączyć z nową siecią wifi
Odpowiedz
Renata 11. 7. 2022
Jak zarejestrować się w aplikacji MBOT na iphone gdy aplikacja nie pozwala na wpisanie numeru telefonu a bez tego nie można dokona rejestracji
Jak wpisać numer telefonu gdy aplikacja pozwala tylko wybrać numer kierunkowy kraju ale nie umożliwia wpisania numeru telefonu (brak aktywnego pola do podania numeru telefonu)? Podanie pozostałych danych jak mail, hasło nie rozwiązuje problemu , gdyz systemie nie przepuszcza dalej z powodu braku numeru telefonu... Żadnej pomocy nie mozna uzyskać od serwisu Monueala w Warszawie poza informacją powtarzana jak mantra, że aplikacja działa. Kompletny brak profesjonalizmu, nie wspominając o standardach obsługi klienta i fakcie,ze przez ponad 1 tydzień nie udało się dodzwonić dzwoniąc o różnych porach dnia w godz. pracy serwisu.
Odpowiedz
Edyta 3. 5. 2022
Wyczyść lidar co oznacza taki komunikat
Na aplikacji pojawia się wyczyść lidar, robót nie jedzie i nie sprząta, co mam zrobić?
Odpowiedz
Monika Specjalista 3. 5. 2022
Dzień dobry,
proszę odesłać urządzenie na reklamację w miejscu zakupu.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Zadaj pytanie