Przejść do zawartości | Przejść do głównego menu | Przejść do wyszukiwania
22 211 67 00 Pon-Pt 8:00—17:00
Warunki dostawy
Służymy poradą
ROBOT WORLD
Jesteśmy specjalistami od sprzedaży zrobotyzowanych pomocników - odkurzacze automatyczne, roboty sprzątające, mopujące, kosiarki automatyczne, drony i wiele innych
Wasze pytania
Zadaj pytanie
Marcin 22. 2. 2024
Aplikacja iOS
Co jest z aplikacją iOS? Od kilku lat używam Waszego robota i ten nagle stracił wszystkie funkcjonalności poza zwykłym sprzątaniem całej powierzchni pokoju/mieszkania. Istotna zmiana specyfikacji. Czy należy się spodziewać przywrócenia możliwości sterowania z poziomu aplikacji iOS (wymiany telefonu nie przewiduję) czy też raczej należy rozważyć zakup sprzętu od bardziej rzetelnego dostawcy?
Odpowiedz
Damian 25. 9. 2024
To jest w ogole dramat jak mozna sorzedawac sorzet ktory traci cala fu ckjonalnosc Wasza firma powinna zwracsc pieniadze a Wam producent, ja to zglaszam do uokiku
Odpowiedz
Anna 29. 9. 2024
Proszę o informację kiedy zostania naprawiona aplikacja na Android.
Nie da się korzystać z odkurzacza.
Od 2 lat aplikacja działa fatalnie, ale teraz to już apogeum. Ten sprzęt bez aplikacji nadaje się do kosza.
Kolejna sprawa. Mam wymienioną baterię w ramach promocji po 24 miesiącach i.... działa fatalnie nie ma porównania ze starą baterią - to jakiś fatalny recyklat.
Będę niestety odradzać znajomym ten sprzęt bo korzysta się fatalnie ciągle coś. Nie wspomnę już o dłuższym czasie bez aplikacji... i od tamtej pory aplikacja to porażka !
Odpowiedz
Monika Specjalista 30. 9. 2024
Dzień dobry,
nie zajmujemy się aplikacjami a sprzedajemy produktu. Swoje pytanie polecam skierować do producenta.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Piotr 12. 6. 2023
aplikacja na iphona
Witam
Czy jest aktualnie dostęp do aplikacji na iPhonah mbot 900. ?
Odpowiedz
Monika Specjalista 13. 6. 2023
Dzień dobry,
nie posiadamy informacji na ten temat.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Krzysztof 2. 7. 2023
Dzień dobry,
chciałbym zmienić harmonogram pracy mojego robota jednak moja aplikacja się nie włącza a nie mogę znaleźć nowej na AppStore. Jak mogę to zrobić bez aplikacj? Pozdrawiam
Odpowiedz
Monika Specjalista 3. 7. 2023
Dzień dobry,
przykro mi ale takie ustawienia można tylko zmienić w aplikacji.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Krzysztof 12. 7. 2023
A kiedy będzie dostępna nowa aplikacja?
Odpowiedz
Bernard 14. 6. 2023
Tejze aplikacji aktualnie nie ma choc byla. Jaki powod usuniecia jej i komu mozna zadac pytanie odnosnie ponownego jej umieszczenia w app store?
Odpowiedz
Kamil 4. 6. 2023
M bo często gubi mape
Witam
Mam problem z m botem, bardzo często gubi mapę albo pokazuje ją po skosie mieszkania i robo tak jeździ co skutkuje że nie trafia do bazy
Bateria ma ok 8 miesięcy
Co może być nie tak
Odpowiedz
Artur 11. 6. 2023
Cześć,
W pierwszej kolejnoci zaczął bym od usytuowania robota. Musi mieć przynajmniej 1,5m miejsca z każdej strony. Oczywiście czsami się nie da. U mnie jak zjeżdża z bazy to ma >1,5m w 3 kierunkach a jak zamknę drzwi od pokoju to w 2 ;) i jak narazie daje radę. Wcześniej stał w mniejszym pomieszceniu i gubienie lokalizacji było nagminne. Polecam też zrobić świerze mapowanie. Kolejna rzecz to czystość czujników a szczególnie tych na froncie i takie wycięcie z boku. Najlepiej było by odkręcić pierścień i przeczyścić czujniki, ale to w ostateczności. Robot ma również czujniki na dole, które muszą być czyste. Ostatnim i najważniejszym jest lidar, są tam dwa otwory i oba muszą być czyste. Polecam do czyszczenia użyć sprężonego powietrza. Mój robot ma przebieg 14496m2 i ponad 290h pracy i dahe radę.
Odpowiedz
Michał 26. 3. 2023
Serwis nie reaguje
Witam,
Od trzech miesięcy póbuję oddać robot na wymianę baterii po dwóch latach (zgodnie z umową przy zakupie). Serwis mnie zbywa. Czy mieliście podeobny problem?
Michał
Odpowiedz
Sabina 3. 8. 2023
Wszystko jest Ok dopóki się coś nie zepsuje. Serwis jest najgorszy na jaki trafiłam dotychczas w swoim życiu. Miałam większy problem l, który nie został rozwiązany. Mogłam pisać do serwisu po 10 maili i nic. Moja sprawa trwała ponad 2 lata robot był 4 razy w serwisie i nie rozwiązali problemu. Dopiero jak im zapłacisz to znajda Ci przyczynę. Także powodzenia…..
Odpowiedz
Sabina 3. 8. 2023
A przepraszam. Niżej zauważyłam ze to nie Moneual- ja tam miałam problemy, w sklepie robosklep. jeśli robot world ma inny serwis
To chętnie skorzystałabym z waszych usług naprawczych
Odpowiedz
Monika Specjalista 26. 3. 2023
Dzień dobry,
nie dziwi mnie to, że serwis Pana zbywa, na pojemność baterii jest 6 miesięcy a nie 24 miesiące. Zatem serwis nie wymieni baterii w ramach gwarancji. Musi Pan sobie sam zakupić i wymienić.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Kamil 4. 6. 2023
Niestety jest pani w błędzie były promocje na serwis do darmowej obsługi w ciągu 24 m i wymiana bateria też wchodziła w grę osobiście z tego korzystałem i nie miałem problemu
Odpowiedz
Monika Specjalista 5. 6. 2023
Dzień dobry,
nie jestem w błędzie :) 24m jest gwarancja na baterię ogólna (ogniwa itp) ale na pojemność baterii jest tylko 6 miesięcy. I taka zasada jest w naszym sklepie Robot World :)
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Ewa 6. 6. 2023
Pisze Pani bzdury. Mam przed sobą kartę, którą otrzymałam wraz z robotem i jest tam czarno na białym napisane m.in. - WYMIANA BATERII NA NOWĄ PO 2 LATACH UŻYTKOWANIA. Może jednak proszę się dokładnie dowiedzieć zanim będzie Pani odpisywała niezgodnie z prawdą.
Na dzień dzisiejszy strona producenta zniknęła całkiem, a z samym producentem kontaktu właściwie nie ma. Znalazłam już dziesiątki oszukanych przez Moneual osób i sprawa została zgłoszona do uokik. Ta firma sprzedała roboty, a jak się zaczęły psuć to "zaginęła w akcji"
Odpowiedz
Monika Specjalista 6. 6. 2023
A to dokładnie informacja z naszej strony -
"Pojemność baterii jest gwarantowana przez 6 miesięcy od daty zakupu, na inne wady obowiązuje standardowa gwarancja."
I dotyczy to urządzeń każdego producenta!
Odpowiedz
Monika Specjalista 6. 6. 2023
Szanowna Pani,
to Pani pisze bzdury nie znając dokładnie jak przebiega proces reklalacyjny. W naszym sklepie gwarancja na pojemność baterii wynosi 6 miesiący a na baterię (wady takie jak - ogniwa itp - wynosi 24m).
Jeżeli Pani nie ma wiedzy na ten temat, proszę nie zabierać głosu w dyskusji. To jest forum firmy Robot World a nie Moneual'a. Także odpowiadamy tu według naszych zasad. Jeżeli chce Pani podyskutować na temat Moneual'a i tego jak traktuje swoich klientów to proszę to robić na innym forum.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Marek 9. 2. 2023
MBOT900 nie zasysa kurzu i śmieci do pojemnika
Od kilku lat używam MBOT 900. Jak do tej pory było super. Wymieniłem mu już baterię, ale wszystko wróciło do normy. Niestety, od kilku tygodni maszyna się "zbuntowała" i nie zasysa kurzu i śmieci do pojemnika. Po prostu po uruchomieniu rozrzuca śmieci na boki. Czy jest na to jakaś rada?
Odpowiedz
Monika Specjalista 6. 6. 2023
Dzień dobry
proszę sprawdzić filtry, jeżeli są zabrudzone to należy je wymienić. Filtry wymieniamy co 3 miesiące.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Adam 6. 11. 2022
Zablikowany lidar
Witam
Robot ma 176 godz pracy /ok 14 miesięcy / w trakcie sprzątania wyłączył się .Test nie wykazuje błędów.Robot wysyła informacje zablokowany lidar
Proszę o pomoc
Pozdrawiam
Adam
Odpowiedz
Monika Specjalista 6. 11. 2022
Dzień dobry,
proszę wysłać urządzenie na reklamację w miejscu zakupu.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Kasia 28. 9. 2022
Brak łączności z wifi
Dzień dobry,
użytkuje robota wersji 950 od półtora roku. Od pół roku mam problem z łącznością WiFi, tzn. robot nie może się połączyć z żadną siecią WiFi pomimo tego, że znajduje się w odległości max. 30 cm od routera. W momencie gdy próbuję włączyć urządzenie offline, to sprząta ale po mniej więcej 10 min sprzątania zaczyna się kręcić dookoła i jeździ w losowych kierunkach, również tam, gdzie już sprzątał. Co może być przyczyną takiego zachowania? Czy jest możliwe aby manualnie przywrócić ustawienia fabryczne oprogramowania?
Odpowiedz
Monika Specjalista 28. 9. 2022
Dzień dobry,
czy internet jest napewno na paśmie o frekwencji 2,4 GHz? Ciężko określić co może być powodem problemów z połączeniem. Czy próbowała Pani połączyc urządzenie z innego telefonu? Odinstalować i ponownie zainstalować aplikację? Czy włączany ręcznie jeździ prawidłowo? Ostatecznie pozostaje reklamacja w miejscu zakupu.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Katarzyna 2. 9. 2022
Mbot 900 się gubi
Dzień dobry, wymieniłam dzisiaj baterię i po 3 godz ładowania (100% naładowania) nastawiam czyszczenie strefowe robot wyjeżdża z bazy ale widać, że jest "zagubiony" po 2 min pali się pomarańczowe światło wyświetla się błąd 12B1A2352CDB0894 - diagnoza błędów jest ok i ma problemy z powrotem do bazy.
Odpowiedz
Monika Specjalista 5. 9. 2022
Dzień dobry,
proszę zresetować urządzenie i sprawdzić czy to pomoże. Czy wymieniono na oryginalną baterię?
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Grzegorz 9. 8. 2022
Mbot 900 odcina zasilanie
Witam, zauważyłem ostatnio, że robot wyłącza się podczas sprzątania, gdy moc akumulatora spada do 36%. Muszę zanieść go do bazy. Po podłączeniu traci historię sprzątania. Do tej pory jak moc spadała do 20% sam wracał do bazy, a po doładowaniu dokańczył sprzątanie. Co jest przyczyną? Zakupiony w kwietniu 2020.
Odpowiedz
Monika Specjalista 10. 8. 2022
Dzień dobry,
najprawdopodobniej trzeba będzie zakupić nową baterię do urządzenia. Niestety okres gwarancyjny już minął.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Renata 13. 7. 2022
Nie uruchamia się aplikacja mbot 900
Dzień dobry , proszę o podanie informacji jak krok po kroku uruchomić aplikacje w samsung a41
Po zakupie też miałam problem ale po 2 miesiącach pomógł Pan z serwisu który był bardzo zniecierpliwiony a teraz nie odbierają telefonu ,musiałam zresetować po aktualizacji androida.
P r oszę o pomoc
Odpowiedz
Monika Specjalista 13. 7. 2022
Dzień dobry,
przykro mi ale nie jestem Panu w stanie pomóc, nie prowadzimy sprzedaży tego modelu tym bardziej nie zajmujemy się aplikacją do tego urządzenia.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Krzysztof 15. 5. 2022
zmiana wi-fi
Dzień dobry, po zmianie routera robot przeszedł w tryb ofline. Jak zmienić nazwę sieci i hasło aby urządzenie zaczęło się ponownie łączyć z siecią?
Odpowiedz
Aleksandra 14. 5. 2022
MBOT 900 PO WYMIANIE PŁYTY GŁÓWNEJ
Otrzymałam robot z serwisu, wymieniona została płyta główna, robot nie reaguje, po umieszczeniu w stacji ładującej są trzy mrugnięcie na zielono i nic więcej, jak próbuje go włączyć opcja czyszczenie lub powrót do bazy to zero reakcji. Co robić?
Odpowiedz
Monika Specjalista 16. 5. 2022
Dzień dobry,
czy urządzenie było u nas na serwisie i zostało u nas zakupione?
Proszę zresetować robota, (jeżeli jest połączony z aplikacją to odinstalować i ponownie zainstalować aplikację) a następnie wszyystko połączyć razem.
Jeżeli to nie pomoże to pozostaje ponowny serwis.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Rafał 1. 3. 2022
Aplikacja
Nie moge zainstalować aplikacji na telefonie iphon 13 mini
nie mog jej wogóle wyszukać , jak by jej nie był...
Odpowiedz
Grzegorz 28. 1. 2022
Aplikacja Mbot 900
Po aktualizacji systemu Android aplikacja mbot 900 nie uruchamia się. Próbowałem przez kilka dni odinstalowywać i instalować ją ponownie, ale nie pomaga. Po kliknięciu na ikonę ekran mignie i nic się nie dzieje. Telefon Samsung Galaxy S20 FE 5G, Android 12, wersja 4.0.
Teraz korzystam z odkurzacza jedynie przez przyciski.
Odpowiedz
Asia 2. 4. 2022
Mbot 900 działa obecnie z aplikacją https://moneual.pl/mbotapp.apk
Obsługa klienta jest rzeczywiście fatalna, ale udało mi się wczoraj namierzyć link do działającej pod Androidem 12 aplikacji u nich na polskiej stronie - jest pod mbotem 950, choć oczywiście z mbot 900 też działa.
Odpowiedz
Grzegorz 9. 8. 2022
Zadziałało. Dzięki
Odpowiedz
Asia 2. 4. 2022
Mbot 900 działa obecnie z aplikacją https://moneual.pl/mbotapp.apk
bo ta w Google Play nie jest zaktualizowana ( + fatalna obsługa klienta w firmie Moneual), ale namierzyłam link do tej aplikacji na stronie Moneuala pod mbot 950. Działa oczywiście też z mbot 900.
Odpowiedz
Arek 22. 3. 2022
U mnie tak samo. Aplikacja nie została zaktualizowana dla Androida 12 i nie działa pod tym systemem. Producent ma gdzieś użytkowników i od 3 m-cy nie jest w stanie poprawić aplikacji. Następny robot będzie z innej rodziny. :(
Odpowiedz
Asia 3. 4. 2022
Mbot 900 działa obecnie z aplikacją https://moneual.pl/mbotapp.apk
Obsługa klienta jest rzeczywiście fatalna, ale udało mi się wczoraj namierzyć link do działającej pod Androidem 12 aplikacji u nich na polskiej stronie - jest pod mbotem 950, choć oczywiście z mbot 900 też działa.
Odpowiedz
Anna 16. 2. 2022
Mam ten sam problem MBOT950 po aktualizacji systemu Android aplikacja przestała działać. Producent nie odpowiada na pytania w tej sprawie..
Ta aplikacja to porażka !
Może ktoś wie jak rozwiązać ten problem.?
Odpowiedz
Asia 2. 4. 2022
Mbot 900 działa obecnie z aplikacją https://moneual.pl/mbotapp.apk
Obsługa klienta jest rzeczywiście fatalna, ale udało mi się wczoraj namierzyć link do działającej pod Androidem 12 aplikacji u nich na polskiej stronie - jest pod mbotem 950, choć oczywiście z mbot 900 też działa.
Odpowiedz
Katarzyna 11. 2. 2022
U mnie podobnie. Aplikacja nie działa. Niestety, ani sprzedawca sprzętu, ani serwis nie są w stanie udzielić żadnych informacji kiedy można się spodziewać jakichś poprawek.
Generalnie przychylam się do opinii, że aplikacja robota jest bardzo słaba.
Odpowiedz
Bogdan 30. 1. 2022
U mnie jest to samo. Po aktualizacji systemu android, aplikacja mbot nie odpowiada. Ciekawe jak długo zajmie im naprawienie tego błędu. Prawdę mówiąc to drugi raz nie kupiłbym już tego urządzenia określanego mianem "z najwyższej półki". Nie wiem jak u Was ale system mopowania w modelu mbot950 to jakaś porażka. Nie będę się rozpisywał ale uważam że nie warto dopłacać za tą funkcję.
Odpowiedz
Basia 9. 1. 2022
Dlaczego robot moneual 900 nie pracuje?
Mam robota od 2 lat, ale nie był mocno użytkowany. Teraz pomimo naładowanej baterii gdy go włączam tylko odsunie się na parę centymetrów od stacji ładowania i nie jedzie dalej. Co mam zrobić?
Odpowiedz
Monika Specjalista 10. 1. 2022
Dzień dobry,
powodów takiego zachowania może być dużo. Przede wszystkim mogła zepsuć się bateria po takim czasie. Tym bardziej jeżeli odkurzacz był rozładowywany do zera i ładowany ponownie. Urządzenie powinno stać 24h włączone na stacji ładującej. Jednak mogą być też inne powody. Jeżeli urządzenie jest jeszcze na gwaracji to proponuję odesłać go na serwis.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Maciej 6. 6. 2022
U mnie było tak samo, padła bateria
Odpowiedz
Mirosław 29. 12. 2022
Wymiana baterii z allegro nie pomogła, 14,4 V i dziadostwo wykrywa ze to nie oryginał!!! Gdzie to cholerstwo wyłączyć ???
Odpowiedz
Beata 25. 12. 2021
Nie działa
Dostałam właśnie robot niestety mimo ładowania robot nie chce sie uruchomić, zero reakcji na przyciskanie przycisku. Przycisk on jest włączony. Robot ładował się 8 godzin a mimo to dioda cały czas podczas ładowania mig na pomarańczowo. Dodatkowo przy próbie zarejestrowania sie do aplikacji nie przychodzi mi żaden kod weryfikacyjny na e-maila
Odpowiedz
Monika Specjalista 27. 12. 2021
Dzień dobry,
rozumiem, że robot cały czas stoi na stacji ładującej i bateria jest naładowana w 100%? Jeżeli pomimo tego nadal nie działa to proponuję oddać urządzenie do sklepu.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Aleksandra 21. 12. 2021
Aplikacja android
Mam Mbot 900 dla czego nie mogę uruchomić aplikacji??
Odpowiedz
Asia 3. 4. 2022
Mbot 900 działa obecnie z aplikacją https://moneual.pl/mbotapp.apk
Obsługa klienta jest rzeczywiście fatalna, ale udało mi się wczoraj namierzyć link do działającej pod Androidem 12 aplikacji u nich na polskiej stronie - jest pod mbotem 950, choć oczywiście z mbot 900 też działa.
Odpowiedz
Anna 8. 12. 2021
Mbot 950 - offline
Mam Mbota 950 od niecałego roku i co jakiś czas urządzenie traci połączenie z komórką i jest w trybie offline i nie da się go połączyć. Np. w sytuacji sprzątania i zahaczenia o jakiś przedmiot albo po prostu nie chce wyjechać z bazy. Jest to uciążliwe włączając go zdalnie, bo często "zacina się" w ten sposób. Co może być przyczyną?
Odpowiedz
Monika Specjalista 8. 12. 2021
Dzień dobry,
to nie jest problem urządzenia a najprawdopodobniej połączenia z internetem. Jeżeli urządzenie czy też telefon traci połączenia to wskazuje na problemy z domowym wi-fi.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Izka 20. 11. 2021
Mbot900- aplikacja
Mam mbota od roku - nie dość ze od paru miesiecy nie moge go uruchomic manualnie to jeszcze teraz aplikacja przestala dzialac po aktualizacji Android I teraz mam ozdobe zamiast robota. Jak sobie poradzic zeby chociaz manualnie mozna bylo wlaczyc. Aplikacje odinstalowalam I wyczyscilam dane Nadal nie dziala . Robota zresetowalam Nadal nie moge go uruchomic
Odpowiedz
Asia 3. 4. 2022
Mbot 900 działa obecnie z aplikacją https://moneual.pl/mbotapp.apk
Obsługa klienta jest rzeczywiście fatalna, ale udało mi się wczoraj namierzyć link do działającej pod Androidem 12 aplikacji u nich na polskiej stronie - jest pod mbotem 950, choć oczywiście z mbot 900 też działa.
Odpowiedz
Sebastian 19. 12. 2021
Po zmianie telefonu na nowszy z nowszym androidem również nie mogę uruchomić aplikacji... Po prostu się nie chce włączyć ...
Napisałem do producenta ale niestety nie dostałem żadnej odpowiedzi.
Proszę o wskazówki.
Nie chciałbym teraz się przesiadać na inny odkurzacz.
Odpowiedz
Monika Specjalista 20. 12. 2021
Dzień dobry,
niestety nie wiem co może być powodem, że na nowym telefonie aplikacja nie chce działać.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Sabina 11. 11. 2021
Robot nie chce sprzatac
Po odebraniu robota z serwisu (wymiana szczotek filtra itp) urzadzenie zaczelo dziwnie pracowac. Sprzata 10min, po tym czasie staje, nie wraca do bazy ani nie sprzata dalej. Slysze tylko co kilka chwil jakby silnik probowal podjac prace, ale nie daje rady. I tak w kolko, co moze byc przyczyna ? Mam rowniez problem z aplikacja, czesto gubi wifi i nie moge nawet odpalic urzadzenia teraz juz prawie nie korzystam ;(
Odpowiedz
Maciej 23. 10. 2021
Brak mapy w aplikacji
Dzień dobry.
Użytkuję mbota 900 od dwóch lat. Po wymianie baterii w aplikacji zniknęła mapa. Nie jest to znany błąd zniknięcia mapy z urządzenia. Bez względu na to co robi urządzenie ekan aplikacji nie pokazuje mapy, ani ruchu urządzenia. Jednocześnie urządzenie zachowuje się poprawnie, choć jedyną opcją możliwą jest odkurzanie całkowite.
Odpowiedz
Monika Specjalista 25. 10. 2021
Dzień dobry,
proszę odinstalować i zainstalować aplikację ponownie, dodatkowo zresetować urządzenie i od nowa zeskanować mieszkanie.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Greg 24. 10. 2021
Mam to samo, dokładnie od wczoraj z tym, że u mnie sprzątanie całkowite też nie działa. Baterii nie wymienialemy, więc raczej nie tu jest problem. Podejrzewam błąd oprogramowania w chmurze - może w poniedziałek ktoś coś zrestartuje....
Odpowiedz
Zbigniew 28. 8. 2021
Mbot 900
Robota użytkuję od roku.jest jakiś problem bo robót po czyszczeniu około 10 minut staje ,nie wraca do bazy gubi połączenie z komórką.czy można go jakoś zresetować do fabrycznych ustawień?
Odpowiedz
Monika Specjalista 30. 8. 2021
Dzień dobry,
czy bateria jest w 100% sprawna, po roku mogą się pojawić problemu z baterią, chociaż jeżeli byla poprawnie użytkowana to nie powinno ich być.
Można oczywiście zresetować urządzenie, należy wyciągnąć baterię na 60 minut, po tym czasie zamontować ją ponownie i sprawdzić czy to poprawi pracę urządzenia.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Ania 13. 8. 2021
Bateria
Bardzo szybko rozładowuje się bateria. 30 m sprzątania (głównie terakota) to trzykrotny powrót do stacji dokującej żeby naładować baterie.
Odpowiedz
Monika Specjalista 16. 8. 2021
Dzień dobry,
niestety nie podała Pani informacji od jak dawna użytkuje Pani urządzenie. Ciężko mi się ustosunkować do tego pytania. Jeżeli jest to już dość długi czas to być może baterię trzeba już wymienić na nową.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Hanna 19. 5. 2021
Tryb offline
Odkurzacz wszedł w tryb offline i nie mogę go uruchomić
Odpowiedz
Monika Specjalista 20. 5. 2021
Dzień dobry,
proszę zresetować urządzenie. Jeżeli to nie pomoże to proszę odesłać urządzenie na reklamację w miejscu zakupu.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
ROBERT 27. 1. 2022
Witam jak zresetować urządzenie MBOT900 ??
Odpowiedz
aneta 22. 3. 2021
Głośna oraca
Posiadam Mbot950. Po oczyszczeniu szczotki robot zaczął głośni pracować terkocząc. Nie pomaga wielokrotne poprawianie ułożenia szczotki, pojemnika na śmieci, w środku nic niezalega
Odpowiedz
Monika Specjalista 22. 3. 2021
Dzień dobry,
proszę zareklamować w miejscu zakupu produkt.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Zadaj pytanie