Przejść do zawartości | Przejść do głównego menu | Przejść do wyszukiwania

Mamibot Grey

Pytania do Odkurzacz automatyczny Mamibot Grey

Wróć do szczegółów

Wasze pytania

Zadaj pytanie

  • Dawid 4. 10. 2024

    Mamibot 660 brak możliwości zarejestrowania w systemie

    Dzień dobry mam mamibot i nie mogę dodać go do aplikacji robot jest kupiony od kogoś rejestracja urządzenia w inteligentnej chmurze i błąd

    • Monika Specjalista 7. 10. 2024

      Dzień dobry,
      raczej ciężko będzie zesparować robota z aplikacją. 
      Pozdrawiamy, team Robot World 

  • WIESŁAW 8. 11. 2021

    Co może być przyczyną ?

    Mamibot 660 wyłącza się po przejechaniu kilku metrów.

    • Iwona 6. 11. 2023

      Witam, moje urządzenie po włączeniu pracuje ale nie jedzie szczotki się kręcą a urządzenie stoi w miejscu.

      • Monika Specjalista 7. 11. 2023

        Dzień dobry, 
        proszę urządzenie odesłać na reklamację w miejscu zakupu. 

        Pozdrawiamy, team Robot World

    • Monika Specjalista 9. 11. 2021

      Dzień dobry, 

      jest wiele możliwości dlaczego robot nie pracuje. Może być już zurzyta bateria i czas ją wymienić na nową. Może nie jest naładowany w 100% i jest problem z ładowaniem. Proszę wykonać reset urządzenia bo być może to tylko chwilowe. 

      Pozdrawiamy, team Robot World

  • Gabriela 16. 11. 2019

    Ładowanie mamibota

    Czy mamibot po zakończonym ładowaniu musi przez cały czas być podłączony do bazy? Czy można bazę wyłączyć i schować w inne miejsce do czasu, kiedy zajdzie potrzeba ponownego załadowania robota.

  • Agnieszka 16. 10. 2019

    mopowanie

    możliwość mopowania -czy zostawia podłogę mokrą czy suchą, taką że nie trzeba przecierać ?

Zadaj pytanie

Produkt został dodany do kosza

Zamknąć

Do koszyka

Dostawa ZA DARMO!

Produkt dodany do porównania

Zamknąć

Porównać wszystko