Przejść do zawartości | Przejść do głównego menu | Przejść do wyszukiwania
22 211 67 00 Pon-Pt 8:00—17:00
Warunki dostawy
Służymy poradą
ROBOT WORLD
Jesteśmy specjalistami od sprzedaży zrobotyzowanych pomocników - odkurzacze automatyczne, roboty sprzątające, mopujące, kosiarki automatyczne, drony i wiele innych
Wasze pytania
Zadaj pytanie
Dawid 4. 10. 2024
Mamibot 660 brak możliwości zarejestrowania w systemie
Dzień dobry mam mamibot i nie mogę dodać go do aplikacji robot jest kupiony od kogoś rejestracja urządzenia w inteligentnej chmurze i błąd
Odpowiedz
Monika Specjalista 7. 10. 2024
Dzień dobry,
raczej ciężko będzie zesparować robota z aplikacją.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
WIESŁAW 8. 11. 2021
Co może być przyczyną ?
Mamibot 660 wyłącza się po przejechaniu kilku metrów.
Odpowiedz
Iwona 6. 11. 2023
Witam, moje urządzenie po włączeniu pracuje ale nie jedzie szczotki się kręcą a urządzenie stoi w miejscu.
Odpowiedz
Monika Specjalista 7. 11. 2023
Dzień dobry,
proszę urządzenie odesłać na reklamację w miejscu zakupu.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Monika Specjalista 9. 11. 2021
Dzień dobry,
jest wiele możliwości dlaczego robot nie pracuje. Może być już zurzyta bateria i czas ją wymienić na nową. Może nie jest naładowany w 100% i jest problem z ładowaniem. Proszę wykonać reset urządzenia bo być może to tylko chwilowe.
Pozdrawiamy, team Robot World
Odpowiedz
Gabriela 16. 11. 2019
Ładowanie mamibota
Czy mamibot po zakończonym ładowaniu musi przez cały czas być podłączony do bazy? Czy można bazę wyłączyć i schować w inne miejsce do czasu, kiedy zajdzie potrzeba ponownego załadowania robota.
Odpowiedz
Agnieszka 16. 10. 2019
mopowanie
możliwość mopowania -czy zostawia podłogę mokrą czy suchą, taką że nie trzeba przecierać ?
Odpowiedz
Zadaj pytanie