Reklamacja i odstąpienie od umowy
Staramy się, abyś kupował produkty wysokiej jakości od sprawdzonych dostawców. Jeśli jednak produkt przestanie działać, zapewniamy szybką naprawę, wymianę lub zwrot pieniędzy. Jeżeli zakupiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz odstąpić od umowy.
W przypadku odstąpienia od umowy w terminie do 14 dni od dnia odebrania przesyłki, prosimy o kontakt i wypełnienie tego Formularza odstąpienia od umowy.
W przypadku reklamacji postępuj wg Procedury reklamacyjnej.
Jeżeli nie masz możliwości wydrukowania formularza, napisz wszystko odręcznie na kartce według informacji znajdujących się na druku.
Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości czy pytania zapraszamy do kontaktu z biurem obsługi klienta.
Uwaga!
Gwarancja na pojemność baterii wynosi 6 miesięcy od daty zakupu, na inne wady baterii obowiązuje standardowa gwarancja.
Chcesz dokonać reklamacji? Przejdź do odpowiedniego działu:
Reklamacja poprzez usługę transportową
1) Wystarczy, że wypełnisz Dokument reklamacyjny. W polu "Opis błędu" opisz problem tak dokładnie, jak to możliwe. Im bardziej szczegółowe informacje otrzymamy od Ciebie, tym lepiej poradzimy sobie z reklamacją.
2) Wydrukuj wypełniony formularz.
3) Ostrożnie zapakuj produkt, aby nie został uszkodzony podczas transportu. Dodaj arkusz reklamacyjny i kopię dowodu zakupu.
4) Wyślij przesyłkę na adres:
Packeta Poland
Shop-ID 93423564 (dane obowiązkowe)
Panattoni Park Bielsko-Biała
ul: ks. Józefa Londzina 106,
43-300 Bielsko-Biała
lub możesz też przynieść paczkę o dowolnej porze do ulubionego boxu Inpost Parcel Locker.
Procedura zwrotu:
1. Na stronie internetowej www.szybkiezwroty.pl wypełnij formularz zwrotu:
Kliknij „Wybierz swój sklep internetowy“ I wpisz Packeta Group.
Wypełnij wszystkie informacje (imię I nazwisko, adres e-mail, numer telefonu oraz numer zlecenia).
Ważne: w polu „Numer zamówienia“ wpisz kod zlecenia 93423564
2. Następnie otrzymasz kod od inPost (SMSem a e-mailem), który napisz w dowolnym miejscu na przesyłce, tak aby był widoczny.
3. Zanieś przesyłkę do wybranego boxu Inpost Parcel Locker.
4. Wpisz kod za pomocą klawiatury lub zeskanuj kod QR, a następnie umieść przesyłkę w skrzynce, która się otworzy.
5) Chętnie poinformujemy Cię o zasadach rozpatrywania reklamacji. Wystarczy, że zadzwonisz do Naszych konsultantów.
Poprawnie zapakowana paczka:
https://www.robotworld.pl/op/jak-zapakowac-paczke.pdf
W przypadku reklamacji produktu oznaczonego jako „Produkt Bazarowy” (Nowy tylko rozpakowany – B1, Powystawowy – B2, Używany – B3)
Wyślij go bezpośrednio na adres:
ROBOT WORLD s.r.o.
reklamacje, dział serwisowy
Mlýnská 304
547 01 Náchod
Republika Czeska
Często zadawane pytania
Ile czasu zajmuje rozpatrywanie reklamacji? Reklamacja zostanie rozpatrzona w najkrótszym terminie od chwili poinformowania sprzedawcy przez konsumenta.
Jakie dokumenty są potrzebne do zrealizowania reklamacji?
Potrzebujesz kopii dowodu zakupu.
Jeśli wysyłasz towar pocztą, opisz nam możliwie dokładnie wadę produktu. Dla ułatwienia możesz użyć Formularza reklamacyjnego.
Czy muszę przesłać produkt w oryginalnym opakowaniu?
Nie musisz, oryginalne opakowanie nie jest wymagane dla realizacji procedury reklamacyjnej. Jeśli jednak oryginalne opakowanie jest dostępne, pomoże to w zabezpieczeniu produktu podczas transportu.
Jeśli wysyłasz produkt drogą pocztową, zawsze zapakuj go ostrożnie, aby produkt nie został uszkodzony podczas transportu.
Czy akcesoria muszą być dostarczone wraz z produktem?
Tak, zaopatrz urządzenie również w akcesoria. Czasami to akcesorium może być przyczyną awarii. Brak dostarczenia akcesoriów może niepotrzebnie wydłużyć czas naprawy produktu.
Czy muszę dostarczyć główny produkt, jeśli tylko akcesorium jest wadliwe?
Tak, zgłaszając zapotrzebowanie na akcesoria, zalecamy dostarczenie głównego produktu. Brak głównego produktu może uniemożliwić zidentyfikowanie wady akcesorium.
Jak zostaną dostarczone moje naprawione towary?
Produkt można dostarczyć do jednego z Naszych sklepów lub bezpośrednio na podany adres.
Gdzie mogę dowiedzieć się, jak przebiega roszczenie?
Prosimy o kontakt z naszą Infolinią.
Czy ktoś może przejąć reklamację?
Tak, jest to możliwe. Osoba upoważniona musi mieć oryginał formularza reklamacyjnego lub SMS, w którym informujemy o rozpatrzeniu roszczenia.