Przejść do zawartości | Przejść do głównego menu | Przejść do wyszukiwania

Ecovacs Deebot N8 PRO+

Pytania do Odkurzacz automatyczny z funkcją mopowania 2w1 Ecovacs Deebot N8 PRO+

Wróć do szczegółów

Wasze pytania

Zadaj pytanie

  • Alicja 5. 11. 2024

    Deebot t 30 omni

    Witam, mam już drugi egzemplarz tego robota sprzątającego i problem pojawił się w drugim urządzeniu, a mianowicie podczas mopowania robot zostawia wiele mokrych plam, poziom wody ustawiony na średni. Co moze być tego przyczyną? Zauważyłam że najczęściej plamy pojawiają się na krótkich dystansach, gdy robot robi wiele zawijasów.

  • Grzegorz 17. 10. 2024

    Robot deebot eovacs x series

    Witam serdecznie mój robot deebot eovacs po zainstalowaniu w domu odpowiadał głosowo na polecenia lecz po jakimś czasie przestał reagować na polecenia głosowe,może ktoś miał podobny problem i da jakieś wskazowki

  • Kamal 6. 7. 2024

    Mapowanie

    Czy jest możliwość zmapowania ponownie tylko jednego pomieszczenia?
    Deebot x2 omni

  • Marcin 12. 6. 2024

    Problem z mopowaniem

    Witam problem jeszcze raz opiszę gdy ustawiam funkcje mopowania przed przystąpieniem do sprzątania odkurzacz. Czysci mopy plus tankuje robota wodą pod czas tej procedury jak by lekko pcha go do przodu w stacji po funkcji czyszczenia nie chce wyjechać z stacji muszę go drugi raz odpalic żeby wyjechał mopowac . Zrobiłem wszystko co możliwe reset robota aplikacje odinstalowałem i po tym znowu to samo jak go przytrzymam ręką w stacji pod czasz czyszczenia mopuw jestvok wyjezdza normalnie mopowac to się dzieje zauważyłem jak tankuje dysza z stacji robota wtedy jak by ciśnienie go odrzucało lekko w przód. Co mam zrobić może coś jest zapchane . Robot ecovacs deebot x2 omni.

    • Monika Specjalista 12. 6. 2024

      Dzień dobry,
      wystarczy zrobić tylko jedną rzecz - oddaćź urządzenie na reklamację w miejscu zakupu.

      Pozdrawiamy, team Robot World

  • Marcin 12. 6. 2024

    Witam problem z kodowaniem

    Witam problem jest taki jak włączam finkcje mopowania odkurzacz czysci mopu w stacji i zauważyłem przy tankowaniu wody jak by pod koniec wystrzela i lekko go do przodu pcha w stacji i wtedy po czyszczeniu mopow nie chce wyjechać z stacji muszę go jeszcze raz wlaczyc .jak przytrzymuje go ręką jest ok co to może być za problem dysza jakby przy tankowaniu go wypychała lekko z stacji .odkurzacz ecovacs deebot x2

  • Beata 23. 4. 2024

    Powtarzający się sygnał dźwiękowy po naładowaniu

    DEEBOT 601 po naładowaniu na stacji zaczyna wydawać sygnał dźwiękowy 2 czasami 3 regularny. Zapalają się też ikonki na odkurzaczu i migają przy dźwięku. Reset i czyszczenie styków zrobione. Jedyne rozwiązanie odłączyć na noc bo piszczy cały czas

  • Łukasz 9. 3. 2024

    Robot nie potrafi wrócić do stacji

    Witam. Od kilku miesięcy używam robota Reebot N8 Pro+. Dotychczas nie było problemu, natomiast obecnie robot nie jest w stanie wyszukać stacji dokującej i krąży wokół nie umiejąc jej namierzyć. Jak to naprawić.
    Pozdrawiam.
    Łukasz

    • Monika Specjalista 10. 3. 2024

      Dzień dobry,
      odinstalować aplikację, zainstalować ponownie. I znowu zeskanować na nową całą mapę. 
      Pozdrawiamy, team Robot World

  • Slawomir 26. 2. 2024

    Praca na różnych piętrach

    Dotyczy Deebot T9+
    Czy mój robot może pracować na trzech różnych piętrach w domu? Jak stworzyć trzy mapy obszaru pracy?

  • Kasia 31. 12. 2023

    Evovacs deebot nie wciąga wody

    Robot podczas samooczyszczenia stacji nie wciąga wody z powrotem do pojemnika na brudną wodę. Pompa pracuje, czy coś się mogło tam przytkać? Niestety możliwość sprawdzić samemu i oczyścić to czy tylko serwis ?

  • Renata 30. 12. 2023

    Głupi mapę

    Po uruchomieniu robota pojawia się na aplikacji komunikat "przeniesienie". I po minucie robót głupi mapę i nie potrafi się odnaleźć i wrócić do stacji ładowania. Przez pół roku pracował bez zarzutów. Co powinnam zrobić?

  • Justyna 4. 12. 2023

    Deebot n8 pto

    Witam mam problem z robotem deebot n8 pro zakupionym w październiku tego roku było z nim wszystko ok do momentu jak zacząłem dostawać komunikaty o zablokowanym zderzaku zrobiłam tak jak. Polecają w instrukcji delikatnie uderzyłam parę razy w zderzak jednak nic to nie dało nadal. Komunikuje o problemie i do tego jeździ w kółko i błądzi bez celu nie potrafi sam dojechać do stacji ładującej

    • Monika Specjalista 4. 12. 2023

      Dzień dobry,
      jeżeli reset urządzenia (ani pukanie) nie przyniosły efektu, proszę odesłać urządzenie na reklamację w miejscu zakupu.
      Pozdrawiamy, team Robot World 

  • Maciej 3. 12. 2023

    Dotyczy Ecovacs Deebot N8 PRO

    Od zakup nie było żadnych problemów.
    Trzy dni temu zmieniłem ruter i od tej pory nie mogę połączyć odkurzacza z telefonem. Wszystkie próby kończą się tym samym błędem: Kod błędu Deebot N8 PRO+ (406 10025). Po angielsku jest cały opis i Error code: 10010, 10018 i 10025. Proszę o informację jak temu zradzić.

    • Monika Specjalista 4. 12. 2023

      Dzień dobry,
      proszę sprawdzić na frekwencji o jakim paśmie ma Pan teraz internet. Podejrzewam, że musi być 2,4 GHz i dlatego robot nie połączy się z wi-fi. 
      Pozdrawiamy, team Robot World 

  • Malwina 20. 11. 2023

    Deebot

    Bardzo ciężko chodzi jedno koło w robocie, dlatego też kręci się chwilę w kółko a potem zatrzymuje i mówi żeby sprawdzić koła, co może być powodem? Mąż patrzył, czyścił ale nic nie pomogło.

    • Urszula 15. 6. 2024

      Mam ten sam problem. Próbowałam już wszystkiego i robimy deepot omni wyjeżdża chwile sprząta i emituje komendę, ze jkoło jest zablokowane. Po wyłączeniu robota koła chodzą lekko, resetuje, włączam go, wyjeżdża i sytuacja się powtarza. Nie mam pojęcia co mogę jeszcze zrobić?

  • Slawomir 2. 11. 2023

    Robot nie mpouje nie podaje wody na sciereczke

    Mimo ze w zbiorniku jest woda robot nie podaje jej na ściereczkę. Zbiorniczek był już odkamieniany ale to nic nie daje. Robot tylko odkurza.

    • Monika Specjalista 2. 11. 2023

      Dzień dobry,
      proszę wyczyścić dysze doprowadzające wodę. 

      Pozdrawiamy, team Robot World 

  • Agnieszka 14. 9. 2023

    Problem z wjazdem do pomiesczenia odzdzielonego czarną listwą przypdłogową

    Dzień dobry,
    od wczoraj jestem posiadaczką robota sprzątającego z funkcją mopowania Deebot T9. Zaobserwowałam jednak, że robot nie wjechał do pomieszczenia łazienki oddzielonego od przedpokoju czarną listwą przypodłogową. Co za tym idzie nie posprzątał w ogóle łazienki. Czy jest jakiś sposób na to? Czy przy każdym sprzątaniu trzeba będzie go zanosić do łazienki? Z góry dziękuję za pomoc.

    • Monika Specjalista 11. 10. 2023

      Dzień dobry,

      robot nie przejedzie przez czarną listwę. Trzeba będzie go ręcznie przenosić do łazienki. 

      Pozdrawiamy, team Robot World 

  • Ania 24. 7. 2023

    Sprzatanie wstrzymane

    Robot po odjechaniu ze stacji staje i na aplikacji wyświetla sie info ze sprzatanie wstrzymane. Nie ma zadnej przeszkody ani nic podlogi i sciany jasne nawet swiatlo zapalone a on dalej nic... pojemnik na kurz tez pusty. Brakuje mi juz pomyslu. Co jakis czas jak wjedzie na stacje wydaje sygnal dźwiękowy takie pikniecie.
    Na aplikacji nic sie nue wyswietla wiec nie wiem co kest przyczyna ze nie sprząta

  • Paweł 6. 7. 2023

    Problem z mapami

    Dzień dobry
    Mam Ecovacs Ozmo 930 od trzech lat. Do niedawna nie miałem większych uwag. Od kilku tygodni robot się gubi. Nie tworzy mapy wszystkich pomieszczeń. Jeśli już uda mu się to zrobić to np nie sprząta części z nich. Pracuje cały czas w niezmienionych warunkach. Nie pomaga resetowanie czy zmiana ustawienia stacji. Czy jest jakiś sposób na to? Do tej pory bylem zadowolony z jego poziomu pracy. Teraz nie spełnia swoich zadań.

  • Beata 19. 3. 2023

    Jak zmienić status mopowanie na odkurzanie.

    Mam robpta i od poczatku jest tylko status mopowanie a nie ma odkurzanie. Dojezdza do dywanow I nie wjezdza na nie. Nie moge nigdzie znalezc zmiany status.

    • Tomek 11. 10. 2023

      Mam to samo omija wszystkie dywany udało ci się rozwiązać problem?

      • Monika Specjalista 11. 10. 2023

        Dzień dobry,
        a jakiego koloru są dywany? Bo jeżeli czarne lub ciemne to odkurzacz nie wjedzie na taki dywan i nie posprząta go. Ciemne powierzchnie są traktowane jakie "przepaść" i czujniki nie pozwalają na wjazd urządzenia. 

        Pozdrawiamy, team Robot World 

    • Monika Specjalista 20. 3. 2023

      Dzień dobry, 

      jak status mopowania? Jeżeli urządzenie jest podłączone do aplikacji to wszystkie ustawienia można zmienić za pomocą aplikacji. Jeżeli uruchamieniany jest ręcznie to bez problemu powinien wjeżdżać na dywan. Chyba, że dywan ma wysokie włosie lub jest czarny lub ciemny to odkurzacz nie wjedzie na niego. 

      Pozdrawiamy, team Robot World 

      • Tomek 11. 10. 2023

        Dzień dobry, w aplikacji nic nie da się zmienić. Wszystko jest zautomatyzowane. Jedynie mopuje i wciąga brud spoza dywanów.

  • Maciej 18. 3. 2023

    Usunięcie nakładki mopującej

    Jak usunąć nakładkę mopującą - plastik?Jak ją odpiąć od zbiornika z wodą? Czy to się odpina, czy nie - ale wtedy podwija dywaniki.

    • Monika Specjalista 20. 3. 2023

      Dzień dobry, 

      zalecam poczytać instreukcję obsługi, tam będzie wszystko dokładnie opisane. 

      Pozdrawiamy, team Robot World 

  • Wiktoria 10. 2. 2023

    Deebot ozmo n8 pro+ nie podaje wody to mocowania

    Dzień dobry, mamy robota dwa dni i od nowości nie podaje wody do mocowania. Nawet na najwyższym trybie wody. Szmatka jest praktycznie sucha.

    • Monika Specjalista 12. 2. 2023

      Dzień dobry, 

      ściereczkę należy samemu zamoczyć przed rozpoczęciem mopowania i oczywiście co jakiś czas w trakcie pracy ją przepłukać. 

      Pozdrawiamy, team Robot World 

  • Paulina 21. 12. 2022

    Deebot N8

    Dlaczego robot nie wykrywa swojej lokalizacji po przeniesieniu z jednego pietra na drugie? Tworzy nastepna mape.

    • Monika Specjalista 21. 12. 2022

      Dzień dobry, 

      a jest już wytworzona i zapisana mapa na piętrze? 

      Pozdrawiamy, team Robot World 

      • Paulina 27. 12. 2022

        Tak i po przeniesieniu na parter tworzy nowa mape. Nie rozpoznaje miejsca. Nie można tez w aplikacji zmienic, zeby aktualnie uzywana mapa byla mapa parteru

  • Sandra 29. 10. 2022

    Deebot n8 pro+ błąd

    Mamy nowyego robota od 2 dni , zrobil mapę i widzi pomieszczenia ale nie mam pojęcia dlaczego widząc przedpokój na mapie nie chce tam wjechać i wyświetla błąd ze pomieszczenie jest zablokowane ... o co chodzi ?

    • Monika Specjalista 30. 10. 2022

      Dzień dobry, 

      jakie kolory są w przedpokoju? Jaki jest kolor podłogi? Jak są listwy przypodłogowe? 

      Pozdrawiam Monika 

Zadaj pytanie

Produkt został dodany do kosza

Zamknąć

Do koszyka

Dostawa ZA DARMO!

Produkt dodany do porównania

Zamknąć

Porównać wszystko